Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Julle84 (Joensuu night run 12h -> 110km)


Julle84

Recommended Posts

Taisi olla melkeinpä heti klo:19 jälkeen. En nyt ihan varma ole, mutta pitkään kuitenkin sinnittelin. Se on myös yksi asia mikä olisi hyvä opetella et pystyy etenemään vaikka olisi miten kurja olo tahansa. Näinkin Jarin oksentelevan heti minun keskeytyksen jälkeen. Hän onkin ihan Pro jätkä näissä kisoissa. Minäkin ehkä tulevaisuudessa.. Pettymys on nyt mennyttä ja katseet suunnattu ensi vuoteen ja toivottavasti tulos alkais 2:sella...

Link to comment
Share on other sites

Pettymys on nyt mennyttä ja katseet suunnattu ensi vuoteen ja toivottavasti tulos alkais 2:sella...

Jos nyt ensin ykkösellä... No offence. Jos lyö tossut naulaan ennen puoltaväliä niin ei ole yrittänyt tarpeeksi. Edelleenkään, en tarkoita pahalla tätä (itse en ole juossut ikinä niin pitkään), mutta siinä kerkiäisi vetää vaikka 8 h yöunet tuon homman päälle ja silti jatkaa 5 h. Niin pitkä suoritus on kyseessä. Mentaalisesti sitä vaan pitää olla sillä tasolla, että vaikka mikä rotko tulee vastaan niin homma ei ole ohi ennen kuin 24h on täynnä. Huono-olo fyysisesti ja henkisesti kuuluu hommaan. Kyse on siitä miten sen pystyy hallitsemaan ja pääsemään sen yli. Itse kanssa muutama vuosi sitten ajattelin että 200 km/24h on ihan sopiva tavoite parin vuoden projektiksi vaikka en ollut (enkä vieläkään ole) juossut edes 100 km. Joku/jotkut täällä sanoi että ei onnistu. :D Oikeassa olivat, tavallaan. Nyt kun on lukenut muiden kirjoitelmia asiasta, jotka oikeasti paneutuu asiaan niin ei vaan ole yhtään helpon näköistä hommaa. Hurja kunnioitus kaikille jotka pääsee 200+km/ 24h.

No, nytpä tiedät mitä ongelmia voi tulla vastaan ja se on kanssa kullanarvoista. Kysymys kuuluu miten ratkaiset ja ylität ne jos/kun vuoden päästä ne iskee uudelleen. Kovaa reeniä ja tsemppiä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pitkään aikaan ei ole tullutkaan tänne kirjoiteltua. Endurancen jälkeen iski pieni väsymys ja useampi viikko tulikin juostua kevyempiä viikkoja. Alkaa taas maistua pikkuhiljaa homma taas. 1000km tulikin täyteen tällä viikolla, eli vuosi tavoitteessa olen juuri menossa (4000km). Tässä olisi vajaa kuukausi seuraavaan kisaan, eli Etelä-Saimaan puolikkaaseen ja siitä viikkoa myöhemmin vetskujen SM-maastot. Muutama kovempi viikko olis tarkoitus ottaa ennen keventelyä.

Tänään tuli tehtyä 19,9km lenkki @5:42 vauhdilla. Koko viikon saldo oli 119km.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy