Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Espoon rantapuolikas 12.9.2010


Recommended Posts

Löytyykö tuonne puolikkaalle lähtijöitä? Olisi kiva kuulla fiiliksiä etu- ja jälkikäteen, itse olen menossa Espooseen elämäni toiselle puolikkaalle. Onko kokemuksia järjestelyistä yms.? (Taisin kyllä törmätä kokomaratonia koskevaan keskusteluun tuolla Maratonit-osiossa, mutta saa kai täälläkin asiaa puida. :) )

Itseäni jännittää kaksi asiaa: Ensinnäkin, onnistunko välttämään flunssan ennen kisoja, kun keväällä tauti meinasi pilata HCR:iin osallistumisen. Ja toiseksi, miten viikon mittainen (ja mahdollisesti hieman kostea) Berliinin-reissu viikolla 35 vaikuttaa valmistautumiseen. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yritän pitää rantapuolikkaan omassa ohjelmassa. Tukholman jälkeen 3 * 8 km lenkkiä, joten taas kerran aloitetaan juoksukunnon rakentaminen alusta.

Reitti on mukava, varsinkin rantapätkä. Alustassa sekä asvalttia että hiekkapohjaista. Ainoat miinukset jyrkistä mutkista Nokian talon seudulla. Korkeuserot maltillisia.

Kuulin just tänään, että ilmoittautuminen ei ole mahdollista 31.8. jälkeen. Eli pitää hoitaa kuntoon ennen sitä.

Link to comment
Share on other sites

Löytyykö tuonne puolikkaalle lähtijöitä? Olisi kiva kuulla fiiliksiä etu- ja jälkikäteen, itse olen menossa Espooseen elämäni toiselle puolikkaalle. Onko kokemuksia järjestelyistä yms.? (Taisin kyllä törmätä kokomaratonia koskevaan keskusteluun tuolla Maratonit-osiossa, mutta saa kai täälläkin asiaa puida. :) ) :D

Itse olin mukana toissa vuonna kokomaralla ja viime vuonna puolikkaalla. Järjestelyjä ei voi kuin kehua, huoltopisteitä on ruhtinaallisesti ja ilmapiiri on ollut innostunutta.

Maratonin reitti on raskas, mutta puolikas on korkeuserojen puolesta helppo (näyttäisi kartan mukaan olevan myös tuo uusi tänä vuonna päivitetty puolikkaan versio).

Sää on ollut kahtena viime vuonna loistava, joten toivotaan samanlaista aurinkoista syyssäätä myös tälle vuodelle...

Link to comment
Share on other sites

Neljäs puolimaraton edessä ja Espoossa toinen. Viime vuonna huoltopisteet oli sopivin välein ja liikennejärjestelyt paremmin tehty kuin Hcr:llä. Ennätys tavoitteena eli n. 2.15 vähintään, mutta saapa nähdä onnistuuko se, koska tämän kesän helteiden takia harjoittelu on jäänyt vähän vähemmälle. On kyllä loistava reitti rantamaisemineen. Toivottavasti tänä vuonna olisi sentään vähän viileämpää. :)

Link to comment
Share on other sites

Mukana ollaan. Tämä on hyvä testikisa ennen Vantaan maratoonia (ja HCM:n keskeytyksen jälkeen). Enkkaa lähdetään hakemaan, saisi siis näyttää lukemaa 1.45 maalissa.

Kaksi vuotta sitten kävin puolikkaan juoksemassa Espoossa, reitti ei tuntunut mitenkään älyttömän raskaalta. Alku sen sijaan oli toivottoman ahdas, toivottavasti nyt parempi kun lähtö on Otaniemessä.

Link to comment
Share on other sites

Mä olen kanssa tulossa puolikkaalle. Tämä on jo neljäs kerta, kun ilmoittaudun johonkin puolikkaalle, ja olen 3 edellista kertaa ollut kipeänä... Jos nyt vihdoin ja viimein pääsisin mukaan! Koetan välttää sairastumista...

Huh, toivotaan parempaa onnea tällä kertaa!

Täytyy kanssa yrittää vältellä flunssapöpöjä. Töissä ihan tuhottoman paljon porukkaa kipeänä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy