Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mitä toivoisit joululahjaksi?

Skylihme
 Share

Recommended Posts

eli avataanpa tällainen joululahjaketju, jos vaikka joku itse kullekin seppolaiselle lahjoja ehkä antava ihminen sattuisi vilkaisemaan näin ennen joulua tänne palstalle. Eikä tule sitten pettymyksiä. Eikä tarvi kenenkään sanoa, ettei osaa sinulle mitään ostaa...

Rajoitetaan kuitenkin toivomuslistaa vähän eli yli sata toivomusta ei ole hyvä näin lama-ajan kynnyksellä laittaa

ööööh, mä en nyt yhtäkkiä muuten keksi mitään, joten saa joku muu laittaa ensimmäisenä, jolla on jo lista päässä!

• Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No nyt keksin:

tahtoisin oikein perinteisen ihonhoitotuotepaketin, ne kun on niin kalliita etten koskaan raaski sellaisia itse ostaa

kunnon talvikengät myös, tällä hetkellä en näköjään omista yksiäkään pakkaskelille sopivia kenkiä, tosin nämä kantsiikin ostaa vasta joulun jälkeen kun alet alkaa

vielä joku pieni ja persoonallinen hölynpöly olis kiva

Me ollaan sovittu ettei osteta miehen kanssa toisillemme mitään (lapselle pitänee tosin jotain ostaa), kun joulun jälkeen lähdetään kahden viikon lomamatkalle jossa on jo lahjaa kerrakseen. Mutta kun kerran toivoa saa, niin...

- iPod, jossa vähintään 8 gigaa muistia. Entinen soitin alkaa vedellä viimeisiään.

- joku kiva suomalaista käsityötä oleva hopeinen koru Vanhan joulumessuilta. Olen saanut sellaisen kahtena jouluna ja ovat lempparikorujani.

- edelliseen liittyen: iso korurasia, jossa paljon lokeroita ja osastoja, ettei tarvi aamulla repiä koruja ja ketjuja irti sekaisesta vyyhdistä.

- lahjakortti hierontaan tai kasvohoitoon on aina kiva.