Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Märkäpuku


Guest Elijas

Recommended Posts

Laitoin nyt uuden aiheen märkäpuvusta, vaikka alla oli vasta avattu asiasta aihe.

Löytyykö pääkaupunkiseudulta liikettä jossa voisi käydä sovittaa pukua? Puvulla tarkoitan tässä yhteydessä esim. Blue Seventy, Orca, X2U jne... Bike Blanetissa ei ole pukuja eikä tule! Mielestäni aika heikoissa kantimissa pukujen saanti täällä pääkaupunkiseudulla saati suomessa.

Olen itse tilaamassa briteistä pukua, mutta se koko! Koko taulukot kyllä löytyy, mutta monet sanovat että taulukossa sopiva koko ei ollutkaan se sopivin! On tää vaikeaa!!! No riskillä kaiketi täytyy tilata Blue Seventyn Reaction 2009 vuoden puku. Pukua saa ihan hyvään hintaan 198 eur kyseisestä liikkeestä: http://www.tfn.uk.com/. Jos on halukkaita yhteistilaukseen ottakaa yhteyttä.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 343
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pituutta 175 ja paino siinä 80kg. Jalat reisistä paksut (pelannut jääkiekkoa 25v.), pitkä selkä ja aika leveä ylävartalo. Eli ei ihan optimaali triathlonistin vartalo!!!! Uskoisin kuitenkin, että M:koon uskaltaa tilata briteistä. Jos ei ole sopiva, menee täällä kaupaksi aivan varmasti.

Link to comment
Share on other sites

Rinnanympärys on 100cm, jos vaimo mittasi oikein eli rinnan alapuolelta. No huti tai kuti tilasin blue seventyn sprintin 2008 mallia koossa mediumtall. Jos ei ole käypä, niin myyn sen eteenpäin. Puvulle jäi hintaa postituksen jälkeen 85 puntaa.

Link to comment
Share on other sites

Mä kokeilin Blue Seventyä ja Orcaa sillon kun vielä Helsingistäkin niitä sai ja Blue Seventy lähti mukaan. Se oli mukavampi päällä. Orcassa oli (oon nainen) minusta hirmu pienet hartiat ja rintakehä ja tosi tiukka kaula-aukko. Tuntu ettei saanu käsiä pyörimään ja että kuristuu. Oon ollut tyytyväinen tohon 2007 ostamaani Reactioniin (koko naisten WL), se istuu tosi hyvin ja sen kanssa on mukava uida.

Link to comment
Share on other sites

Hyvä tietää, että Seventyn puku on kokemuksien mukaan hyvä! Toivottavasti tuo mediumtall olisi nyt sopiva! Jos se ei sovi, myyn sen sitten tällä palstalla siihen 85 punnan hintaan ja tilaan sitten joko M ta ML.

Link to comment
Share on other sites

Toivottavasti tuo mediumtall olisi nyt sopiva! Jos se ei sovi, myyn sen sitten tällä palstalla siihen 85 punnan hintaan ja tilaan sitten joko M ta ML.

Tulipahan mieleen sellainen, että jos puku ei ole ihan oikean kokoinen, niin uuden tilaamisen lisäksi kannattaa kysyä mitä maksaisi puvun korjaaminen oikean kokoiseksi. Hgi:n suunnalla ainakin FinnSuit Oy (lauttasaari) sekä valmistaa että korjaa sukelluskäyttöön tarkoitettuja märkäpukuja.

Tosin, jos noiden triathlon pukujen hinnat tosiaan pyörii tuolla 85£ hujakoilla niin uuden tilaaminen voi olla halvempaa kuin alkaa puukottamaan vanhaa pukua räätälin työnä.

Link to comment
Share on other sites

Nyt puku tuli postissa ja vaikutti kyllä sopivalta. On muuten kova työ saada puku päälle!!! Onko normaalia, että puku kiristää ylävartalosta? Tuntuu kuin puku vetäisi lapoja erilleen vois verrata penkkipunnerruspaitaan! Vaikka otin puvun MT:nä ei mielestäni pukuun jää ilmataskuja/ruttuja. Ihmettelen miten saan puvun yksin pois kisapaikalla;))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy