Jump to content
Juoksufoorumi.fi

12.1. Ma

cone
 Share

Recommended Posts

Sain vähän aikaa sitten juoksukisan voitosta palkinnoksi Karhun M1 ja päätin tänään kokeilla miltä ne tuntuu ihan ulkona juostessa. Aikaisemmin olen vain käyttänyt niitä juoksumatolla jolla olen kuitenkin pannut merkille miten joustavat nämä kengät ovat..

25km aamulenkki meni osittain liukastellen ja melkoisesti kastuen aikaan 1h46min, ilman että jaloissa tuntui loppuvan voima.

Aikaisemmin olen suosinut ainoastaan Adidaksen juoksukenkiä, niiden sopiessa jalkaani kaikista parhaiten. Mutta yllättävän positiivinen tuttavuus oli kyllä nämä Karhut. En kyllä menis ostamaan mutta ilmaiseksi kun sai niin, kelpaa kyllä.:2vrolijk_08:

Pitää varmaan kokeilla jollakin kevään puolimaratonilla niiden rullavuutta ihan kuivalla.

Lenkin loppupuolella alkoi vihloa alaselkään ja lenkin jälkeen kipeytyi polvi, mutta syy on luultavammin liukkaassa alustassa. -Illalla kuntonyrkkeilyä ja kuntopiiriä:weightlifter:

10 km ( 5,00 / 153 ). Eka vitonen 5,15 ja kotiinpäin myötätuulessa 4,45. Meikäläisen asteikolla tämä oli VK ja mukavalta tuntui pitkästä aikaa. Pyörätie oli jo sulanut. Tai no sanotaan nyt vaikka niin että lumi ja jää oli sulanut, ei itse pyörätie. Ennen kuin joku vääräleuka tarttuu kiinni...

On se vaan kumma kuinka äkkiä se talvi menee peffalleen. Lauantaina oli vielä lunta ja pakkasta ja hienot maisemat. Nyt ei enää mitään edellämainituista. Ilmastonmuutos tuli Kalantiin yhdessä yössä, ...kele!

Maanantai 12.1.2009

PeeKoo-treeni crossarilla

Aika: 1:00:56

Ave: 135 -) 70%

Max: 160 -) 82%

Kcal: 380 -) 45 % fat

Etureidet edelleen lauantaisen pumpin jäljeltä hellinä, joten juoksu/kävely matolla ei tullut kysymykseenkään. Crossarilla oli helppo ja sujuva treenata, joskin en ole ihan tyytyväinen tuohon tämänpäiväisen treeniin kokonaisuutena... :conf: Täytyy toivoa, että huomenna reidet sallisivat jo askelluksen matolla.