Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ossin Unelma 29.8.2009, 6 h ja maraton

Kimmo
 Share

Recommended Posts

No niin, ensi vuonna OU on kestoltaan 6 h. Todennäköisesti 2010 juostaan taas 12 h. Alla vielä hieman epävirallisia tietoja, mutta eivätpä ne taida paljoakaan muuttua. Mitäs mieltä ollaan tästä muutoksesta 12 h => 6 h?

La 29.8.2009 OSSIN UNELMA 6 H -JUOKSU JA MARATON

PAIKKAKUNTA, LÄHTÖPAIKKA ja KELLONAIKA: Nurmon liikuntahalli, Länsitie 30, klo 10.

SARJAT: M ja N.

OSANOTTOMAKSUT JA ILMOITTAUTUMINEN: 30 € 6 h -juoksu ja maraton. Ennakkoilm. 22.8. mennessä Aulis Paski 050-5583201. Maksu tilille (OP) 530109-411864. Ilmoittautuminen mahdollista myös paikan päällä.

PALKINNOT, MITALI: Kaikki palkitaan.

REITTI: Virallisesti mitattu. Asfalttia, 3 km:n lenkki, yksi huoltopiste kierroksella.

LISÄTIETOJA: Liikuntahalli avoinna, WC- ja peseytymistilat käytössä. 6 h -juoksussa otetaan maratonin väliaika.

YHTEYSHENKILÖ JA PUHELIN: Aulis Paski 050-5583201.

YHTEYSHENKILÖN SÄHKÖPOSTI: jymy@nurmo.fi

JÄRJESTÄJÄSEURA: Nurmon Jymy/kuntovaliokunta

Muokattu
Lisätty kysymys

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmmm... OU olis voinut olla vaihtoehto Masulle. Jos nimittän olisi HCM:llekin halunnut, niin olis viikko lisää palautumisaikaa. Ja paikkakin olis ollut lähempänä... mutta 6 tunnin "tynkä" ei riitä hitaalle vanhukselle, jolla maratoniinkin menee yli 4 h. :hali_knuffl_rein: (Joku toki juoksee 6 tunnissa satasenkin...)

• 2 weeks later...

Tämä 6 tuntia on pettymys ainakin eräälle lähipiiriini kuuluvalle, joka ehti jo ottaa ensi kesän päätavoitteekseen Ossin unelman 12 h ja siellä 100 km.

No seuraava vuonna sitten. Mutta jos kiire on, niin kerro sille "kaverille", että myöhemmin syksyllä esim. Tampereella voi juosta 100 km, ja jopa alle 12 h, jos siltä tuntuu. Mutta ylittääkin toki saa, ainakin kohtuudella.

BTW, jos muuten juokset (tai siis se kaverisi) ensi kesänä HCM:ssä, niin ilmoittaudu myös ammattiryhmäsi SM-kisoihin. Mitali on yleensä varma. Hyvä valtti palkkaneuvotteluissa :thumbsup:

Tohille kiitos vihjeistä! Tampere on meille molemmille, sekä minulle että "kaverille", mainio paikka, sillä olemme molemmat opiskelleet siellä muinoin. Ja juosseet melkein maratonin vuonna 2007.

HCM:llä jäi tosiaan viimeksi ammattiryhmän SM-mitali saamatta, mutta saihan sen sentään tännekin kirjoitteleva Ike, jolle hänellekin terveiset ja jouluntoivotukset. Minulla katsokaas on jo ammattiryhmämme SM-hopea vuodelta 2003 hiihdosta (10 km P). Meitä lähti matkaan yl. sarjassa kolme miestä, ja se kolmas keskeytti.

Onko "kaveri" ja minä sama henkilö vai eri henkilö, jääköön jouluarvoitukseksi. :114: Edesmennyt isoisäni sanoi meitä samannäköisiksi, mutta ehkä hän näki kaiken kahtena.

Tuon kuuden tunnin OU:n kyllä ymmärtää, kun ajattelee järjestelyhommia, joissa on näyttänyt olevan aika pieni porukka mukana.

• 6 months later...

Olikos Ossin unelmalle osallistujia tänä vuonna? Itse en tällä kertaa kuudelle tunnille osallistu. Mutta kun sattui niin ikävästi, etten pääsekään tänä vuonna Finlandialle, ajattelin kokeilla maratonia just Ossin unelmassa. Voi olla että Ossin U. on mulle maraennätysmielessä liian aikaista mulle alkuvuoden ultranylkkäysten jälkeen. Tai sitten vauhti löytyy reippaahkojen pohjien ansiosta riittävän nopeasti.

Mutta ajattelin herätellä keskustelua täällä ultrapuolellakin, että saadaanhan kisa yleensä pystyyn!? Kai osallistujia riittää tännekin? Ettei menis hyvä treeni hukkaan...

• 1 month later...