Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Irvailijat lenkin varrella

Recommended Posts

Juoksin tänään Oulujoen rantatietä, kun takaa joku huuteli jotain homosta. No, en kiinnittänyt siihen huomiota, ajattelin sieltä tulevan jotain nuoria ja keskenään huutelevat. Sitten ohi menikin pyörällä n 35 - 40 -vuotias hieman epäsiistin näköinen mies, pyörässä perävaunu ja perävaunussa kanootti. Ohitettuaan minut hän kääntyi taaksepäin ja huusi, että "Heitä voltti". Olin niin äimänä, että sanoin vaan "TÄH?" Siihen hän huusi vielä jotain ja sitten kiihdytti vauhtiaan. Huusin perään jotain "mitä sää oikein valitat..." tms, mutta ei tehnyt vaikutusta.

Oli tainnut aurinko jättää jälkensä kyseisen herran pääkoppaan. Voi olla, että hän näki hetkeä aiemmin mun venyttelevän jalkaani, kun juoksijan polvi meinasi vaivata. Tai sitten mun kauniinoranssit Sauconyt saivat hänet tekemään nopean johtopäätöksen minun seksuaalisesta suuntautumisestani :) No, pieleen meni hänen arvauksensa :) Enkä kyllä minäkään niin kovin korkealle arvostanut hänen kanoottikuormaansa, joten tasoihin taidettiin mennä harrastusten arvioinneissa :)

• Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eilen fillaroidessa noin 12kilometrin kohdalla joku puliukko tuli vastaa jotain aluksi koitti sanoa jonka jälkeen hän nosti käden ns: lippaan. Lenkin loppu päässä sitten otin pullon pyörän telineestä ja kun oli laittamassa pulloa takaisin se tippu maahan no eiköhän paikallinen nuoriso ajanut juuri ohi ja heittivät komenttia "vitun mämmin koura" Ja jotain ulvontaakin sieltä kuului :) Laitetaan huudot kännin piikkiin olihan kello jo 23 :)

Minä taidan olla niin ajatuksissani juostessani, etten ole kuullut enkä nähnyt mitään asiatonta juoksuuni tai liikkumiseeni liittyvää. Joku koira on yrittänyt käydä pohkeisiin kiinni ja kylän koirat haukkuvat lähes aina, kun menen ohi. Pikku koirien ärhentelystä en ole piitannut vaan jatkanut juoksuaani. Kyllä se käy koirallekin kipeää, jos päälle astun.

Muokattu

Mä en kyllä ymmärrä miten ihmiset voi olla niin tyhmiä, että uskaltavat haukkua törkeesti ihan vieraita ihmisiä? Aatelkaapa nyt kun alkaa homotella jotain perussuomalaista ja ikiheteroa nyrkkeilyn harrastajaa juoksulenkillä....siinä voi saada nenän kipeäksi aikas äkkiä....mutta omapahan on asiansa.

Tuota minäkin ajattelin, mutta pistin tuon huutelijan kategoriaan "Luojalta saaliiseen jääneet". Ei hänellä tainnut olla kaikki ihan kohdallaan. En minä ainakaan menisi oudolle ihmiselle huutelemaan mitään törkeyksiä, vaikka sattuisi itsellä olemaan kuinka huono päivä. Mutta ei haukku haavaa tee, joten antaapa asian olla :) Ja hänen onnekseen en ole nyrkkeilyn harrastaja, vaikka ikihetero olenkin :D

Mä en kyllä ymmärrä miten ihmiset voi olla niin tyhmiä, että uskaltavat haukkua törkeesti ihan vieraita ihmisiä? Aatelkaapa nyt kun alkaa homotella jotain perussuomalaista ja ikiheteroa nyrkkeilyn harrastajaa juoksulenkillä....siinä voi saada nenän kipeäksi aikas äkkiä....mutta omapahan on asiansa.

Nähtävästi osalta ihmisiltä puuttuu jokin itsekontrolligeeni. Joillain ihmisillä tarve esim. mennä kertomaan vinkkinsä lapsenkasvatuksesta, mikäli näkevät mielestään kyseenalaista toimintaa. Riippumatta onko tulkinta toiminnasta todellista tai kuvitteellista.

