Jump to content
Juoksufoorumi.fi

7.10


Reino

Recommended Posts

Torstain lenkin jälkeen jo ennen maraa oikutellut oikea pohje kipeyi sen verran paljon että eilen kävelykin teki tosi kipeetä. Aamulla oli kuiteski sen verran hyvä fiilis, että ajattelin mennä kokeilemaan lenkkiä ja kokeilu päättyi muutaman sadan metrin hölköttelun jälkeen :cry: Ei vaan osaa sanoa, että pitäskö vieläkin luottaa kotikonsteihin (kevennettyjä viikkoja, enemmän lepoa, venyttelyä ja hierojalla käyntiä) vai pitäskö mennä jo näyttään koipea lääkärille :conf:

Link to comment
Share on other sites

Ei vaan osaa sanoa, että pitäskö vieläkin luottaa kotikonsteihin (kevennettyjä viikkoja, enemmän lepoa, venyttelyä ja hierojalla käyntiä) vai pitäskö mennä jo näyttään koipea lääkärille :conf:

Ootko Santta käynyt askelkilinikalla tms. kysymyssä millainen askelluksesi on? Minä kävin tänä vuonna, eikä muuten ole pohkeet kiristelleet sen jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

Ootko Santta käynyt askelkilinikalla tms. kysymyssä millainen askelluksesi on? Minä kävin tänä vuonna, eikä muuten ole pohkeet kiristelleet sen jälkeen.

Kävin viime vuonna ja pohjalliset on ollut ahkerasti käytössä... Marraskuussa olen menossa uudestaan, kun sanoi että kannattaa vuoden kuluttua tulla näyttämään uudestaan.

Link to comment
Share on other sites

Sitähän varmaan voisi aikaistaa... ? Itsellä ainakin on askel jonkun verran muuttunut, mitä enemmän on alkanut tulla harjoituskilometrejä viikkoon. Siis muuttunut ainakin siitä, miten ihan alussa astelin. Askel on lyhentynyt ja maakosketus nopeutunut; vaan mahtaako tuollaiset asiat ehkä pohjallisiin vaikuttaa?

Jostakin olin lukevinani, että silloin kun ne lihakset ovat rikki, niin niitä ei pitäisi kauheasti venytellä, vaan nimenomaan antaa lihaksen rauhassa parantua. Mutta se voi olla, että tämä oli vain jonkun mielipide, eikä mikään totuus.

Link to comment
Share on other sites

Jalat jo tuntuu kestävän pidempiäkin lenkkejä ja tänään oli vuorossa 30 kilometrin testijuoksu. Ilma oli ainakin täällä Espoon maastoissa hyvä ja Dexalin juomavyö (5*1,65dl) oli kutakuinkin riittävä, kun ei aivan maksimaalisiin suorituksiin tarvinnut venyä kun tavoitteena oli tasavauhtinen juosku loppuajan ollessa alle 3 tuntia.

Aikaa kului 2.54,40 ja keskisyke oli 151. Polarin mukaan matkaa kertyi 30,02 km.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy