Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 4.10


second
 Share

Recommended Posts

Intervalliharjoitus, yhteensä 12 km.

7 km alku/loppuverkkaa ja 5x1000 m vedot, ekan vedon jälkeen kaksi minuuttia palauttelua, muiden vetojen välissä noin 1:30.

Tossuina Adidas adizero Acet.

Väsynyt ja uninen olo kun aloitin ja oikea reisi oli kipeä.

Että ihan tarpeeksi ei itsestään irti saanut.

Mutta tulihan nuo nyt jotenkin juostua.

Tonnit:

1. 3:08

2. 3:50

3. 3:51

4. 3:49

5. 3:48

Nyt tää alkoi jo tuntua juoksemiselta, tosin vahingossa meni ylikovaa eka tonni ja se kyllä sitten tuntui lopuissa vedoissa.

Tää harjoitus todisti sen että olen täysin valmis nyt maratonille, nyt enää suht. kevyitä harjoituksia ennan Kankaanpää maratonia.

Link to comment
Share on other sites

Nyt tää alkoi jo tuntua juoksemiselta, tosin vahingossa meni ylikovaa eka tonni ja se kyllä sitten tuntui lopuissa vedoissa.

Tää harjoitus todisti sen että olen täysin valmis nyt maratonille, nyt enää suht. kevyitä harjoituksia ennan Kankaanpää maratonia.

Voiko olla edes mahdollista, että eka tonni menee vahingossa 40s kovempaa kuin yksikään toinen. Mä olisin itse vähän huolissani tuollaisesta, mutta toivon parasta maratonille.

Link to comment
Share on other sites

Voiko olla edes mahdollista, että eka tonni menee vahingossa 40s kovempaa kuin yksikään toinen. Mä olisin itse vähän huolissani tuollaisesta, mutta toivon parasta maratonille.

No, oli se eka veto aikomuskin juosta kyllä muita kovempaa, mutta ei ihan noin kovaa sentään, eli sinne väliin 3:15-3:20 oli tarkoitus juosta se eka tonni.

Että ei se nyt ihan vahingossa muita selvästi nopeampi ollut, panostin ekaan vetoon hiukan muita enemmän.

Ja vaikka maratonilla ei mikään ole koskaan täysin varmaa, niin kyllä mä uskon että ennätys on pelkkä läpihuutojuttu Kankaanpäässä.

Kysymys on vain siitä miten paljon se paranee.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

No, oli se eka veto aikomuskin juosta kyllä muita kovempaa, mutta ei ihan noin kovaa sentään, eli sinne väliin 3:15-3:20 oli tarkoitus juosta se eka tonni.

Että ei se nyt ihan vahingossa muita selvästi nopeampi ollut, panostin ekaan vetoon hiukan muita enemmän.

Ja vaikka maratonilla ei mikään ole koskaan täysin varmaa, niin kyllä mä uskon että ennätys on pelkkä läpihuutojuttu Kankaanpäässä.

Kysymys on vain siitä miten paljon se paranee.

Siis, itse pystyisin tekemään 6*1km/2min kävelyllä, noin ka. aikaan 4:15-10. Niin voin sanoa että vahigossa en pääse 3:30!! Millä mitaat vetojen pituudet?

Link to comment
Share on other sites

PK palauttava aamukutonen, eli PK 6 km @ 5:48/km, ave 139. Upea juoksuaamu, jalat ilmavat. Jee! Iltasella jotakin vähän reippaampaa. Sitten alkaakin kovemmat treenit olla takana ennen Wihaa. Syynä runsas matkustelu. Olisi tässä vielä aikaa kunnolla treenatakin.

Illalla kevyt VK 8,4 km @ 4:53/km, ave 156. Eli perushölkkää, välissä 4 km @ 4:05/km. Max 178. Hyvä keli, hitusen liikaa tuulta, tosin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy