Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lö 27.12

Pegasus
 Share

Recommended Posts

10,4km pk:ta aikaan 54,22. Uusi kilometriennätys/vuosi alkaa olemaan haarukassa, nyt kasassa 1987,4km (v 2005 1987,7km). Joulukuun tavoitteena oli että Hakunilan uudenvuodenjuoksun maalissa tulisi 2000km täyteen, taitanee kuitenkin tulla tasaluku jo aikaisemmin. Liikuntaa on yhteensä takana 203h (juoksu, spinning, sulkapallo, punttisali)

Tämä on mulle hyvä taso myös tulevina vuosina, pysyy perhe, työ ja muut harrastukset balanssissa.

10,4km pk:ta aikaan 54,22. Uusi kilometriennätys/vuosi alkaa olemaan haarukassa, nyt kasassa 1987,4km (v 2005 1987,7km). Joulukuun tavoitteena oli että Hakunilan uudenvuodenjuoksun maalissa tulisi 2000km täyteen, taitanee kuitenkin tulla tasaluku jo aikaisemmin. Liikuntaa on yhteensä takana 203h (juoksu, spinning, sulkapallo, punttisali)

Tämä on mulle hyvä taso myös tulevina vuosina, pysyy perhe, työ ja muut harrastukset balanssissa.

Hyviin tuloksiin olet noilla harjoitusmäärillä juossut. Itse nylkyttänyt parina viime vuonna n. 3300 km kumpanakin vuonna per vuosi, eikä tulokseni juurikaan päätä huimaa. Tänä vuonna tulee vähemmän kilsoja saa nähdä paraneeko tulokset ensi vuonna.

Aamuvuorosta kotiin reipasta PK:ta 11.9km. Liukasta oli paikka paikoin, mutta pystyssä pysyin. 750 metriä ennen kotiovea paukahti mulla 3000km täyteen tälle vuodelle (juoksua)! :rockwoot: Lahjattomat joutuu treenaamaan näin kovasti päästäkseen alle 4 tunnin maratonilla:) Mutta ei se haittaa, koska tää on niin kivaa touhua!

Muokattu

Aamuvuorosta kotiin reipasta PK:ta 11.9km. Liukasta oli paikka paikoin, mutta pystyssä pysyin. 750 metriä ennen kotiovea paukahti mulla 3000km täyteen tälle vuodelle (juoksua)! :rockwoot: Lahjattomat joutuu treenaamaan näin kovasti päästäkseen alle 4 tunnin maratonilla:) Mutta ei se haittaa, koska tää on niin kivaa touhua!

Bravo!:thumbsup:

Tuossa sulle vielä "Paljoa Onnea" - serenadi::035:

Tänään oli vetopäivä eli kävin tekemässä Areenalla seuraavat vedot:

3x1000m ajat: 4.22,0 - 4.26,9 - 4.23,4

3x500m ajat: 2.04,6 - 2.04,9 - 2.01,3

3x200m ajat: 39,5 - 39,5 - 36,5

Vetojen palautuksena 200m hissuttelua, sarjojen välissä palautuksena 400m hissuttelua.

Ehkä tuli vedettyä liian kovaa (tosin kaikki vedot kuitenkin alle anaer. kynnyksen), sillä ajattelin vetää nuo tonnit n. 4.30 tietämiin ja 500m n. 2.10 ja nuo 200m nyt vain lipsahti alle 40s.

Onnitelut 3000:sta kilometristä! Minun pitää vielä puristaa vuoden viimeiset päivät kunnolla, jotta tuon määrän saan kasaan. Saavutettavissa on. Eihän se vaadi kuin tätä :hali_knuffl_rein:

Ensiksi: Onnittelut Savottarelle! Hurjia kilometrejä! Perässä tullaan, sanoi etana jänikselle. :happy0184:

Kuntosalipäivä tänään. Ensiksi juoksua juoksumatolla:

11 km/1:17:10/150 keskisyke/626 kcal

Yritin tutkia huolellisesti juoksumaton ohjeet, ja valitsemalla "manual"-toiminnon, luulin voivani itse valita kaikki arvot. No, ilmeisesti juoksumatossa ei ollut mitään muita aikavaihtoehtoja kuin 45 minuuttia, joten jouduin laittamaan sitten ensin 45 minuuttia, ja ohjelman pysähtyessä, laittamaan toiset 45 minuuttia ja keskeyttämään sen. Aika monimutkaista, mutta onneksi oli oma sykevyö mukana, josta sain sitten mitattua tarkan ajan ja sykkeet, ja juoksumatosta otin sitten matkan pienellä yhteenlaskulla.

Tein aika tasaista 9,1 vauhtia, innostuen ottamaan minuutin spurtteja 5 kertaa 11,5 vauhdilla, jolloin sykkeetkin nousivat tuonne 167:n. Aika tylsää treeniä, mutta onneksi oli omat musiikit mukana. Yhden kerran vahingossa suhasin olkapäällä laitetta, jolloin se pysähtyi, mutta onneksi meni vain johonkin pause-tilaan, joten ei tarvinnut aloittaa treenejä alusta.

Aerobic-tossut soveltuivat hyvin tähän treeniin, mutta hiki virtasi melkein tauotta.

Kuntosalitreeniä 50 minuuttia plus noin 10 minuutin venytykset

Juoksumaton jälkeen siirryin kuntosalin puolelle, ja meinasin jäätyä pystyyn! Kylläpä oli tehokas ilmastointi! Pitää muistaa seuraavalla kerralla ottaa lisä t-paita mukaan, jos menee ensin juoksemaan juoksumatolla.

Yritin tehdä 2 jalkalihaslaitetta, mutta ei tullut mitään juoksun jälkeen, jalat jumissa. Siirryin suosiolla yläkroppalaitteisiin. Sain avustusta eräältä naiselta pariin laitteeseen, kun tällä salilla taas ihan oudot laitteet. Yksi erittäin tehokas rintaprässikone, jossa vedettiin vipuja taaksepäin, olin ihan kuitti sen jälkeen! Pari vatsalihas-ja selkälaitetta, jonka jälkeen siirryin tekemään 100x istumaannousut.

Lopuksi lyhyet venyttelyt.