Jump to content
Juoksufoorumi.fi

30.5


jiivee

Recommended Posts

Back in business, toivotaan hartaasti...

Eilen kuntopyörä 60min , ok.

Tänään aamulla 19km fillarilla hallille ja 2km uintia sis. 3x 500m reippaammin.

Iltapäivällä on sitten totuuden hetki, käyn kotimatkalla radalla koittamassa 1-2km kevyttä hölköttelyä. Jos jalka ei tuota kestä, niin sitten vedetään rasti kalenteriin 1.7, kun ohjelmassa piti olla eka triathlontapahtuma. Ja lepo jatkuu....mutta saa nähdä, nyt olen ainakin malttanut levätä. Periaatteessa juostua on tullut viimeksi 29.4...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Flunssan kukistamista tänäänkin ohjelmassa. Hyviä juoksu-unia ainakin pipinä näkee...tosin jostain syystä juoksurytmiä ei aina unessa saa.

Hihii Pantse!

Täälläkin nähtiin juoksu-unia, vaikka ei pipinä oltukkaan! Juoksu kulki muuten hyvin, mutta ylämäet piti kontata ja jossain vaiheessa juoksin tupakkaa poltellen!

Mulla kai purkautuu koulupaineet, kun kesäloma pukkaa päälle. Unet on kai siksi vähän levottomia?

Illalla vauhtileikkitellyä 80 minuuttia.

Link to comment
Share on other sites

Tänään taas se 10km, 5:57min/km. Huomenna sitten taas yritän jotain muuta vaikkei siitä mitään tulekaan kun olen nyt jäänyt jumittamaan tuohon ~8-10 kilometriin näemmä jo yli viikoksi :D

.. Ai niin juoksin mä sen yhden pitkän tossa joku viikko sitten että ei ihan samaa matkaa ole viimeaikoina kokoaikaa menty, mutta nyt alkaa tosissaan tuntua siltä että pitäis keksiä jotain uutta jännää vaikka juoksu sinänsä ei kyllästytäkään.

Link to comment
Share on other sites

VR 1,8 km + VK 0:54 - 10,3 km (5:15/km) - avg 169, max 177 + VR 1,6 km (yht. 13,7 km)

Viikon veekoot tasavauhtisesti juosten. Pikkuisen hitaammin olisi saanut tänään kipitellä, koska syke nousi taas aika kevyesti noihin lukemiin. Juoksu pysyi silti oikein rentona ja helppona koko matkan.

EDIT: Käppyröitä tutkiessa huomasin, että syke pomppasi hetkessä puolimatkassa tuohon maksimiin (170->177) parin kapisen koiranulkoiluttajan tienvaltauksen kohdalla, hyvä kun eivät saaneet kaadettua kumoon. Koirissa ei sinänsä ollut mitään vikaa tälläkään kertaa...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy