Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Helsinki City Triathlon- tapahtuma?

poppeli
 Share

Recommended Posts

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voisin tässä vähän valaista tilannetta. Olen itse mukana rakentamassa kilpailuja. Uutiset ovat viellä melko harmillisia. Toivon viellä erään ministeri ihmisen saavan ihmiset yhdistymään. En sattunut olemaan viimeisimmässä kokouksessa, mutta viestit siltä tiimoilta ovat harmillisia. Kilpailuja ollaan tällä hetkellä sijoittamassa Vantaalle.

Mietin tässä jo itse suoranaisesti kysellä täällä olevilta pääkaupunki seudun läheisyydessä asuvilta ihmisiltä apua kilpailunjärjestämiseen, siis kyseessä olisi vain kilpailu päivien yhteydessä avustaminen liikkenne yms järjestelyissä. Minuun ainakin voi ottaa yhteyttä ja voin välittää tietoa eteenpäin!

Tällä hetkellä työryhmän suunnitelmissa on ollut pitää kahdet kilpailuti! Toinen tosin on koululaiskilpailu (KLL), mutta molempiin tarvitaan varmasti järjestäjiä. Päivämäärän ovat tosin auki joten luulen olevan vähän turhan aikaista ehkä pyydellä tätä kautta ihmisiä auttamaan aukinaisille päivä määrille. KLL kilpailu tulee olemaan ilmeisesti syyskuussa, ehkä! Vantaalla tai Helsingissä järjestettävää kilpailua ei ole vielä täydellisesti päätetty, mutta alustavasti oli puhe heinäkuusta, taisi olla esillä 1 tai 2.7 ja 26.7. päivämäärät voivat viellä muuttua.

Netin kautta voi varmasti saada yhteyttä Paul Sjöholmiin tristadissa jos löytyy halukkuutta auttaa koululaisille järjestettävän kilpailun järjestystoiminnoissa.

Elkää taipuko epätoivoon kuitenkaan, sillä 11 henkisessä ryhmässä tuntuu olevan viellä useita joilla on kova halu saada kilpailut järjestettyä. Voin koettaa infota paremmin kilpailusta, kun se todellakin saadaan kunnolla päätettyä (mitä,missä,milloin). Tosin kilpailusta voi varmasti lukea helsinginsanomista tai jostain vastaavasta lehdestä mikäli Alexi meinaa pitää siitä puhumansa tilaisuuden.

Muokattu

Kiitos Joonas näistä ennakkotiedoista! Toivottavasti saatte konklaavin marssimaan saman musiikin tahtiin...

Kaksi asiaa:

• ilmoittaudun jo nyt KLL kilpailuihin työvoimaksi, jos vain päivämäärä sopii kalenteriini
  • koettakaa saada se aikuisten kilpailu sovitettua heinäkuun alkuun. Tämä näin potentiaalisen osallitujan (lue: asiakkaan) toive järjestäjille

Jään kuulolle! Ja luelle.

Toivotaan että saatte kisat heltsinkiin järkättyä...Olisihan se isonmaailman mallin mukaista vetää kisat kaupungin keskustassa tai liepeillä ja ainoa keino saada hyvää julkisuutta/sponsoreita Triathlonille.

Kunhan saadaan taas Mark Allen ampumaan starttipistoolia :) No ei, ikäviä uutisiahan nuo tuollaiset ovat mutta ei pelkästään 11 ihmistä mihin tahansa kaupunkialueelle tee. Tai edes yksi ministeri. Varmaan kyse on kuitenkin ehkä jopa ~sadasta avustajasta?

...

Mietin tässä jo itse suoranaisesti kysellä täällä olevilta pääkaupunki seudun läheisyydessä asuvilta ihmisiltä apua kilpailunjärjestämiseen, siis kyseessä olisi vain kilpailu päivien yhteydessä avustaminen liikkenne yms järjestelyissä. Minuun ainakin voi ottaa yhteyttä ja voin välittää tietoa eteenpäin!

...

Mä voin tulla järjestelemään, koska en aio osallistua. Tämä talvi ja kevät tulee olemaan aika niukkaa harjoittelun suhteen joten voin hyvin olla järjestelyhommissa.

:lolk:

..kerrankin kun olis pärjännyt..

Mutta tosissaan, toivottavasti monikaan potentiaalinen triathlonin kokeilija ei valitse (pelkkää) TdH:ta, kun siellä tuntuisi olevan melkoiset markkinoinnit tänä vuonna.. osakeyhtiöt, ministerisuojelijat ja kaikki!

Mutta ei kai niitä sopivia päivämääriä ihan puissa kasva, että varmaan paras mahdollinen on valittu. Toivotaan parasta!

Ja toi uima-allas, vaikka se vähän hoopolta tuntuukin, voisi optimisti arvioida, että madaltaa "suurten massojen" kynnystä osallistua?

Minä aikakin aion yrittää mahduttaa HCT- tapahtuman kalenteriini, vaikka se onkin hankalasti vain 2 viikkoa ennen Berlinin maratonia.

Tiedän lisäksi, että Prinsessani olisi halunnut minut mukaan TdH pyöräilyyn, mutta pitää nyt katsoa kykenenkö kumpaankin.

Ja olen edelleen käytettävissä KLL tapahtumaan järjestelytouhuihin, mikäli taivas ei tipu niskaan.