Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lontoo 2010

Recommended Posts

Ei ole omaa tietoa, mutta tuossa näkyy olevan jonkun saksalaisen ylläpitämä sivusto aiheen tiimoilta:

http://www.uli-sauer.de/laufen/london/anmeldung_e.htm

1. The National Ballot for British Residents only...

If you are not lucky enough to be a British resident, maybe you know a helpful gentleman or lady ...

En usko että itse lähden sinne juoksemaan ensi vuonnakaan, niinettä... Joo-o.

EDIT: Tarkemmin ajatellen saatanpa sittenkin yrittää itse mukaan.

Muokattu

• 2 months later...

Tälle vuodelle pystyi "kirjoittamaan" järjestäjille ja kysymään juoksupaikkaa, jos oma aikasi edelliseltä vuodelta oli todistetusti hyvä. Alla tarkemmin tietoa:

good for age

If you are a man or woman who wishes to run in the 2009 race and who has achieved a performance that equals or is faster than the standards listed below, then write to us at the address below giving proof of performance i.e. a photocopy of the results (which must have been achieved in 2007 or 2008) and proof of your age i.e. a photocopy of your driving license or passport.

MEN 18 - 40 2:45:00-3:00:00

WOMEN 18 - 49 3:15:00 -3:45:00

MEN 41 - 59 sub 3:15:00

WOMEN 50 - 54 sub 4:00:00

MEN 60 - 64 sub 3:30:00

WOMEN 55 - 59 sub 4:15:00

MEN 65 - 69 sub 4:00:00

WOMEN 60 - 64 sub 4:30:00

MEN 70+ sub 5:00:00

WOMEN 65 - 69

sub 5:30:00

WOMEN 70+

sub 6:30:00

taitaa kylla valitettavasti patea vain Iso-Britanniassa asuviin.

Lontoon maratoni on maailman suurin hyvantekevaisyystapahtuma. Monet, hyvat juoksijat eivat mahdu mukaan, koska hyvantekevaisyysporukat tayttavat paikat. On tietysti hurjan jaloa kerata rahaa hyvantekevaisyyteen, mutta toisaalta vahan hirvittaa joidenkin heikonlainen valmistautuminen 26 mailin matkalle. Ja valilla tunnen itseni melkein itsekkaaksi kertoessani juoksevani maratonin pelkastaan "itselleni" (:

• 1 year later...

Onkohan tämän vuoden osallistujalistaa netissä (ja jos niin missä). Kiinnostaisi selata kuinka monta suomalaista tänä vuonna pääsi mukaan

En ole ainakaan itse osallistujalistaa löytänyt. Itse olen kuitenkin 3 suomalaisen kaverin kanssa menossa juoksemaan. Sitä en tiedä, merkitäänkö meidän kansallisuudeksi Ruotsi, ilmoittautuminen kun on tehty Stockholm Road Runners Clubin(http://www4.marathon.se/srrc/) kautta.