Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Miten usein vierailet foorumilla?

Tupu
 Share

Recommended Posts

Uteliaana ihmisenä laitoin pollin foorumilla vierailuistanne. Itse tulee

vierailtua hyvinkin usein ja tarkastettua ainakin uudet viestit.

4-7 krt/pvä selailen uudet viestit, aamulla kotona töissä ja taas illalla kotona. Töissä muutamaan otteeseen ja illalla

kotona pari kertaa. Tyttöystävä ihmetteleekin välillä mihin kirjoittelen

ja mitä luen niin keskittyneesti.

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ihan toi suurin mahdollinen, sillä on päiviä,jolloin kone auki tuntikausia, ja sitten ohimennen tsekkailen, mistä puhutaan. On päiviä, jolloin ehdin koneelle pikasesti sen yhden ainoan kerran (tai en kertaakaan), mutta uskon, että keskimäärin menee kuitenkin yli kymmeneen näitten superpäivien takia.

Tämä onkin koukkupalsta, ei ole tällaista vielä vastaan tullut. Ai miksi? no kun keskustelu on niin vilkasta, ettei tule hukkakäyntejä vaikka kävisi useamman kerran päivässä. oskus öisin kun valvoskelen luen myös vanhaa foorumia, esim. vanhoja keskusteluja eri maratoneista...

Ja keskustelijat ja keskustelut ovat mun mieleen!

...Vastasin "päivittäin". -Tosin se kohdallani tarkoittaa sitä että työpäivinä myös minulla on tämä, ja usein 1-2 muutakin keskustelupalstaa käytännössä lähes koko ajan omissa ikkunoissaan auki "työsoftan ohella". Näin viikonloppuisin tulee roikuttua kotikoneella vähemmän, vaikka jälleen jos kone ja yhteys auki on, niin kyllä nämä samat palstat taustalla pyörivät vaikka en niitä taukoamatta aktiivisesti kyttääkään.

Laitoin varovasti 5-7, vaikka saattaa mennä keskiarvo tuosta ylikin. Niin ja meneekin, mutta ei sitä äänestystulosta muokkaamaankaan pääse.

Minun kotitaloudessa on nyt vasta vajaa kaksi vuotta ollut tietokone, eikä koskaan ennen, enkä niin osaa sanoa onko tämä virtuaalijuoksukoukku yhtä hyvin kehittyvää laatua kuin tuo kylänraitin taputtelu kengänpohjilla.

Oliskohan näistä jompi kumpi jotenkin kehittävää? Jaa-a. Melko putkiaivoista sorttia olen siinäkin mielessä etten ole oppinut mitään muuta keskustelupalstaa käyttämään. RW:n sivuilta tuli hyppäys aikanaan tänne. Näiden lisäksi olen kirjautunut Flying finns-palstalle, mutta sinnekkin sain tasan yhden viestin kirjoitettua. Siinä nämä.