Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tiistai 30.12.2008

markku50
 Share

Recommended Posts

Tiistai 30.12.

PeeKoo-treeni feat. muutamat 400 metrin vedot

Aika: 1:08:42

Matka: ???

Ave: 150 -) 77%

Max: 171 -) 88%

Kcal: 515 -) 45 % fat

Matolla siis treenasin, 45 minuutin kohdalla kännykkä soi ja siihen oli pakko vastata. Tietysti sillä aikaa kaikki tiedot lähtivät matolta ja treeni oli ikäänkuin aloitettava alusta. Sen vuoksi km-määrä ja keskimääräinen nopeus ei ole tiedossa. Kiitokset Hatapalle muuten tuosta min/km-vinkistä. Alan merkkailla niitä huomisesta eteenpäin! :thumbsup:

13 km/1:35:20/145 keskisyke/732 kcal/7:20 min km vauhti

Paikoitellen kylmä vastatuuli, joka meinasi viedä mennessään. Lisäksi tiet olivat erittäin jäiset. Uskomatonta, että samat jalankulkuväylät, jotka olivat pari päivää sitten vielä ok-kunnossa olivat nyt melkein jäämerta! Kuusijärven kohdalla tosin ilokseni totesin, että ainakin osa huomisen Uuden Vuoden Juoksua on hyvässä kunnossa.

Aamupäivän lenkkeilyä miedossa pakkassäässä -1aste. Edelleenkin tuntui lihaksissa olevan kinkkuhappoa, sen verran vaivalloista oli eteneminen. Matkaa tuli kaikkiaan 19km, aikaa kului 2h18min.

Vaikka olen maalta ja sikojakin kasvattanut, niin silti tuo kinkkuhappo on minulle vieras? Avarratko Markku50 tietosanakirjaani ;)

Mukava pikku pakkanen ja hyvä keli juosta.

Juomatauolla hoilasin seksikkään käheällä (???) äänellä sweet about meetä. Juomapullo toimi mikkinä ja tais peppukin pyöriä ja käsi vispas kuin parhaallakin poppiaulajalla. Juuri kun olin päiväunissani päässyt siihen vaiheeseen, että olen ampiaisvyötärön omaava, upea D-kupin blondi, joka suuressa konserttisalissa laulaa ihailijoilleen, alkoi kuulua nak, nak...

Sauvakävelijöitä ja tiputtivat minut taas upeista unelmista arkeen.

Hölkkä/kävelyä 20km ja aikaa meni 2h11min. Sitten panin mittarin kiinni ja salaharjoittelin kävelyä kotiin pari, kolme kilometriä.