Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seuraa - myös lenkille?

Tuuppari
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...

Herätellään tätäkin ketjua henkiin.

Ajattelin tossa Vantaanjoen vartta kävellessä ja kaunista kesäiltaa viettäen,että onpa onnetonta olla jakamatta näin hienoa ja kaunista hetkeä kenenkään kanssa.

Kuten monissa muissakin asioissa, jaettu ilo on aina moninkertainen.

Ehkäpä täältä voisi löytää mukavan ja urheilullisen kumppanin jonka kanssa askelkin kevenee.:running:

Jätän tarkoituksella esittelyn ja itsestäni kertomisen lenkkipolulle.

Jotta edes jotakin tiedät,niin olen 32-vuotias mies.

Olen savuton ja juokseminen on yksi harrastuksistani.

Luonteeltani olen avoin ja yritän olla iloinen ja positiivinen.

Siinäpä se hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi.

Tavataan juoksemisen merkeissä ja tutustutaan.

Onhan sitä huonompikin tapa treffata.

Tärkein meinasi unohtua.Asun Vantaalla,joten mielellään pääkaupunkiseudulla treffataan.

Nyt täytyy tunnustaa,etten muista foorumin sääntöjä.

Jos tämä on sääntöjenvastainen, niin modet voi poistaa.

Eikä penalttya.

Ajattelin tossa Vantaanjoen vartta kävellessä ja kaunista kesäiltaa viettäen,että onpa onnetonta olla jakamatta näin hienoa ja kaunista hetkeä

Niinpä niin - tuollainen ajatus on minunkin päässäni aina silloin tällöin pyörinyt.

Oma elämäni on tällä hetkellä vähän "vaiheessa", joten en vielä voi itseäni täysin vapaaksi sieluksi tituleerata. :viheltely:

Mutta antaas kattoa kun syksy koittaa niin asioiden on pakko selkiintyä suuntaan tai toiseen. Jos ne menee sinne "toiseen" niin sitten satavarmasti minäkin laittelen tänne lenkkikaverihakuilmoituksen. Sen olen päättänyt että ravintolasta en kumppania lähde hakemaan - en.

Kaveri löytyköön yhteisen harrastuksen parista tai sitten olkoon löytymättä.

:running:

Toivottavasti Hiipijälle sekä Tuupparille löytyy sopivaa seuraa vaikkapa toisistaan. :thumbsup:

Tää oli tosiaan hieno juttu, että saatiin tästäkin aiheesta keskustelu. Kiitos!! Itsekkin on välillä käynyt mielessä, että josko täältä löytyisi seuraa mutta ei ole ollut rohkeutta laittaa viestiä. Joten, jos muutkin uskaltavat niin mäkin muiden perässä. Toivottavasti ei tarvis koko elämä yksikseen juosta.

Minulle kyllä kelpaa kaikenlainen juoksu vauhti ja voin juoksun lisäksi lähteä pyöräilemään, uimaan ja vaikkapa suunnistusta opettamaan. Nämä Helsingin maastot ovat kyllä suht helppoja ettei täällä kyllä kovin helposti eksy ;) Itse olen 31 mies (sinkku) ja asun pohjois-helsingissä. Profiilin kautta pitäs löytyä linkki kotisivuille ja onhan näitä viestejäkin tullut kirjoiteltua muutamia. Siinä tärkeimmät. Ja jos ei täältä löydy mukavaa seuraa niin kyllähän sitä tulee yksikseenkin toimeen. Pitää vaan olla avoimin mielin, eikä ootella liikoja niinkuin välillä tuppaa käymään.

Sen olen päättänyt että ravintolasta en kumppania lähde hakemaan - en.

Sama vika, ravintoloita ei tueta muuten kuin jo ennestään tuttujen kanssa ruokaillessa, mutta harrasteet, työt, tuttavien järjestämät tapahtumat yms. sopivat. Mutta mitä tällaiseen palstaan sitten tulee, niin... Vielä kun löytyisi sellainen treffipalvelu tai nettijuttu, joka sopisi myös niille joiden periaatteena on ollut, ettei elämänkumppania haeta myöskään treffipalveluiden tai nettijuttujen välityksellä. :tongue:

Vielä kun löytyisi sellainen treffipalvelu tai nettijuttu, joka sopisi myös niille joiden periaatteena on ollut, ettei elämänkumppania haeta myöskään treffipalveluiden tai nettijuttujen välityksellä. :tongue:
Turhaa sitä nettiä on karttaa - sehän on vain yksi tapa tavata ihmisiä ja livenähän sitä vasta varsinaiset suhteet solmitaan.

Nimim. "Kiitos sinkut.net:ille" (tunnustan)

Turhaa sitä nettiä on karttaa - sehän on vain yksi tapa tavata ihmisiä ja livenähän sitä vasta varsinaiset suhteet solmitaan.

Nimim. "Kiitos sinkut.net:ille" (tunnustan)

Tämän mielipiteen myös minä allekirjoitan. Ilman nettiä minä ja JussiH tuskin oltaisiin yhdessä, tai no eihän sitä koskaan tiedä ;)

Nimim. "Kiitokset meiltä deitti.net:ille" (jatkaa tunnustuksia)

• 3 weeks later...

Herätellään tätäkin ketjua henkiin.

Ajattelin tossa Vantaanjoen vartta kävellessä ja kaunista kesäiltaa viettäen,että onpa onnetonta olla jakamatta näin hienoa ja kaunista hetkeä kenenkään kanssa.

Kuten monissa muissakin asioissa, jaettu ilo on aina moninkertainen.

Ehkäpä täältä voisi löytää mukavan ja urheilullisen kumppanin jonka kanssa askelkin kevenee.:running:

Jätän tarkoituksella esittelyn ja itsestäni kertomisen lenkkipolulle.

Jotta edes jotakin tiedät,niin olen 32-vuotias mies.

Olen savuton ja juokseminen on yksi harrastuksistani.

Luonteeltani olen avoin ja yritän olla iloinen ja positiivinen.

Tavataan juoksemisen merkeissä ja tutustutaan.

Onhan sitä huonompikin tapa treffata.

Tärkein meinasi unohtua.Asun Vantaalla,joten mielellään pääkaupunkiseudulla treffataan.

Lepopäivän ratoksi,treffilenkillä Keskuspuistossa.

7.8km 48min 6.16min/km HR 141 (75%)

Uskaltautuihan sitä yksi rohkea suomalainen lähtemään treffeille ja lenkkeilyn merkeissä.

Niin se vain tämä foorumi toimii monin tavoin.

Ja muutahan tähän ei voi laittaa,kuin sen,että lenkki oli todella onnistunut.

Rentoa ja kevyttä juoksua,erittäin hyvässä seurassa.

Kiitoksia vielä kerran, Sitruunaviipale.:goodvibes:

:running:

Suurinpiirtein tuollaista mantraa minäkin toistelen, mutta saas nähdä kuinka käy jos käy... Eikä tuon niin väliä.

Toivottavasti tämä uni ei lopu ja sitten herää satakiloisena saunasikana jonkun hampurilaiselta haisevan suohirviön vierestä... :) Nooh, hieman karrikoiden mutta tähän suuntaan... ;)