Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tapaninpäivä 26.12

Markku
 Share

Recommended Posts

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

15,6 km jumalattoman pitkä aika tuohonkin vierähti. Eli kävelyvauhtia oli, vaikka luulin toki juoksevani. Kävelyä tulee paljon väliin. Ei viiti kiusata näin tuttua ihmistä, vaikka kyllä mä luulen, että semmoinen kuuden kilsan lenkki kunnolla juosten tuntuis paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon mukavammalta tässä kropassa ja mielessäkin!

Mutta tämä on nyt tätä, roskakilometrien keräilyä...vai mitä lie!

17,4 km/2:06:40/150 keskisyke/1037 kcal/7:17 min km vauhti

Sykemittari sekoili tosi pahasti: Näytti noin 145 sykkeillä vaihtelevasti 69 tai 189, joten sykkeet lähinnä suuntaa antavat.

Ilma oli näistä joulun pyhien ilmoista paras, ei liian kylmä, tuulinen eikä sateinen. Päätin kiertää Kuusijärven neljä kertaa ympäri, koska ekan kerran ei vaivannut vonmähöset, kylmyys tai pimeys. Tosin Kuusijärven 1,2km kierros oli aika huonossa kunnossa: Muhkuraista ja epätasaista jäämonttua, jota ei olisi jaksanut kyllä 4 kertaa enempää vääntää.

Muuten ihan hyvä lenkki! :thumbsup:

Hyvin riitti tankkaukset 23 km hiihtoon:)

Eli nukuin tosi hyvin aika pitkään. Selkä on jo parempi. Otin panadolin siihen kuitenkin ja lähdin "aamukahvin" jälkeen tyhjällä mahalla hiihtään. Taskussa oli lakuja varmuuden vuoksi, mutta kinkku-ja lohitankkaus riitti hyvin parin tunnin hiihtoon, eikä yhtään heikottanut.

Mies on armottoman hyvä tekemään kasvisruokia ja oli toiveestanii sellaista pöperöä minulle laittanut. Maistui tosi hyvältä. Muutama päivä taitaa nyt mennä kasvisruolilla ja muutenkin aika kevyesti.