Jump to content
Juoksufoorumi.fi

6.1 tiistai

kurppa
 Share

Recommended Posts

Olen lueskellut täällä noista sykkeistä hiihtolenkeillä. En ole pariin vuoteen enää mittaillut niitä ja aikojakaan niin tarkkaan katsonut. Sen olen tiennyt, että hidas olen hiihtään ja tekniikka on onneton.

Mutta...

Sitä en tosiaan tajunnut, että olen näin surkea tässä touhussa. Sain sykkeen nousemaan ylämäessä jopa 136..hohhoijaa. Keskisyke 23km hiihdossa oli 120.

Ei ole tainnut paljoa olla hyötyä näistä meikäläisen hiihtolenkeistä. Sama, vaikka olis näyteikkunaostoskävelyä harrastanut.

Ai niin. Nilkka kesti hyvin kun teippasin sen kasaan. Kehräsluun päällä on vielä turvotusta. Nivelsiteet vissiin vähän kärsi eilisestä.

• Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Olen lueskellut täällä noista sykkeistä hiihtolenkeillä. En ole pariin vuoteen enää mittaillut niitä ja aikojakaan niin tarkkaan katsonut. Sen olen tiennyt, että hidas olen hiihtään ja tekniikka on onneton.

Mutta...

Sitä en tosiaan tajunnut, että olen näin surkea tässä touhussa. Sain sykkeen nousemaan ylämäessä jopa 136..hohhoijaa. Keskisyke 23km hiihdossa oli 120.

Ei ole tainnut paljoa olla hyötyä näistä meikäläisen hiihtolenkeistä. Sama, vaikka olis näyteikkunaostoskävelyä harrastanut.

Ai niin. Nilkka kesti hyvin kun teippasin sen kasaan. Kehräsluun päällä on vielä turvotusta. Nivelsiteet vissiin vähän kärsi eilisestä.

Ei ku minä luulen, että oot vaan niin hirvittävän hyvässä kunnossa, siks ei sykkeet hypi taivaaseen. Itselläni ne hiihtäessä (mitä ny pari kertaa oon tainnu mitata viime vuonna, sitä ennen ei ole mittareita paljoo käytetty) nousee pienessäkin mäennyppylässä yli 170 helposti. Sinä yhtenä vuonna kun hiihdin sen n. 1500 km talvella ja sitten juoksukauden alettua ajattelin olevani ihan perkeleen hyvässä ja kovassa kunnossa oli oikein katastrofi ensimmäinen kisani keväällä - tuloksena keskeytys ja ei se mennyt ollenkaan hyvin koko kesänä. Päättelin siitä sitten näin vuosien jälkeen, että hiihtämällä meen aina niinku viimesenpäälle kovaa vauhtia ja tuloksena sitten olikin varmaan jonkinlainen ylikuntotila tms. Tosin ei tämä hemmetin hitaasti, mutta jonninverran kilometrejä kasaan -systeemikään mitään tuloksia tietysti tuota. Jonninjoutavaa touhua kaiken kaikkiaan.

Niinpä tässäkin, kuten kaikessa muussakin sellainen kohtuus kaikessa ja kaikkea sopivasti olis parasta!

Mutta...

Siun pittää lisätä vauhtiloista lissee

Laajalahden ympäri lisäkiepin kera..21.5km/ 2:17..leppoisa pitkis matalilla tehoilla.

Otaniemen nesteen kohdalla juoksi kaksi kaverusta vastaan, joista toinen huikkas minut sivuutettuaan" Morjens,Pietari" : Moikkasin takaisin, joskaan en tunnistanut moikkaajaa..

Kivempi tollasta on kuulla kun "Millos maksat velkasi?" tyylisiä:):2vrolijk_08:

Mutta...

Kyllä mulla on ainakin niin, että kun sukset lipsuu ja muutenkin hiihtotekniikka on persiillään, niin sykkeet on taivaissa.

Kun hiihto sujuu, on sykkeet alhaalla.

---->> v.kurppa on taivaallisen hyvä hiihtäjä.:1st::rockwoot:

Tänään jo uskalsin kunnon lenkille, tosin hitaasti, vanhaa sydäntä säälien:

9,1 km - avg 121 - 1.09.00.

Tänään piti juokseman maratoni Jämijärvellä. Vaan ei juostu.

Kuuden päivän putki nyt pulkassa, tänään 12,3 ja yhteensä 79,5 km. Jos huomenna menis töihin juosten niin tulee sitten oma ennätys (muistaakseni) mitä viikon aikana juosten on aikaansaatu kilometrejä. Surkeeta jos vertaa muihin, hyvä jos vertailukohtana pidän vaan itseäni. Nilkassa tuntuu, mutta muuten ok!