Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Torsdaakki 13.11.2008

Rampe61
 Share

Recommended Posts

9km juoksukoululaisten kanssa vauhdilla 7-8min/km + 6.1km kotimatka 6min/km-vauhdilla = 15.1km - koko lenkin keskisyke 129. Vettä satoi, mutta kivaa oli. Juoksukoululaisten kanssa olen saanut ihan uuden sykealueen käyttöön harjoittelussani. Yksin ei ole tullut noin alhaisilla sykkeillä mentyä koskaan. Uskon, että tästä saattaa olla jopa hyötyä...

Tällä viikolla olen vihdoin uskaltautunut treenaamaan Lohjan maratonilla alkaneen sitkeän, mm. yksi turha antibioottikuuri, keuhkoputkentulehduksen jälkeen. Ma, ti, ke, treenailin "leipälajia" eli soutaa nytkyttelin ergolla ohjelman mukaisia harjoituksia, noin suurinpiirtein. Tähään sitten uskaltauduin ulos lenkille, peruslenkin variaatio 15km rantoja pitkin kaupungin ympäri, aikaa meni 1½h, eli vauhti oli rauhallinen, mutta keskisyke, 143, siellä PK:n ylärajoilla. Vielä siis tauti vaikuttaa ainakin syketasoihin. Soututreeneissäkin oli vaikeuksia nytkytellä tarpeeksi hiljaa:). Eiköhän se tästä taas ura urkene...

9km juoksukoululaisten kanssa vauhdilla 7-8min/km + 6.1km kotimatka 6min/km-vauhdilla = 15.1km - koko lenkin keskisyke 129. Vettä satoi, mutta kivaa oli. Juoksukoululaisten kanssa olen saanut ihan uuden sykealueen käyttöön harjoittelussani. Yksin ei ole tullut noin alhaisilla sykkeillä mentyä koskaan. Uskon, että tästä saattaa olla jopa hyötyä...

Olen suunnitellut talven aikana treenaavani myös sitä erittäin kevyttä aluetta (jotta pärjään Savottarelle ensi kautena ;] ). Voisin kokeilla päivän toiseksi treeniksi kevyttä crosstraineria pikkuhijaa. Saas nähdä.

14 km/1:34:00/keskisyke 155/kalorit 817/6:43 min km vauhti

Lähdin töistä klo 15.15, jotta pääsisin juoksemaan aikaisemmin. Bussi olikin aika tyhjä, juoksuradalla olin sitten klo 16.30 aikaan. Esport Arenalla olikin enemmän ihmisiä juoksemassa kuin viimeksi; ilmeisesti opiskelijat valtaavat paikan myöhäisiltapäivästä.

Pantsea odotellessa ehdin kiertää radan 35 kertaa eli 14 kilsaa. Enempää eivät olisi jalat kestäneet työpäivän jälkeen. New Balancet jalassa.

Mielenkiintoista huomata, että autolla paluu kotiin kesti ainoastaan puoli tuntia, kun viimeksi busseilla ja junilla siihen meni 1 1/2 tuntia!