Skylihme Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 eli avataanpa tällainen joululahjaketju, jos vaikka joku itse kullekin seppolaiselle lahjoja ehkä antava ihminen sattuisi vilkaisemaan näin ennen joulua tänne palstalle. Eikä tule sitten pettymyksiä. Eikä tarvi kenenkään sanoa, ettei osaa sinulle mitään ostaa... Rajoitetaan kuitenkin toivomuslistaa vähän eli yli sata toivomusta ei ole hyvä näin lama-ajan kynnyksellä laittaa ööööh, mä en nyt yhtäkkiä muuten keksi mitään, joten saa joku muu laittaa ensimmäisenä, jolla on jo lista päässä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Author Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 No nyt keksin: tahtoisin oikein perinteisen ihonhoitotuotepaketin, ne kun on niin kalliita etten koskaan raaski sellaisia itse ostaa kunnon talvikengät myös, tällä hetkellä en näköjään omista yksiäkään pakkaskelille sopivia kenkiä, tosin nämä kantsiikin ostaa vasta joulun jälkeen kun alet alkaa vielä joku pieni ja persoonallinen hölynpöly olis kiva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marny Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Me ollaan sovittu ettei osteta miehen kanssa toisillemme mitään (lapselle pitänee tosin jotain ostaa), kun joulun jälkeen lähdetään kahden viikon lomamatkalle jossa on jo lahjaa kerrakseen. Mutta kun kerran toivoa saa, niin... - iPod, jossa vähintään 8 gigaa muistia. Entinen soitin alkaa vedellä viimeisiään. - joku kiva suomalaista käsityötä oleva hopeinen koru Vanhan joulumessuilta. Olen saanut sellaisen kahtena jouluna ja ovat lempparikorujani. - edelliseen liittyen: iso korurasia, jossa paljon lokeroita ja osastoja, ettei tarvi aamulla repiä koruja ja ketjuja irti sekaisesta vyyhdistä. - lahjakortti hierontaan tai kasvohoitoon on aina kiva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ullamaija Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 (edited) silitysrauta. on myllä jo yksi, mutta käytän sitä suksien voiteluun. Olen kuullut, että sitä voi käyttää muuhunkin Muokattu 28. marraskuuta , 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umpimähkä Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Sellainen kermanvärinen A5, kermanvärisin mokkanahkasisutuksin. Ja pienellä diisselillä, niin on ympäristöystävällinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikiliikku69 Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Maantiepyörä olis kiva.Sais tuon aluillaan olevan tri harjoittelun uusille kilometri ja tunti lukemille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siutla Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Rahaa ihan tolkuttomat määrät. Ja terveyttä ja maailmanrauhaa etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Maailmanrauhaa?? Lienee yhtä lähellä ku Maria Mutolan ekat menkat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hämeen hitain Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Komeroiden siivouspalvelua. Saatan jopa lahjoittaa itselleni sellaista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaius Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Uma Thurmania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanto5 Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Vaimo on sanonut, että onneksi hänellä on niin yksinkertainen mies. Joka joulu kelpaa sama lahja, samassa paketissa ja aina yhtä ilahtunut, että mitäs täältä löytyykään :eusa_boohoo: Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 En toivo mitään Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 silitysrauta. on myllä jo yksi, mutta käytän sitä suksien voiteluun. Olen kuullut, että sitä voi käyttää muuhunkin Uusi kaulin. Minulla on yksi, mutta käytän sitä reisien kaulitsemiseen. Olen kuullut huhun, että sitä voi käyttää leipomiseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umpimähkä Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2008 Uusi kaulin. Minulla on yksi, mutta käytän sitä reisien kaulitsemiseen. Olen kuullut huhun, että sitä voi käyttää leipomiseen. Miksi reisiä pitää kaulia?:WTF: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts