Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 6


Recommended Posts

ma: lepo

ti: 13.4 km 4.48 min/km + spinning 1h + bodybalance 45min

ke: 13.4 km 5.05 min/km + spinning 1h + kuntonyrkkeily 1h

to: vetoja hallilla yht 13.7km, 2x(10min VK1, 10min VK2, 5 min MK), välissä 5min palauttelu

pe: lepo firman juhlien merkeissä

la: 13.4 km 5.30 min/km

su 30.8 km 6.15 min/km yhteislenkkinä + bodypump 1h + spinning 75min

yht. 84.6 km + kuntonyrkkeily 1h + spinning 3h15min + bodypump 1h + bodybalance 45min

yhteensä 13 tuntia 8000 kcal

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: Aamu: Tekniikka ja nopeus, 4 sarjaa viittä eri drilliä + 4* 100 m (17.4 sec ,askellus 155 cm, 225/min) + 200 ja 400 m:n hyvärytmiset vedot, 4:15/km, 200/min + vr 2*2 km. Esport Arena.

Ilta: TV 8.4 km, 7:00/km, 122 (68%).

Ti: TV 16.0 km, 6:27/km, 117 (65%). Kävely 400m joka ½h. Esport Arena.

Ke: Aamu: TV 8.2 km, 6:40/km, 123 (68%).

Ilta: TV 8.2 km, 6:32/km, 124 (69%).

To: TV 13.3 km, 6:02/km, 126 (70%).

Pe: VK&MK 4*800m/pal.HR->120, 4:15/km, 170 (94%) + vr 2*6 km, 6:06/km, 128 (71%). Esport Arena.

La: Lepo.

Su: Pitkis 3:03, 28.0 km, 6:34/km, 122 (68%), 177/min. Kävely 400m joka ½h. Esport Arena. Valtavasti porukkaa radalla, mm. Stubb ja Pietari & avec.

Yht. Juoksua 103.1 km. Kova viikko.

Link to comment
Share on other sites

Laitetaan nyt vaihteeksi tämmöinen hieman alavireisempi treeniviikko.

Ma: A: 5,5km kevyt, I: lepo (nilkka kipee, törkee ripuli)

Ti: A: 5,5km kevyt, I: 5km vr + 9km VK + 1,5km vr (maha kuralla, jalat painoivat ainakin tonnin)

Ke: A: 5,5km kevyt, I: 14,5km kevyt (yrjötti, jalat painoi)

To: A: 5,5km kevyt, I: 10km kevyt + punttis (ihan ok jo)

Pe: A: 5,5km kevyt, I: 9,6km kevyt (piti keskeyttää treeni, jalat painoi)

La: A: 5,5km kevyt, I: 9,7km kevyt (flunssainen olo, vitutti)

Su: A: 20,7km kevyt (Esport Arenalla, hyvin kulki, maha kunnossa, mopo keuli)

Yht. 113km

Edellinen viikko (114km) meni myöskin ripulin kourissa. Ennen sunnuntain lenkkiä en edes enää muistanut miltä normaali juoksu tuntuu. Jos se vaikka jo pikku hiljaa lähtisi liikkeelle.

Link to comment
Share on other sites

...oli tällainen:

  • Ma GPP-treeni: Viisi kierrosta: 11x60kg penkkipunnerrus + 500m soutu. Aika: 30.38
  • Ti GPP-treeni: (maastavedot fat-bar:ia käyttäen!) 15x55kg maastaveto + 5x lattialta köyteen, 12x55kg maastaveto + 4x lattialta köyteen, 9x55kg maastaveto + 3x lattialta köyteen, 6x55kg maastaveto + 2x lattialta köyteen, 3x55kg maastaveto + 1x lattialta köyteen. Aika: 11.57.
  • Ke GPP-treeni: Etukyykky: 3x40kg, 3x50kg, 3x55kg, 3x60kg, 3x65kg, 3x50kg, 3x50kg.
  • To Juoksu: 10,8km PK.
  • Pe Lepo.
  • La GPP-treeni: 45min rinnallevedon tekniikkatreeniä (25kg) ja päälle "Fight gone bad", eli kolme kierrosta settiä: 30kg Voimatyöntö + 30kg Sumo-maastanosto-korkea veto + boksihyppy + 30kg Työntöpunnerrus + Soutu. Joka kierroksella tehdään 1min/liike, kierrosten (ei liikkeiden!) välissä 1min lepo. Pisteet lasketaan liikkeiden toistojen määrien mukaan paitsi soudussa kulutettujen kalorien mukaan. Karu rypistys; 214 pistettä kertyi kasaan.
  • Su Juoksu: 20,4km PK.

Juoksua vaivaiset n. 31km, neljä GPP-treeniä (yht. n. 7,5h treeniä). Juoksu jäi huomattavasti aiottua vähäisemmäksi erilaisten "normaalielämän" vaatimusten vuoksi. Selkä edelleen ei-kunnossa vaikka jo paremmin treeniä kestääkin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy