Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
pande76

Juoksu ja nuuskan käyttö

Recommended Posts

Kokeile muutama ruutallinen päivässä ja tee muistiinpanot. Sitten olet ilman ja teet muistiinpanoja.

Tee käppyrät ja vertaa kumpi oli ihanampaa. Siinä objektiiviä.

Heh, siinähän se tuli tiivistettynä :D

Ja jos tarvii oikeasti alkaa testaamaan, niin mä oon junaillu sekä ihmis- että eläinkokeita, joten voin hakea luvat ja järjestää protokollat seppolan ruutta-testeihin...

Pari purkkia menee vuodessa. Aikaisemmin pari purkkia viikossa. Vaikutukset välillä päässärkyä kun tuli käytettyä liian tiuhaan. Iltasin oli välillä aika voimakkaita rytmihäiriöitä. Itse käytin 2 vuotta vakitusisesti kun vaihdoin tupakanpolton nuuskaamiseen.Hampaiden kanssa ongelmia(tekee reikiä ja syö ikeniä). Vatsa vaivat kun nielee papanoista irtoavat mömmöt(ärsyttää vatsaa). Riippuvuus, jos ei ollut papanoita matkassa niin jostain oli saatava. Rentouttaa kyllä mukavasti. Jokainen tekee tietysti kuten itse haluaa, kaksi purkkia vuodessa on mulle sopiva määrä.

Heh, siinähän se tuli tiivistettynä :D

Ja jos tarvii oikeasti alkaa testaamaan, niin mä oon junaillu sekä ihmis- että eläinkokeita, joten voin hakea luvat ja järjestää protokollat seppolan ruutta-testeihin...

Joo sama täällä, siksi tiedänkin mistä puhutaan kun lopetetaan nuuskaus.

Ei ole heleppoa, mutta suosittelen.

Kokeile muutama ruutallinen päivässä ja tee muistiinpanot. Sitten olet ilman ja teet muistiinpanoja.

Tee käppyrät ja vertaa kumpi oli ihanampaa. Siinä objektiiviä.

No on se nyt niin hankalaa keskustella asiasta tietyltä rajatulta kantilta, koska nikotiini on niin paha, että se tappaa, aiheuttaa riippuvuuden ja juo kaljatkin kaapista.

Ei minulla ole mitään henkilökohtaista intressiä tehdä minkään sortiin ihmiskokeita tai todistaa asiaa suuntaan eikä toiseen. Olen seurannut mielenkiinnolla, millaisia vastauksia itse kysymykseen tulee (kuten olen seurannut monia muitakin ketjuja, joiden aiheena on juosuharjoittelu ja siihen vaikuttavat tekijät) ja yrittänyt ohjata keskustelua alkuperäiseen suuntaan, mutta ilmeisesti tämän aiheen tiimoilta ei vaan voi keskustella ilman tunneryöppyjä.

BTW, millaisiakohan vaikutuksia hapenottoon mahtaa olla puolison pettämisellä?

Näyttäisi olevan tulossa jotain tutkimuksen tapaista aiheesta:

http://www.stuff.co.nz/4837867a20475.html

Mielenkiintoista että tuossa mainitaan kestävyyttä parantava vaikutus tällä kertaa :conf:. Se olisikin mielenkiintoista, jos nikotiini päätyisi kiellettyjen aineiden listalle. Taitaisi olla monelle urheilijalle ikävä uuutinen.

On 15.1.2019 at 13.14, Baltsu kirjoitti:

Jumakauta, että tämä uutinen laittaa vihaksi. Minusta mikään ei ole niin luuseritouhua kuin nuuskan käyttö ja nyt jossain piireissä lapsetkin käyttävät nuuskaa, koska lätkäpelaajatkin käyttävät:

https://yle.fi/uutiset/3-10595487

Nuuskaajat näyttävät olevan samanlaisia kuin tupakoitsijatkin, tyhjät rasiat heitetään muualle paitsi roskikseen. Ihme porukkaa.