Jump to content
Juoksufoorumi.fi

18.2

jiivee
 Share

Recommended Posts

Töihin piti tulla lauantainakin, tulin sitten juosten.

Vastatuuleen pinnistettiin 20km, sisältäen 9 x 4 min kovaa (3 min palutuksilla)

Aikaa kului 1,22 keskisykkeen ollessa 149.

ps. G-D K, mukava kuulla että meikäläisenkin tumpuloinnista on jotakin apua. Eikä tuo systeemi ole millään muotoa minun omia kehitelmiä...vaikka olen sen puolesta täällä kyllä rummuttanut kun tuntui sopivan ainakin itselle hyvin!

Aamulla kevyt 5 km ( 5,50 / 137 ) kropan herättelemiseksi. Illalla futsalia. Kyllä tuli kiukku kun katsoi tota naisten viestiä. Tuntui, että valmennusjohto oli jostain syystä luovuttanut jo ennen starttia kun katsoi hiihtojärjestystä, ..kele. No, entäs sitten itse hiihto! Ensimmäisillä osuuksilla näytti olevan taktiikkana roikkua heikompien mukana jottei viimeisille osuuksille vaan tulisi mitään etumatkaa. Jopa Jaappanin hiihtäjä karkasi avausosuudella suomalaiselta. Miksi meidän urheilijamme pääsääntöisesti hiipuvat itse kisassa kun taas muut venyvät??? No, tuskin sieltä kukaan mitalia odottikaan, paitsi tiedotusvälineet, jotka tunnetusti kasaavat kestämättömät paineet suomipojalle ja-tytölle aina ennen kisoja tunkemalla mikkiä suuhun vähän joka välissä. Luulisi, että mm. mäkimiehet saisivat keskittyä rauhassa toiseen hyppyynsä mutta ei. Nyt lopetan paasauksen ennenkuin tulee sanottua vielä pahemmin. Hyvää VKL kaikille. Älkää jämähtäkö TV:n ääreen vaan ylös, ulos ja lenkille! :pois

Junnu...tsemiä flunssan kaatoon...ja ei liian heti uudelleen treeniin, ettei tule jälkitautia.

Thanks, olo onkin jo paljon parempi kuin eilen ja torstaina.

Lepäillään nyt ja katellaan kisoja, ajattelin lepäillä tässä vielä muutaman päivän. Jos vaikka tiistaina aloittelis taas jotain tekemään.

Tänään vuorossa sitten reippaampivauhtinen 6.5km. Ilma oli mitä ihanin, mutta jostain syystä mulla oli hieman ongelmia hengityksen kanssa, tuntui, että ei saanut vedettyä ihan tappiin asti henkeä..no ehkä olin vaan jotenkin väsynyt, nyt on olo ihan hyvä. :smiley

Jalat olivat hyvässä iskussa.

Kaikille rentouttavaa lauantaipäivän jatkoa! :heilutus

3 km ver + 10 km 4.16/150 + 3 km ver.

Kohtuullisesti kulki ennakkotunnelmiin nähden. Jalat oli pökkelömäiset alussa, mutta suli juoksun loppua kohden.

Pääsi juoksemaan sulaa asfalttia pitkin autojen kuluttamassa urassa maantiellä. Mitä nyt välillä piti pientareelle loikkia kun autoja tuli vastaan.

Ensi viikolla pitää tehdä jotain muuta vk-harjoituksena, joko pitkiä vetoja tai pidempi ja hitaampi lenkki. Tullut jauhettua turhan pitkään tuota samaa kymppiä.

...Eilen illalla alkoi kurkku tuntua hieman kipeältä; aloin uumoilla saaneeni aiemmin parempaa puoliskoani vaivanneen kurkkukivun. Tänään aamulla sitten kurkku oli aika pirun kipeä. Koska olo oli muuten hyvä poikkesin kuitenkin salilla tekemässä punttitreenin selälle ja koukistajille.

Ajatuksena oli vielä juosta nyt illemmalla VK-lenkki, mutta tässä tilanteessa jätän väliin, ja toivon että pystyisin vielä välttämään toisen flunssan kolmeen vuoteen. Tuplasin C-vitamiiniannoksen. Huomiseksi suunniteltu 25km lenkki jäänee juoksematta "varmuuden vuoksi" vaikka olo aamulla parempi olisikin. Tässä vaiheessa muutama ylimääräinen lepopäivä ovat vain hyväksi jos niillä onnistuu välttämään pidemmän sairastelun... Toivossa elää hän. :hehe