Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Yyteri maraton 16.5.2009

Recommended Posts

• Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minullakin on suunnitelmissa yrittää Yyterissä uutta ennätystä. Tuo kimppakyyti menee vaan liian kovaa. Olisko tulossa mukaan ketään paikallisbussivauhtia (jotain 3.45-3.59) menevää?

Ehkä.

Kun tässä naapurissa asutaan, niin voisi Yyteriin vihdoinkin tulla.

Paremmassa kunnossa ollaan vasta syksyllä. Laman vuoksi tulee pidempi kesäloma.

Alle 3.30-vauhtiin tähdätään, katsotaan, mihin se riittää. "Ja samalla tahtoisin kiittää tiimiä ja huoltoa ja...". Toivotaan, ettei käy se "kaikkeni annoin ja vähään se riitti". Tässä on vielä hyvää aikaa treenata. Ainakin nyt tuntuu/näyttää hyvältä. Jos muita 3.30:nen alittamistoiveissa, voi sanoa hep. Voisi virittää kimppakyydin hippasen alle 5 min./km Yyterissä. Nyt kun alle3h yrittää nickinsä mukaisesti kaiketi alle 3h. Viime vuonna alle3h oli erinomaisena vetojuhtana minulle, minä olin vain huono. Kaikki muuttuu ;)

Kovasti tekisi mieli lähteä tänne tekemään Suomi-juoksun viimeistelyharjoitus, mutta, mutta. Järjestämme samalla viikolla Tampereella yhtä reilun tuhannen hengen kansainvälistä konffaa, ja sen gaaladinner on perjantaina. En taida olla vielä aamulla ajokunnossa. Tarjoaisikohan joku kyydin. Minut voi poimia aamulla kyytiin keskustorilta, minut erottaa siitä, että nojailen taksitolppaan tumma puku päällä, Lidlin punainen urheilukassi olkapäällä. Nimilapun olen jo toivottavasti muistanut ottaa pois rinnasta.

Kovasti tekisi mieli lähteä tänne tekemään Suomi-juoksun viimeistelyharjoitus, mutta, mutta. Järjestämme samalla viikolla Tampereella yhtä reilun tuhannen hengen kansainvälistä konffaa, ja sen gaaladinner on perjantaina. En taida olla vielä aamulla ajokunnossa. Tarjoaisikohan joku kyydin. Minut voi poimia aamulla kyytiin keskustorilta, minut erottaa siitä, että nojailen taksitolppaan tumma puku päällä, Lidlin punainen urheilukassi olkapäällä. Nimilapun olen jo toivottavasti muistanut ottaa pois rinnasta.

Kyllähän asiallisesti varustautuneelle ekonomistille aina kyyti löytyy. Poimin Sinut Keskustorilta ja eiku liikenteen kohinaan.