Onpas kaikilla ollut nyt niin huonoja kokemuksia :)

Ite otan ihan huumorilla ja hymysuin jos joskus huudetaan ''painaa painaa'' tai ''ei kai sitä nyt juosta tarvi''. Ja niin se kyllä kuuluuki tehdä. Ikinä en ole kyllä törmänny keneenkään joka ihan suoraan vittuili. Kyllä siihenki pari takasin loukkaavaa vastausta kyllä keksis, tosin musat soi yleensä juostessa, niin eipä sitä huomais.

Paras oli kyllä kun kaksi 20-v pariskuntaa käveli samaan suuntaan kuin olin juoksemassa ja toinen äijistä lähti juoksemaan mun mukana olut kädessä.

Sano sitten siinä vierellä

- ''Onks ihan perus ilta menossa vai?''

- ''Jep, tällänen perus 15km matka menos''

- ''Ei hemmetti, en mä kyl tällästä vauhtii sellasta matkaa nyt jaksa; ja otti kulaukse bissestään''

- ''Heitäs huikka'', anto ja nappasin kulauksen ja totesin ''Joo, mut illan jatkoja''

- ''Juu hauskaa juoksemista'' ja vähän naurahdellen palas seurueensa luo.

Että tollasella huumorilla. :morebeer:

Asun Kalliossa Hesarin varrella, ja pariin otteeseen olen jotain kommenttia kuullut lenkin alussa/lopussa, tosin ihan suopeaa yleensä. Joku kerran kommentoi seuraavaa: "Oho, urheilija Hesarilla, sellaista ei usein näe".

Eilen joku vanhempi herrasmies kyseli Cooperin tulostani kun olin venyttelemässä lenkin jälkeen, ja tuntui yllättyvän vastauksesta...

"Oho, urheilija Hesarilla, sellaista ei usein näe".

No juu, siellä tuntuu olevan vähän toisenlaista "urheilijaa" liikenteessä :happy0167: Ylipäätään ihmisiä tuntuu hämmästyttävän kun joku juoksee keskustassa, mutta minkäs teet kun nyt sattuu asumaan täällä. En mä ainakaan joka lenkkiä varten jaksa ensin hankkiutua jonnekin Keskuspuistoon (vaikka kiva sielläkin on juosta).

No juu, siellä tuntuu olevan vähän toisenlaista "urheilijaa" liikenteessä :happy0167: Ylipäätään ihmisiä tuntuu hämmästyttävän kun joku juoksee keskustassa, mutta minkäs teet kun nyt sattuu asumaan täällä. En mä ainakaan joka lenkkiä varten jaksa ensin hankkiutua jonnekin Keskuspuistoon (vaikka kiva sielläkin on juosta).

Yllättävää kyllä, niiltä "ammattilaisurheilijoilta" ei ole juuri tullut kommenttia, lähinnä vain tuijottavat pitkään. Roskapankin terassiltakaan ei ole kukaan mitään huudellut, ainakaan vielä...

Juoksen itse pääasiassa keskuspuistossa, mutta tässä on kilsan verran Hesaria juostavana ennen kuin pääsen lähellekään.

Yllättävää kyllä, niiltä "ammattilaisurheilijoilta" ei ole juuri tullut kommenttia, lähinnä vain tuijottavat pitkään. Roskapankin terassiltakaan ei ole kukaan mitään huudellut, ainakaan vielä...

Juoksen itse pääasiassa keskuspuistossa, mutta tässä on kilsan verran Hesaria juostavana ennen kuin pääsen lähellekään.

Mulle ei muistaakseni ole ikinä tullut Sörnäisissä kommenttia. Hesaria pitkinkin tulee juostua monta kertaa viikossa, tosin Keskuspuistoon menen vähän eri reittiä.

Itse olen kohdannnut paljon ikäviä kommentteja juostessani. Mutta olenkin juossut/asunut ulkomailla. Tällä hetkellä asun Englannissa. Eilen esim juostessani punottavalle naamalleni naurettiin aika selkeästi (tosin muutun kyllä aika tuilpalopunaseks ja tummempi hipiäisille se voi olla aika huvittavaa että miten miten niin punaseks pystyy muuttumaan) ja "skinny bitch" on aika yleinen kommentti myös. Olen hoikka, en mikään liian laiha.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy