Jump to content
Juoksufoorumi.fi

su 14.12

kurppa
 Share

Recommended Posts

16 lumessa tarpoen. Kilometrivauhdiksi tais tulla 6.50 ja avg 138. Vähän oli aavikkomaralle harjoittelua kun väänsin koko karderoopin päälle, mitä löytyi. Luulin, että on pakkanen, mutta mitä sitä hulluja. Hiukka oli hiki.

Kaikkea sitä miettii tuolla aamupimeässä. Mietin näitä motivaatiojuttuja ja muita. Että pitäiskö minun yrittää vielä parannella aikoja ja muuta vai mitä teen ens vuonna. Mutta kun oikeastaan en ole koskaan jaksanut yrittää ja yrittää olla parempi kun oikeastaan olen aika tyytyväinen itseeni. Mulla alkaa ihan rintaa puristaa kun mietin, että pitäisi yrittää paremmin ja kovemmin sen takia, että heinäkuussa joku päivä pitäisi tehdä jotain paremmin kuin ennen.

Se vain tökkii. Luuseri? ehkä. Mutta ihanan autuas olo tuli itselle kun päätin heittää hemmettiin kaikki tuollaiset jutut. Päivä kerrallaan ja mitään sen kummemmin suunnittelematta. Näin on hyvä tässä ja nyt.

16,2 km/1:58:00/146 keskisyke/932 kcal/7:17 min km vauhti

Eilisen melkein hellejuoksun jälkeen sää oli muuttunut yllättävän nopeasti suorastaan arktiseksi. Ei oikeastaan koko lenkin aikana tullut lämmin, puhumattakaan hiestä. Jos olisi tiennyt tämän etukäteen, olisi kyllä kannattanut juosta pitkä lenkki eilen.

No pelasin varman päälle, ja laitoin uudet Niket jalkaan, koska kadut olivat liukkaammat kuin eilen. Tosin onnistuin saamaan niillä polvikivut jo 9 kilsan jälkeen. Luulen, että nämä tossut joutuvat taas hattuhyllylle vähäksi aikaa, ja yritän selvitä muilla tossuilla vaikka sitten vähän enemmän lipsuen.

Aamuvuorosta kotiin hölkkäillen parin mutkan kautta 16.1km. Kevyen viikon pitkis siis. Aika loskaista oli edelleen paikka paikoin -ja liukasta. Nastat ei pitäneet yhtään. Onneksi välillä oli ihan puhdasta asfalttiakin. Keskisykkeen sain pidettyä hyvin aisoissa (20 syk. alle aer.kynnyksen) - 143 ja vauhtia 6.23min/km.

Loskaa, jäätä, vettä ja paljasta asfalttia oli tarjolla.

Olisit lähtenyt Pomarkkuun viikon pitkikselle.

Ei lunta, ei jäätä, ei liukasta. Hiukan mäkiä. Onneksi sekä ylös- että alaspäin.

42,2 km - avg 146 - 4:45:31(=6.45/km).

Vuoden paras aika! :026:

Kaiken muun lisäksi huomasin nyt nettisivuilta, että olin sijoittunut sarjassani toiseksi. Joka sarjan kolmelle parhaalle tarjoiltiin komeita pokaaleita.

Olis se lämmittänyt sydäntä ottaa pytty vastaan, sellaista ei nimittäin ole meikäläiselle tapahtunut juoksukilpailuissa yli 50 vuoteen!

Arvaa harmittiko? Taisi suorastaan viluttaa!:lipsrsealed:

Ja suuri kiitos järjestäjille. Reitti oli hieno vanhassa kulttuurimiljöössä, järjestelyt pelasivat kuin unelma ja liikenteen ohjaus oli loistavaa.

Kannattaa mennä Markku kyröjärven maratoncupin seuraavaan osakilpailuun, se on Loppiaisena jossakin Jämijärven suunnalla!

Muokattu
Kiitokset järjestäjille unohtui kun olin niin tohkeissani!