Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksuseuraa Harjavallassa / maraton opastajaa?

iHooked
 Share

Recommended Posts

Hei,

Olisin halukas perustamaan juoksuklubin Harjavaltaan tai ainakin saada säännöllistä juoksuseuraa täällä.

Lisäksi olisin kiinnostunut harjoittelemaan Maratonia varten, joten sellaisen opastajasta olisin myös kiinnostunut lenkeille.

Olen 36 vuotias bussin kuljettaja ja olen juossut nyt säännöllisen epäsäännöllisesti kohta 2 vuotta.

Tavoittelen lähimpinä vuosina ensin puolimaratonia, mutta maratonin juokseminen on lopullinen tavoitteeni.

Juoksuklubi toimisi mielestäni parhaiten Harjavallassa, sillä sopisimme tietyn päivän ja ajankohdan. Ketkä saapuisivat paikalle lähtisivät yhdessä lenkille ja juoksemaan täysin itse valitsemaansa vauhtia.

Täysin vapaaehtoinen juoksuklubi toimisi seuratoimintaa paremmin minulle sillä en välttämättä pääse ihan joka viikko yhteiselle lenkille.

Terveisin

iHooked

Hei,

Olisin halukas perustamaan juoksuklubin Harjavaltaan tai ainakin saada säännöllistä juoksuseuraa täällä.

Lisäksi olisin kiinnostunut harjoittelemaan Maratonia varten, joten sellaisen opastajasta olisin myös kiinnostunut lenkeille.

----

iHooked

Hei,

en tiedä auttaako, mutta Huitisissa näkyy olevan maratonkoulu Kansanopiston ohjelmassa. Asuin joskus Harjavallassa ja silloin siellä oli paikallisessa kansanopistossa Matti Kettusen pitämä maratonkoulu, jossa keskityttiin ihan hyödyllisesti kuntopiireilyyn (juoksua oli hyvin vähän, vain testi koulun lopussa). Maratonkoulun kautta saisi joka tapauksessa mahdollisesti yhteyden asiasta(si) kiinnostuneisiin. Itse asun nykyisin niin kaukana Valloista että en ikävä kyllä voi tulla mukaan.

Sivu on

http://www.huittinen.fi/Default.aspx?id=426#tanssi%20ja%20liikunta

ja siltä löytyy:

8301108 Maratonkoulu

Huhkolinna

ke 18.00-19.30

12.11.2008-10.12.2008, 10 oppituntia

14.1.2009-27.5.2009, 32 oppituntia

Teuvo Munkki

Kurssimaksu 42,00 e

Ilmoittaudu 4.11.2008 mennessä

Miehille ja naisille, joiden tavoitteena on osallistua tulevaisuudessa maratonille tai puolimaratonille. Juoksukunnon kohottaminen nousujohteisesti, harjoitteluohjeet. Alussa luodaan kuntovalmiudet ja perusta maratonille valmentavaan harjoitusjaksoon yhteisillä lenkeillä ja saliharjoituksilla.

8301109 Maratonkoulun jatkokurssi

Huhkolinna

ke 19.00-20.00

12.11.2008-10.12.2008, 7 oppituntia

14.1.2009-27.5.2009, 32 oppituntia

Teuvo Munkki

Kurssimaksu 40,00 e

Ilmoittaudu 4.11.2008 mennessä

Kevätkaudella klo 18-19.30. Miehille ja naisille, jotka ovat aiemmin osallistuneet maratonkouluun tai ovat itsenäisesti harrastaneet juoksulenkkeilyä vähintään 2 kk:n ajan.

Hei,

Kiitos tiedosta, aivan en noin hyväkuntoinen ole, että lämmittelyksi juoksisin Nakkilaan ja takaisin :-)

Ja jos Nakkilassa on yhteislenkki, niin on se kumma jollei isompaan Harjavaltaan saada sellaista aikaiseksi.

Tiedätkö mitään yhteyshenkilöä tai tahoa josta kysyä heistä kuitenkin? He nimittäin saattaisivat tietää Harjavallasta vastaavia ihmisiä?

iHooked

Hei,

Kiitos tiedosta, aivan en noin hyväkuntoinen ole, että lämmittelyksi juoksisin Nakkilaan ja takaisin :-)

Ja jos Nakkilassa on yhteislenkki, niin on se kumma jollei isompaan Harjavaltaan saada sellaista aikaiseksi.

Tiedätkö mitään yhteyshenkilöä tai tahoa josta kysyä heistä kuitenkin? He nimittäin saattaisivat tietää Harjavallasta vastaavia ihmisiä?

iHooked

Moi,

Valitettavasti en tiedä tästä Nakkilan yhteislenkistä juuri mitään muuta kuin sen, että joka tiistai, satoi tai paistoi.

Kävin Nakkilan Viren maratonkoulun keväällä -06.

Olen itse Ulvilasta. Yksin saa juoksennella täälläkin.

Minä kävisin kerran tuolla Nakkilan kirkon vaiheilla yhteislenkillä ja yrittäisin siellä kysellä, josko joku olisi Harjavallan suunnalta ja halukas lenkkeilemään siellä porukalla.