Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko. 50


Recommended Posts

Ma: SauvaKävely 8.2 km, 9:31/km, 101 (56%) pitkällä askeleella.

Ti: TV 8.2 km, 7:36/km, 109 (61%), 170/min.

Ke: TV 11.0 km, 7:16/km, 111 (62%).

To: TV Rento 10.0 km, 5:03/km, 155 (88%), 193/min + vr 2*2 km, Esport Arena.

Pe: TV 8.2 km, 7:26/km, 119 (66%)

La: Lepo

Su: Nopeusharjoitus 3*100m: 18.2, 16.8 ja 16.8, askeltiheys 228/min. Palautus 7 km + verryttelyt 13.2 km = Pitkis 3:01, 27.2 km, 6:43/km, 119 (66%), Esport Arena. Hetken aikaa juoksuani ihaili mm. Timo Soini.

Yht. Juoksua 67.6 km + 1h sauvakävelyä. 2960 km kasassa.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: lepo

Ti: aamu 6 km 5.43/113 matto. Ilta ver + 6*100 m + ver matto, yht 6 km. Vedot: 18.9, 18.0, 17.7, 17.3, 17.7, 17.4

Ke: 8 km 5.46/119

To: 4 km ver + voima + 4 km ver, yht 1.33.50/118, verkat matolla

Pe: aamu 6 km 5.56/113 matto. Ilta 6 km 5.30/117 matto

La: 3 km ver + 8*200 m + ver 3 km . Vedot: 39.7, 39.8, 39.1, 40.5, 38.8, 39.5, 39.4, 38.9

Su: 8 km kevyttä + 5*1000 m 4.45...4.24, 5 sek/veto kiihtyen matolla, (hölkkäpal 200/300 m) + 2.4 km ver. Yht 16.4 km 5.14/120

Juoksua yhteensä 64 km, aikaan 5.52

Aika hyvä viikko, jossa 4 tehoharjoitusta. Ihan uutta toimintaa tälle kropalle. Mutta vielä on luut ehjät, poislukien 1 rasitusmurtuma.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

CrossFit-tyyppistä rimpuilua edelleen sekä lisäksi muutama lenkki tuntuman säilyttämiseksi.

  • Ma GPP-treeni: Etukyykkyä: 3×30kg, 3×2x40kg, 1×50kg, 1×55kg, 1×60kg, 1×65kg, 1×70kg.
  • Ti GPP-treeni. "Jason" aikaa vastaan: 100 kyykkyä + 5 leukaa + 5 dippiä, 75 kyykkyä + 10 leukaa + 10 dippiä, 50 kyykkyä + 15 leukaa + 15 dippiä, 25 kyykkyä + 20 leukaa + 20 dippiä. Dipit telineessä helpotettuina. Aika 37.18.
  • Ke Juoksu: 7,7km PK. GPP-treeni: Neljä kierrosta aikaa vastaan: 15x60kg maastaveto + 50x boksihyppy +
    15x polvet kyynärpäihin. Aika: 33.35
  • To Juoksu: 10,8km PK.
  • Pe GPP-treeni, takakyykky: 3×40kg, 3×50kg, 3×55kg, 3×60kg, 3×65kg, 3×70kg.
  • La GPP-treeni, rinnallevedon (max. 25kg) ja työnnön (max. 45kg) tekniikan harjoittelua. Turhauttavaa.
  • Su Juoksu: 28km PK.

Juoksua n. 47km, viisi GPP-treeniä (yht. n. 10h treeniä). Tällä kertaa jo keskiviikon jälkeen niin romuna että piti pysyä päivä poissa salilta. On ihan siinä ja siinä meneekö kuluvana vuonna juoksukilometreissä 2500 puhki kun viimeiset reilu pari kk on tullut painotettua voimakkaasti muuta kuin juoksuharjoittelua.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy