Jump to content
Juoksufoorumi.fi

19.1. Maanantai

aztec
 Share

Recommended Posts

Olipa Espoon Matinkylässä/Haukilahdessa juoksijoita! Normaalisti näkee maksimissaan ehkä 2-3 ja nyt oli liikkeellä ainakin 15. Tähän päälle sitten vielä normaalit ulkoilijat ja (koiran)kusettajat.

Pe-la meni pienessä kuumeessa/lämmössä, joten tänään pistelin menemään tooooooosi rauhallista peekoota - kunnes joku collegehousuinen juoksija erehtyi ohittamaan. Vähän matkaa peesissä ja tumps, tumps, tumps ohi vaan. Olen ilmeisesti jostain löytämässä kilpailuvietin :) Se onkin ollut kateissa kohta 26 vuotta.

Alkumatkasta pääsin testaamaan myös Volvon hätäjarrutustehostinta ja abseja, kun paukautin jalan suojatielle. Kyseinen Volvo tuli siis sitä tietä pitkin. Hyvin ropisi nastat ja auto pysähtyi siihen suojatien päälle. Kuski sieltä jotain osoitteli, mutta prkl, se on SUOJATIE! Ja ei olisi kuski voinut valittaa, etteikö olisi nähnyt minua, sillä mulla oli lukuisten heijastinten lisäksi myös otsalamppu käytössä.

Niin ja pääsin matkalla myös työntämään tielle sammunutta autoa: jonkun Mondeo oli sipannut keskelle ajorataa ja toisen juoksijan kanssa työnnettiin auto levikkeelle. Tuli siis tehtyä päivän hyvä työkin.

Matkaa, aikaa ja sykkeitä kului ehkä jotain äks, yy ja tseta. Yllättävän hyvä lenkki näin pienen sairastelun jälkeen.