Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pasila is back!


Markku

Recommended Posts

Kaupungin osa ja televisiosarja yhtäaikaa...mielipiteitä jakaa...se on kyllä jännä...

Joo, kun ajattelee kaupunginosaa ja televisiosarjaa, niin saa sekaisin pään...pään...aivot...aivot ovat päässä...päässä ne aivot...aivoriihi...riihitonttu...tontut minua seuraa...vakoilevat...mokomat minua vakoilevat...kiltisti pitää olla...olla kiltisti...muuten ei tuu pukki...PUKKI...isä oli pukki...pukki myös eläin...eläimillä pienet aivot...aivoilla ajatellaan...ajatellaan kaupunginosaa ja televisiosarjaa...on se jännä!

LÄÄKKEET!

Link to comment
Share on other sites

Joo, kun ajattelee kaupunginosaa ja televisiosarjaa, niin saa sekaisin pään...pään...aivot...aivot ovat päässä...päässä ne aivot...aivoriihi...riihitonttu...tontut minua seuraa...vakoilevat...mokomat minua vakoilevat...kiltisti pitää olla...olla kiltisti...muuten ei tuu pukki...PUKKI...isä oli pukki...pukki myös eläin...eläimillä pienet aivot...aivoilla ajatellaan...ajatellaan kaupunginosaa ja televisiosarjaa...on se jännä!

LÄÄKKEET!

:grin:

Meillä on töissä vähän samanlainen ilmapiiri, mä pelaan pleikkarilla nurkassa kunnes joku huomaa että meikäkin on muonavahvuudessa, sitten viuhuu nakki...

Onneksi tuota sarjaa voi katsoa netistäkin jos ei muista avata telkkua oikeaan aikaan, on se jännä miten ne laittavat sen myös nettiin, jännä, on se.

Link to comment
Share on other sites

Joo...piirretyt on hyviä, mutta en keksi mitään erikoista sanottavaa tuosta ohjelmasta 5 minuutin katselun jälkeen. Simpsonit hakkaa mennentullen Pasilan kiinnostavuudessaan. Aivan turhanpäiväinen sarja kyllä tää Pasila. Jakaa varmasti mielipiteet, sehän on helppo uskoa. Voisiko joku kertoa, että mitä ihmeellistä tässä Pasilassa on?

Link to comment
Share on other sites

Ainakin mä nauran itselleni pasilaa katsoessani. Niissä jokaisessa taiten tehdyssä hahmossa huvittavia piirteitä mitä on meissä jokaisessa.

Hmm...täytyypä katsoa sitten etes yksi Pasila kunnolla loppuun, niin pääsee jyvälle tästä erikoisuudesta :035: Mutta silti edelleen hieman kammoksun sarjaa. Mutta se ei pelaa joka pelkää...eli se yksi jakso siis :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nyt on Pöysti kivasti minun facebook-kaveri. Siellä Pöystin kanssa vaihdellaan kuvia, nakujen naisten kuvia lähetellään. EI NAKUJA NAISIA! JUMALAUTA! Alppiruusun kuvia lähetellään, ja autojen kuvia. Alpeilla Pöystin kanssa autojen kuvia katsellaan, natsit ajelevat junalla sieltä kun alppien alla...

http://www.facebook.com/profile.php?id=601504758&ref=nf

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy