Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pe 5.12.


Herra47
 Share

Recommended Posts

Tämä oli hyvä päivä. Kaikki meni putkeen ja aikataulut ei mättäneet.

Hyvin nukutun yön jälkeen heräsin klo 5.30. Ehdin aamulla hölkytellä keveän aamulenkin 4.5km vauhdilla 6.45/km. Sykemittarinkin olen saanut kuntoon ja sykkeet näytti 129. Eli alkavat pikkuhiljaa olla siinä mallilla, missä pitääkin.

Siitä kotiin ja tekaisin jauhelihakastikkeen valmiiksi. Lasten kans jonottaan influenssarokotteita. Siellä jouduttiin vähän aikaa odottamaan, mutta ehtivät koulun klo 10.

Suihkaisin kotiin ja hiihtokamppeet päälle ja hiihtain 10km aikaan 50min.

Siitä pikapesu ja hakaisin tytön koulusta ja vein kaverinsa luo kylään ja samalla reissulla hammaslääkäriin.

Leuka turrana kotiin ja makaronin keittoon ja salaatin tekoon. Ruokin lapset ja kyselin, kuka halus mennä minnekin. Kävin sitten jakelemassa vimpuloita pitkin jokivartta kylään (täällä maalla bestikset asuu 10-15km alueella).

Ja taas kotiin ja ehdin imuroida ja siivota ja pesaista pari koneellista pyykkiä ja syöpäistä.

Olin juuri lähtemässä hakemaan vimpuloita kun mies kerrankin tuli ajoissa töistä ja pääsin uudelle hiihtoretkelle. Tuli sitten hiihdettyä 30km aikaan 2h ja 25min.

Hyvä päivä. Liikuntaa tuli melkein 4 tuntia tälle päivää.

Nyt katsomaan simpsoneita ja nauttimaan jäätelöä. Voiko elämä ihanampaa olla.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Move-ohjelmassa luki tälle päivälle kevyt 45 min. sykealueella 96-126. Juups, alajalat edelleen heti alkumatkasta hapottivat vai-mitä-se-oli, joten vaihdoin sitten reippaaksi kävelyksi: 5,4 km, ka. syke 113 ja max. 128.

Illalla piti olla pilates, mutta ohjaaja oli estynyt ja tarkoitus oli sitten itsekseen venytellä. Siis tarkoitus oli, ihan oikeasti oli, ihan varmana......

Link to comment
Share on other sites

Motivus Harmony Easy, 50 minuuttia

Kävinpä tällaista tuntia kokeilemassa ekan kerran. Lajin kuvauksessa selitetään:

Rauhallinen kehonhallinta- ja lihaskuntotunti, joka sopii kaikille. Tunnilla käytetään baletin ja nykytanssin liikkeitä. Rauhoittavan musiikin tahdissa suoritetaan liikkeitä, joiden tarkoitus on kehittää tasapainoa, voimaa ja notkeutta sekä parantaa ryhtiä ja koordinaatiota. Tavoitteena saavuttaa hyvä ja tasapainoinen olo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy