Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Masku maraton 2009

Recommended Posts

• Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aikomus ois tulla puolikkaalle avaamaan kilpailukausi (Heh, mähän kuullostan ihan juoksijalta...). Minkälainen reitti siellä on, en ymmärrä mitään reittikartasta, mikä on kotisivuilla? Kierretäänkö useampaan kertaan samaa, ja onko miten mäkinen? Ei sillä väliä, mutta kunhan kysyn. Tavoite on päästä alle kahden tunnin (enkka 1.56), mutta kuitenkin lähinnä harjoituslenkkinä.

Minkälainen reitti siellä on, en ymmärrä mitään reittikartasta, mikä on kotisivuilla? Kierretäänkö useampaan kertaan samaa, ja onko miten mäkinen?

Se on runsaan kympin kierros, joka maratonilla kierretään neljään kertaan. Puolikkaalla siis todennäköisesti kaksi kierrosta.

Korkeuseroa on aika paljon, mutta ne mäet ovat sellaista loivaa, juostavaa nousua. Ei mikään aivan helppo reitti, mutta toisaalta ei kauhean vaativakaan.

Sitten siellä on yksi pätkä hiekkatietä, se saattaa olla keväällä hiukan kostea.

Itse olen juossut Maskussa kahtena vuotena puolikkaan.

Nyt aika siirtyä kokonaiselle!

Mukana ollaan vähintään kolmen hengen voimin meidän tiimistä. Jokainen käy puolikkaan rykäisemässä. Viime vuosina on ollut mäkinen ja sateinen reitti. Tästä tuskin poiketaan tänäkään vuonna. Tosin aiemmin olen ollut kokonaisella mukana, joten jospa matkan vaihdos näkysi ainakin siin, että mäkiä on puolet vähemmän kuin ennen ;D

• 4 weeks later...