Jump to content
Juoksufoorumi.fi










pölhö

Jäsenet
  • Content Count

    2 016
  • Liittyi

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About pölhö

  • Syntymäpäivä 12.02.1979

Converted

  • Maraton
    3:11
  • Tavoite
    parantaa enkkaa jokaisella matkalla, johon osallistun

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pölhö

    Wihan kilometrit 2015

    Kiitos kovasti hyvistä kommenteista! Veikkaan kanssa, että jos lähtisin non-stopille, heittäisin pyyhkeen nurkkaan pian ekan maratonin jälkeen, kun ei olisi mikään "pakko" sitkutella eteenpäin... Vatsasta en ole kovin huolissani, se on ollut ihan nätisti noilla pidemmilläkin kolmiotteluilla. Ja pään pitäisi nyt – piru vie – kestää, toista dnf:ää en tässä elämässä salli. Jalat ovatkin sitten se mysteeri. Viimeksi homma jumahti siihen, että juoksun alkaessa hieman tuntua päätin kävellä kokonaisen kierroksen ja sen jälkeenhän juoksu olikin aivan mahdottomuus (tai siis luovutin sen yrittämisen liian helpolla). Onko tuo välillä kävely ihan must? Kävelyä kun en ole lainkaan treenannut, enkä triathlonien maraton-osuuksillakaan harrastanut :-/ Ja niin vauhdista vielä: tosiaan mitään turhaa kiirettä ei ole tarkoitus pitää. Viimeksi lähdin juoksemaan tavoitteena 3*marakunto (silloin 3:15-kunnossa tähtäsin 9:45-aikaan, nyt toki hitaammin), onkohan tuo 3*mara semmoinen passeli vauhti, vai pitäisikö höllätä vielä enemmän?
  2. pölhö

    Wihan kilometrit 2015

    Alkoi pari viikkoa sitten poltella ajatus itsensä nöyryyttämisestä Pirkanmaalla, ja kuulisin mieluusti näkemyksiä, onko sulaa hulluutta. Kuntoilutaustaa on triathlonista vuosilta 2007–14, painotus aina täyden matkan kisoissa, eli treeni pääosin pitkäkestoista ja matalatehoista. Viime syksynä sitten kyllästyin siihen touhuun ja muutenkin tavoitteellisen treenaamiseen. Viimeisin 12 kk mennyt fiilispohjalta liikkuen, ilman sykemittaria tai edes kelloa. Tyypillinen viikko on sisältänyt 3 uintia (yht. reilu pari tuntia), 3 vartin mittaista kuntopiiriä, juoksentelua esim. 10+10+20 km ja kerran viikossa potkupalloa 60–90 min, valmentajan mielenliikkeistä riippuen. Eli yhteensä 6–8 h/vko aerobisen tapaista liikettä, toki futiksessa tullut rypisteltyä hetkellisesti korkeammilla sykkeillä. Ultrahommelia kokeilin tri-harrastuksen aikana kerran (2010), jolloin tulos oli dnf Wihalla 19 kierroksen jälkeen. Silloin uskottelin syyn olleen jaloissa, mutta korvien välissä se taisi olla. Ja se tässä onkin nyt kaivellut viisi vuotta... Miltä lähtökohtani satkulle vaikuttavat? Onko kestävyystaustasta vuoden himmailun jälkeen mitään jäljellä? Räjäytänkö jalkani jo puolimatkassa? Pitäisikö projekti heittää suosiolla vuotta eteenpäin ja satsata 12 kk tosissaan juoksuun? Vai olisiko tässä mitään saumaa selvitä kunnialla? Ajalla tietty ei ihan hirveästi ole väliä, kunhan tulos alkaa ykkösellä ;-)
  3. Huippukiekot vielä vailla kuskia.
  4. Ei ole vielä löytänyt märkäpuku uutta omistajaa. Kuukausi ja jo tarkenee uida!
  5. Moi! On kaupan ja sovitettavana Kampissa. Laita vaikka YV:tä, niin voidaan sopia tapaamista! Ville
  6. Virvon varvon, tästä huippukiekot kesän kisoihin!
  7. Vielä saatavilla, järkeviä tarjouksia kuunnellaan!
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy