Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 5.2.

Herra47
 Share

Recommended Posts

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:thumbsup:Tänään oli matkan pidennyspäivä, varovaisesti kun olen päättänyt ottaa, että koko hiihtokaudesta saa kaiken irti, ilman isompia selkäjumeja. Siispä 6,2 km kevyessä lumisateessa. Sukset lipsuivat, mutta hiihtopapparaisen näkeminen ja muutaman sanan vaihto kuittasi lipsumiset. Pitänee alkaa paneutua voitelun saloihin...... Hiihdon tekniikkaa pitää edelleen treenata, mutta jo nyt parin viikon paneutumisella on jo vähän muutosta tullut. Ja hiihtämisestä on tullut vieläkin kivempaa :kapa:

Ja illalla vakitunti ratsastusta, joka meni päin peetä. Mutta tuntirapsan kirjoittamisen jälkeen tänä aamuna tunti tuntuikin jo ihan hyvältä

Muokattu

Töihin ... Punaiseen Myllyyn??? :shocked:

Ei, hotellini vain ihan paikan vieressä. Oli illalla aika raskasta lähteä syömään, kun kaikkea ryhävalaista isoäiteihin myytiin hotellin nurkilla. On lähellä myös hierontaa, mutta jaksan odotella ensi maanantaihin oman urheiluhierojani urheiluhierontaa. Ensi kerralla hotellini lähempänä Seineä, nyt kutsujat hoisivat paikan ja lopputulos oli tämä. No, kyllä täältäkin hyvin pääsee juoksemaan ja erilaisia hyviä etnisiä rafloja joka nurkassa. Pariisi hyvä.

Ei, hotellini vain ihan paikan vieressä. Oli illalla aika raskasta lähteä syömään, kun kaikkea ryhävalaista isoäiteihin myytiin hotellin nurkilla. On lähellä myös hierontaa.

Tästäpä muistuukin mieleeni, kun kerran nuorena miehenä kävelin katua Punaisen Myllyn lähistöllä ja vastaani käveli tyylikäs pariisilainen herrasmies tervehtien minua. Hän kysyi, olisinko mahdollisesti kiinnostunut intiimistä hetkestä hyvinmuodostuneen, nuoren kaunottaren kanssa.

Vastasin tietenkin myöntyvästi ja herra ohjasi minut kolmanteen kerrokseen, jossa vietin ikimuistettavan puolituntisen.

Alhaalla kadulla oli tämä kyseinen herrasmies odottamassa kysyen olinko nauttinut ajastani.

Vastasin, että suunnattomasti.

Silloin mies kaivoi lompakkonsa esille ja laski sieltä tuhat frangia käteeni. Hölmistyneenä vastaanotin setelit ja jatkoin vihellellen matkaani.

Vuoden päästä olin jälleen samalla kadulla ja tapasin samaisen herrasmiehen. Kaikki toistui täsmälleen samalla tavalla kuin vuosi sitten.

Ainoa ero oli siinä, että mies antoi suoritukseni jälkeen minulle ainoastaan sata frangia.

Kysyin mistä tämä hinnanalennus samasta hommasta johtuu.

Mies vastasi, että kyse ei ollut ollenkaan samasta asiasta.

Johon minä vastasin tapahtuman olleen tismalleen samanlaisen.

Mies vastasi, että ei suinkaan. Se viimevuotinen televisioitiin mutta tällä kertaa kyseessä oli ainoastaan radiointi! :goodvibes: