Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kanarian saaret leirikohteena?


poppeli

Recommended Posts

Itte oltiin viime kesänä bahia felizissä, hotelli blaya feliz tais olla. Sillä hotelli alueella oli hyvät uima-altaat ja suht tasokas kuntosali jossa pari hyvää mattoa. Ainoa huonopuoli oli juuri silloin se että sen salin ilmastoisnti oli rikki, eli lämpöä riitti (tosin juoksin vain yhden 5km lenkin matolla)

Mutta ne maastot oli aivan mahtavia, eli korkoeroja riitti. Pitkiä portaita , jyrkkiä katuja jne. Ja sykkeen sai tasaantumaan kun lenkin aikana sai tallustella myös pitkin kivettyjä ranta katuja (myös hiekkaa). Minä jäin ainakin lenkkeily mielessä koukkuun siihen paikkaan, ja kun lapsoset kasvaa niin ehken joskus saan ihan oikeesti vetää kunnon viikon jos kaksikin kuntoilun merkeissä, eli aamutunnit 7-9 välillä, jolloin lämpötilat olivat siihen vuodenaikaan siedettäviä (heinäkuu) +22-+24. Nämä siis tälläsen peruskuntoilijan näkemyksiä, ja ainakin tällä kokemuksella en voi kuin suositella kanarian saaria =)

Link to comment
Share on other sites

Moi kaikki

Viikon fillaripainoteinen treenileiri meni tosi kivasti. Asuin Sunprime Atlantic view hotellissa, oli kyllä yksi parhaimmista hotelleista jossa olen ikinä asunut, hyvä kuntosali, isot altaat, ilmaiset ryhmälikunta tunnit (joita tosin en käyttänyt) ja puhdas/mukava ilmapiiri (sai viedä omia eväitä vapaasti altaalle ilman että joku olisi rumasti kyttäämässä).

Pyöräilystä sen verran että varasin 5 ryhmämatkaa Free-Motionista, joista jätin yhden väliin kun jalat oli sen verran välipäivän tarpeessa. Päivittäin meni 2 kpl maantieryhmää joista toinen pitempi/kovempi, minä valitsin sen kevyemmän. Vauhti oli kuitenkin ihan tarpeeksi reipas 30-40km/h tasasella ja ylämäet omaa vauhtia joka mulle tarkoitti pienintä vaihdetta( onneks oli 3 eturatasta) noin 80 kadenssilla, nopeimmat sitten odotti kiltisti hitaimpia vuoren päällä. Tosi miellyttävä henki oli ryhmissä ja turvallinen tunnelma kun autojakaan ei tarvinnut pelätä, pitäisi kyllä lähettää paikalliset autonkuljettajat kanarialle autokäyttäytymiskouluun. Lenkit vedin ihan t-paidalla tosin alamäissä joku ilmatiivis takki olis ollu ihan kiva.

Suosittelen Free-motionin ryhmälenkkejä ja vuokrapyöriä, niin hyvin toimi palvelu ja fillari. Lenkkien pituudet oli 50-70 km ja kesti noin 4 tuntia ( tunnin kahvitauko vuoren huipulla )

Link to comment
Share on other sites

Tosi miellyttävä henki oli ryhmissä ja turvallinen tunnelma kun autojakaan ei tarvinnut pelätä, pitäisi kyllä lähettää paikalliset autonkuljettajat kanarialle autokäyttäytymiskouluun.

Näitä fillariporukoita meni vuorilla jossa yhtenä päivänä käytiin vuokra-autolla. Pyöräilijöillä oli alamäissä niin kovi vauhti että sai tosissaan yrittää alta pois :heikofahrrad:. Autoilukulttuuri ja kunnioitus muita liikkujia kohtaan oli kyllä esimerkillistä maanteillä ja kaupungeissa

Link to comment
Share on other sites

Moi kaikki

Viikon fillaripainoteinen treenileiri meni tosi kivasti. Asuin Sunprime Atlantic view hotellissa, oli kyllä yksi parhaimmista hotelleista jossa olen ikinä asunut, hyvä kuntosali, isot altaat, ilmaiset ryhmälikunta tunnit (joita tosin en käyttänyt) ja puhdas/mukava ilmapiiri (sai viedä omia eväitä vapaasti altaalle ilman että joku olisi rumasti kyttäämässä).

P

Itse tulin siis viikko sitten samasta kohteesta ja samasta hotellista. Voin allekirjoittaa kommenttisi hotellista ja sen tarjoamista mahdollisuuksista. Ryhmäliikuntaakin kokeilin. Kiitokset vetäjille Johanille ja varsinkin Annalle :-) molemmat ruotsalaisia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy