Jump to content
Juoksufoorumi.fi

paria seikkailukisoihin yms.?

polku
 Share

Recommended Posts

Kovasti kiinnostaisi osallistua johonkin pieneen seikkailu-urheilukisaan tms. Ankarista suostuttelu-yrityksistä huolimatta kaveripiiristä ei ole paria vielä moiseen touhuun löytynyt, joten yritetään tätä kautta.

Varsinaisia vaatimuksia ei parin suhteen ole, iällä tai sukupuolella ei siis ole minulle väliä. Molemmin puolin tietysti mukavampaa jos kuntotaso olisi suurin piirtein sama ja juttuun tultaisiin sen verran että energia ei mene toisen kanssa vääntämiseen :thumbsup:

Olisin siis lähdössä kisaamaan lähinnä itseni kanssa ja mitään menestymistavoitteita ei todellakaan ole. Peruskuntopohja on kunnossa, juoksua, pyöräilyä ja muuta sekalaista harrastan miten ehdin ja vielähän on aikaa treenata . :bike:Yksi kisavaihtoehto jota olen katsellut on Kolilla helmikuussa järjestettävä Wiima, mutta avoinna muillekin ehdotuksille olen.

Eikä nuo seikkailu-urheilukisat ole ainoita, joihin minua saa houkutella. Kaikki "vähemmän vakavat" tapahtumat umpihankihiihdosta lähtien herättävät mielenkiintoa.

Ja ne perusfaktat minusta: ikä 21 ja asuinpaikkana itäinen Suomi.

Jos samansuuntaisia ajatuksia jollakulla, niin S-postiosoite on polkuX@luukku.com

Voitko antaa himpan verran lisää tietoja noin niinkuin seikkailukisoja varten:

• sukupuoli?
  • kuvausta jollakin tasolla kunnostasi?
  • mikä kisoissa viehättää?

Rasittavinta kisoissa on todellakin, jos aikaa ja energiaa menee sisäiseen vääntöön. Ylläolevat antavat vähän mahdollisuutta arvoida yhteisponnistuksen sujumista, kun (siis ei jos) touhutippa tulee nenänpäähän ja alahuuli lurpahtaa ympäri.

Naispuolinen henkilö kyseessä, puolikas menee kahteen tuntiin ilman puserrusta. (Enkä ole missään nimessä lähdössä muiden repuksi kisaamaan, palvelee molempien tarkoituksia parhaiten mikäli kuntopohja mahdollisimman yhteneväinen.) Heh, lyhyesti sanottuna seikkailukisoissa kiinnostaa itsensä rääkkäys... Ja sitä seuraava tunne. Mutta tosiaan nimenomaan se monipuolisuus ja haastavuus. Yv:llä saa kysellä lisätietoja ja tarkempia kuntokartoituksia halutessaan. :smiley: