Jump to content
Juoksufoorumi.fi

VKO 7


MESE
 Share

Recommended Posts

No aloitetaan vko 7:n viestiketju kun muuta ei voi flunssan kanssa tehdä. Viikon flunssassa on se hyvä puoli, että tuli pakosta kaivattu viikon lepo tuolle kipeytyneelle jalalle :innostunut

ma. 5km kuntotesti Liikuntamyllyssä: 5x1000m nousevalla sykkeellä

ti. Lumikenkäkävelyä 1h

ke. :sairas

to. :sairas

pe. :sairas

la. :sairas

su. :sairas

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tämä nyt menee sitten tästä etiäppäin ton move!.n ohjelmalla:

Ma. TV kevyt 7.3km 51.14 (7.02/km) 131/142

Ti. VR 10min + reipas 35min 159/168 + VR 10min

reipas 5.02/km 81%max

Ke. TV kevyt 7.42km 50.18 (6.47/km) 134/142

To. Lepo

Pe. VR 15min + 2x 10min kova/3min. pal. + 15min VR

Vedot 4.30-4.45 vauhdilla eka 168/175 ja toka 171/178

La. TV kevyt 6km 41.04 (6.50/km) 133/143

Su. Pitkä (mukamas) 12.8km 1.28.44 (6.58/km) 132/142

52.46 km/Vko.

Link to comment
Share on other sites

No nih, kova viikko taas takana. Täytyy sanoa että nyt on kyllä melko väsynyt olo, mutta sitähän varten tässä nyt sitten vaihteeksi otetaankin rauhallisemmin.

Ma 8,0km 39min mäki-intervalleja matolla + keskikropan treeniä + 13,0km 63min matolla sisältäen 11x3min melko kovaa 2min palautuksin

Ti aamulla 5,6km 28min sis. 3x5min supersettejä, illalla 21,5km 1:43 vk ulkona yrittäen maratonvauhtista mutta eihän se onnistunut pehmeässä ja paikoittain luistattavalla lumella, eli piti tyytyä lähinnä maratonvauhtiseen syke/rasitustasoon

Ke aamulla 9,2km 46min sis 4x5min supersettejä sekä 4x30sek täysillä 30sek palautuksin; illalla 7,0km 32min sis 5x3min kovaa 2min palautuksin; jäähdyttelynä 2h kovaa spinningiä

To aamulla 5,6km 27min sis 3x5min supersettejä; illalla matolla 22,0km maratonvauhtinen vk (puolimara ajassa 1:29.43), aikaa 1:35

Pe 8,0km 40min mäki-intervalleja matolla sekä kova lihaskuntotreeni

La 15,1km hölkkä avovaimon kanssa sekä 42,2km pitkä lenkki ajassa 4:01 (joo joo, oli hidas, lukekaa nyyhkytarina 18.2. päivän ketjusta :itku )

Su 4,0km 20min lähinnä palauttava matolla, hiukan myös reipasta menoa, päälle vähän yläkropan treeniä.

Kilometrejä tälle viikolle 161,2km.

Link to comment
Share on other sites

Ma: kävely 8 km+ vesijuoksu 45 min. + räräkrooli 400m

Ti: 16 km 5.13/120, lopussa 4*100 m vikkelästi

Ke: aamu 10 km 5.17/118

ilta yht 12 km, välissä 2*100 m tasasella + 8*100 m mäki kovaa/täyttä

To: aamu voima salilla 1.21/113, kovan puoleinen

ilta 14 km 5.34/118

Pe: aamu 20 km 5.10/130, välissä 5*50-100 m jumintappovetoja

ilta 14 km 5.21/120

La: 3 km ver + 10 km 4.16/150 + 3 km ver

Su: 43 km 5.46/123 välissä 8 min ruokatauko, eli kunnon satsi pastaa kellon käydessä.

Yhteensä juoksua 145 km aikaan 13.03.

Tiistaina innostuin vähän liikaa noissa mäkivedoissa kun survoin niitä täysillä, vaikka oli eka mäkiharjoitus tänä vuonna. Loppuviikko olikin sitten vähän jäykin jaloin köpöttelyä, vaikka muuten ihan hyvin kulkikin.

Ensi viikolla vähän enemmän määrää samalla sapluunalla, jos vaan kroppa on samaa mieltä kuin pää. Sitten todella kevyt viikko.

Link to comment
Share on other sites

Ma: -

Ti: 15,1 km, 149, 1:25:19, 5:39 min/km, 81 max%

Ke: 6,1 km, 131, 0:40:15, 6:36 min/km, 71 max%

To: 10,0 km, 142, 0:58:06, 5:49 min/km, 77 max% + uinti n. 1 km.

Pe: 55 min, 134, spinning

La: -

Su: 22 km, 2:40:00, 7:16 min/km, n. 127, lopussa oli muutama reippaampi kilometri n. 5:30 vauhdilla.

Yhteensä 53 km + n. 1h20 min muuta , treeniä n. 7 h. Tuntuu, että nykykunnolla viikko oli suht kova.

Link to comment
Share on other sites

35 km 4:48 min/km.

Tämä ei siis ollut pitkä lenkki vaan siihen todellakin meni koko viikko !

Pirullinen flunssa kiusaa siis edelleen, joten ei tässä nyt päästä EDES noihin JussiH:n lukemiin.

Taas on tullut todistettua että Suomen talvi ei kyllä sovellu kuntooni nähden kovaan treeniin. Kuukausi kovempaa treeniä voi mennä hyvin mutta jossain kohtaa flunssa purasee ja kunnolla. Eikä siitä meinaa todellakaan päästä kirveelläkään eroon.

Eli parempia aikoja odotellessa...

Link to comment
Share on other sites

Ma: Kevyt palauttava 41 min, ks. 129 ja max 138 -> 6:39 min/km

Ti: Kevyt 67 min, ks. 128 ja max 139 -> 6:34 min/km

Ke: Koris 87 min, ks. 146 ja max 176. Mukava vauhtiset harkat.

To: Keskiraskas 45 min, ks. 139 ja max 149 -> 6:06 min/km

Pe: Korismatsi, voitettiin. Paikat pysyi ehjänä

La: Kevyt 53 min, ks. 137 ja max 148 -> 6:45 min/km. Sykkeet vauhtiin nähden korkealla??

Su: Lepo

Yhteensä juoksua 32 km, johon olen ihan tyytyväinen.

Link to comment
Share on other sites

Mun viikkoa leimasi keskiviikon hammasleikkaus ja sen jälkikivut, jotka jatkuvat itse asiassa vieläkin. Sain kuitenkin hyvän viikon kasaan määrän puolesta, kun tehot piti pitää kurissa suukirurgin kehotuksesta. Eli näin: (lepo 45, max ~190)

MA 2h 22min s.131 max 151 25km

TI aamulenkki 7km s.139, päälle pikainen kuntopiiri

ilta 90min s128 max143

KE "lepo"

TO 72min s.137 väliin 5*150m ylämäkijuoksu (syke ->165) yht. 13km

PE 1h 47min s.132 19km

LA aamulenkki 7km

ilta 10km maratonvauhtinen 4.07/km s.161, verryttelyt 20min (en tiedä ryssinkö sykkeeseen mukaan alkuverryttelyn, tuntui kuitenkin tosi helpolta)

SU aamu 45min kevyt pyöräily

ilta luisteluhiihto 2h 25min s.137 max 169

Yhteensä 103 kilometriä juoksua. Ensi viikon pääharjoitukset ovat tiistain yhteisharjoitus liikuntamyllyssä, torstain maratonvauhtinen ja sunnuntain kotirataultra. Muut päivät palauttelua kevyen liikunnan tai Torinon merkeissä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy