Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mitä olette ostaneet vaimolle 30v lahjaksi?


_API_

Recommended Posts

Otsikon aihe on meikäläiselle tulossa melko likelle, ja vielä toistaiseksi on vähän sellain huteralla pohjalla tämä juttu - Mutta eiköhän toi tosta kun päivä lähenee niin voi tehdä taas jonkun tosi fiksun ratkaisun.. Ei vaan, kyllähän tämä on hanskassa (?).

:viheltely:

Vähän aluksi olin ajatellut sellaista koreata trendikelloa, minkä uskoisin kyllä miellyttävän, mutta nyt alkaa olla viimeiset metrit vielä muuttaa johonkin ehkä vielä kivempaan. Mitäs muut olette keksineet tällasina tasajuhlina sellaista mistä vaemo on tykännyt erityisesti?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No 30 vuotiaana mulla ei ollut vielä miestä, kuka olisi lahjaa ostanut. Olin vielä silloin pesunkestävä vanhapiika.

Mutta oma lempparitoive kirjojen lisäksi on myös miinuliinun ehdottama hemmottelulahja. Kokohieronta on kova sana ja vielä sarjana parempi.

Mutta kannattaa kuunnella naistaan herkällä korvalla, olisiko joku muu hemmottelu parempi. Eräälle ystävälleni kävi niin, että mies antoi lahjakortin johonkin ryppyhoitoon ja suosio ei ollut kovin kova.

Link to comment
Share on other sites

Tää vaimo ois erityisesti tykännyt jostain pikku lomasta tai hemmotteluhoidosta. Sellaisen sainkin, kylpyläviikonlopun, tosin anopilta. Mieheltä sain varmaan jonkun korun.

..Hmm.. Kuulostaa, että korut ei välttämättä olis suosiossa?

Hemmotteluhoidolle jo 3 ääntä. Se kello alkaa just vaihtaa sijaa kakkoseks.

Link to comment
Share on other sites

10 kerran lahjakortin. Eli 10 seksikerran oman miehen kanssa lahkakortti. Ja pikku tekstillä käytettävä tämän kuukauden puolella ;=).

Mie ostin vaemollein 30v lahjaksi kalevalaa kun siitä tykkee, mutta suurempi "vaiva" oli kemujen järjestelyt. Eli yli 35hlöä hänen elämänsä varrelta, koulukavereit yms.... Hauskaa oli soitella ihmisille, joita ei itse ollut ikuna nähnykkään.

Muistan vaan vaimon ilmeet kun ylläri paljastui, ei paljoo lahjapöytä kiinnostanu sinä iltana. Vaimo ei ollu joitain kamujaan nähny yli 15 vuoteen.

Link to comment
Share on other sites

Vaimo ei ollu joitain kamujaan nähny yli 15 vuoteen.

Tuosta kumpusi idea, että miten olisi jos antaisitte lahjaksi vaimolle ihan vaan vapaa-aikaa? :Bolt:

Lisäys: Sattuikin sopivasti lehteä lukiessa silmään: HS:ssä uutisoidun OECD:n tutkimuksen mukaan norjalaisilla on yleisesti ottaen eniten vapaa-aikaa. Siellä naisten ja miesten välinen ero vapaa-ajan määrässä on pienin.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy