Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Jääkiekko

Tyttö
 Share

Recommended Posts

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eiköhän tässä taas käy niiin, että Suomelle tulee se ensimmäinen tappioerä puolivälierissä USAa vastaan ja kotimatka alkaa yhden maalin tappiolla. Julma turnausmuoto...

Jos näin ei käy, niin olen kyllä äärimmäisen iloinen, mutta olen opetellut pessimistiksi ettei tarvitse heitellä televisioita ulos ikkunasta... :tvhorror

Vastasin että pronssia tulee.

Kovat pelithän ovat vasta edessä mutta täytyy nyt olla vähän optimistisella asenteella kun hiihtolajit ja mäkihyppy menivät vähän "perseelleen".

Lisäksi kurlaajat pääsevät loppuotteluun. Alppinistien mitaleihin en oikein jaksa uskoa, enkä naisten lätkäpronssiin kun USA on vastassa.

Toivoa on niin kauan, kuin on peliaikaa. Noin olen tottunut lätkää seuraamaan, mutta pahoin pelkään, että Suomen tie nousee pystyyn ja tie vie pronssipeliin, josta siitäkin jää luu kouraan.

Ottelukaaviota en ole tullut seuranneeksi, eli miten nuo jatkopelien vastustajat määräytyvät. Onko joku tietoinen?

Ei mitalia.

Liiaksi ollaan yhden ketjun varassa, vaikka on häkellyttävä seurata Temen ja Sakun irtiottokykyä ja liikkeen helppoutta.

J.Jokinen ja Peltonen ovat varjojen yössä, siinä sinänsä ihan kelvosti taisteleva pulla Olli menee hukkaan.

Jos MINÄ olisin valmentaja niin... :viheltely

No antaa olla, Puolustus kaipaisi kaksi kappaletta lisää Salon ja Bergin kaltaisia tyyppejä, turhan heppoista on tuo kalusto muutoin.

Maalivahti sektorilla ei valittamista, edellyttäen että Niittymäki säilyy ehjänä.

Kultaa tietysti toivon, mutta mitalikin on vielä kaukana, vaikka turnaus on alkanut yli odotusten. Itse asiassa Suomen joukkue on pelannut niin hyvin, että puolivälierässä jenkkejä vastaan ollaan monen mielestä ennakkosuosikkeja - ja sehän ei yleensä ole tiennyt Suomen maajoukkueille mitään hyvää. Periaatteessa Suomella on täydet mahdollisuudet vaikka mihin, mutta niin on monella muullakin joukkueella. Päivän kunto ratkaisee viimeisissä peleissä.