Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Irvailijat lenkin varrella

Recommended Posts

Kyllähän se jos juoksee aurinkoisena iltana jonkun terassin ohi, tuntuu kirvoittavan kommentteja. Yleensä juoksen paikoissa jonne ihmiset menevät kuntoilemaan eivätkä etsimään puheenaihetta alkoholin vaikutuksen alaisena, niin aika harvoin mitään kommenttia saa. Viimeksi kun juoksin terassien ohi ja sortsivalinta oli mennyt sellaiseksi että hikivalumat paistaa, niin tulihan sieltä jotain tosi hauskaa "paskat housussa" kommenttia useampaan otteeseen.

• Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hesarillakin varmaan riippuu, missä kohtaa siinä on. Kurvin kohdalla joutuu kyllä lukitsemaan liikennevaloissa autonkin ikkunat. Kaveri joutu kerran lähtemään avoautolla siitä punaisia päin, kun jotain narkkareita meinasi kiivetä kyytiin ja jotain uhkailuja kuului sekä pulloja lenteli. Siinä metroaseman luonahan ammuskellaan varmaan joka vuosi ihmisiä. Vähän väliä uutisissa. Sen sijaan jos asuu lähempänä Lintsiä niin siitähän pääsee huvipuiston kupeesta Eläintarhaan hyvinkin kätevästi ja siitä sitten halutessaan Keskuspuistoon, jos ei Stadikan pururataa halua kiertää. Siinä tulee silloin hyvinkin vähän betoniviidakossa juoksemista.

Nyt kun koulut ovat loppuneet niin iltaisin on uimarannoilla, rantakallioilla jne. teinejä kaljoittelemassa. Niiltä tulee huutoja. Joka kerta olen nähnyt niitä, kun olen ollut lenkillä. Eilen oli muuten kaksi tuollaista teiniä Larun Lidlissäkin. Herrateini oli rekkalippikseen ja huppariin sonnustautunut. Housut olivat mallia "Texasissa sinut poistettaisiin linja-autosta". Passi oli hänellä kädessään. Neititeinillä oli kireä yläosa ja Andy McCoyn mallistoa ilmeisesti pillifarkut ja passi perstaskussa. Ostivat Nobelaneria. Huvikseni laskin ne juomat, koska kassatyttö ei niin tehnyt, vaan vingutti jokaisen tölkin viivakoodin erikseen. Herrateini osti 16 tölkkiä ja neititeini 5 tölkkiä. Kun neititeini jälkimmäisenä oli maksanut niin hän riemuitsi kovaan ääneen: "V:u, että oli halpaa. Kelaa 3,95. Paljo sulla makso?". Luulen, että lähtivät siitä mäkeä alas uimarannalle tai johonkin muuhun rantaan, jossa heitä on nyt kaljotellut isoja porukoita joka ikinen ilta raportoi nimimerkillä "ei minun nuoruudessani".

Nyt kun koulut ovat loppuneet niin iltaisin on uimarannoilla, rantakallioilla jne. teinejä kaljoittelemassa. Niiltä tulee huutoja.

Meilläpäin nuoriso käyttäytyy uimarantojen kohdallakin ihan asiallisesti. Ei edes viime kesänä 30 asteen helteessä tullut minkäänlaisia kommentteja, kun juoksin ohi.

Meilläpäin nuoriso käyttäytyy uimarantojen kohdallakin ihan asiallisesti. Ei edes viime kesänä 30 asteen helteessä tullut minkäänlaisia kommentteja, kun juoksin ohi.

Ehkä olet jo ohittanut sen iän, että kokisivat sinut uhaksi. Pipopäät ja rekkalippikset eivät pelkää, että viet heidän naiset, kun juokset siitä ohitse niin eivät uhkaile sinua.

Ehkä olet jo ohittanut sen iän, että kokisivat sinut uhaksi. Pipopäät ja rekkalippikset eivät pelkää, että viet heidän naiset, kun juokset siitä ohitse niin eivät uhkaile sinua.

Ja sinua ne pelkää? Eläpäs nyt uhoile liikoja... Eikös hatapa ole juuri käynyt sellaisella reissulla, joka todistaa, että uhka on joskus ollut melkoinen - ja miehethän vaan paranevat vanhetessaan! :viheltely:

Joskus on tullut erehdyksissään mentyä jostain, missä on paljon juopuneita tai teinejä.. Ehkä yksi pahimmista oli pari vuotta sitten kun koulujen päättymispäivän iltana erehdyin juoksemaan munkkiniemen rannan kautta eihän pissiksen huuteluilta voinut välttyä, mutta olin vain kuin en olisi kuullut mitään. Se taktiikka nyt yleensäkin on aika toimiva.

Tosin viime talvena sekään ei auttanut, kun hiihtoladulla käveli kolme nuorehkoa juoppoa, joista kovaäänisin sitten huusi jotain "jaahas sieltä tulee ihan olymppiahiihtäjä", ja kaikki keskellä tietä. Silloin kyllä huusin takaisin "väistäkää nyt [kirosana]". Vaparia siis hiihtelin..

Joskus on tullut erehdyksissään mentyä jostain, missä on paljon juopuneita tai teinejä.. Ehkä yksi pahimmista oli pari vuotta sitten kun koulujen päättymispäivän iltana erehdyin juoksemaan munkkiniemen rannan kautta eihän pissiksen huuteluilta voinut välttyä, mutta olin vain kuin en olisi kuullut mitään. Se taktiikka nyt yleensäkin on aika toimiva.

Kunnes pullo kolahtaa viereen. Itse erehdyin kerran juoksemaan Hietsun rannassa joku pe tai la ilta. Siitä on tosin kohta 10 vuotta aikaa ja oli vasta alkuilta, mutta se juokseminen aiheutti kyllä melkoisen hulinan.

Okei jarmohenrik, uskotaan: Hatapa on berlusconi.

Juoksin vappuna Tampereella ja koska kyseinen kaupunki on minulle aika vieras jouduin kulkemaan keskustan kautta jotta osaisin takaisin hotellille. Valoihin pysähtyessäni yleensä joko juoksen paikallani tai hypin tasajalkaa, varsinkin lenkin loppuvaiheessa, koska muuten tuntuu etten oikein pääse uudellen liikkeelle. Niin tälläkin kertaa. Toisella puolella katua oleva turistiryhmä innostui hyppelystäni niin että noin 15 ihmisen ryhmä alkoi hyppimään tasajalkaa paikallaan:D Vieressäni seisovat ihmiset kummastelivat et mikä noita vaivaa, kunnes huomasivat että ne matkivat minua. En kokenut sitä pilkalliseksi, päin vastoin hauska juttu!

• 2 weeks later...

No taidan vetää aika hyvät pohjat tähän keskusteluun:

Helsingissä eläintarhan kohdilla juostessa poliiseilla oli joku ratsia/tutka hommeli menossa ja näyttivät vähän tylsistyneen, nuori poliisimies alkoi sitten tutkalla mitata vauhtiani, kommentoi vaan, että ei tää näytä kun juokset alle 10km/h. Tästä on jo vuosia aikaa, voisin toivottaa taas poliisit tervetulleeksi mittaamaan, nykyisin näkyy jo tutkassa!

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy