Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 46


perttu
 Share

Recommended Posts

Ma: Seuran kimppalenkki 12km 1:01 ja siirtymät 20min kevyttä. Kivasti tuli lopussa vettä taivaan täydeltä ja tuuli niin vaarallisesti että meinasi lentää miehiä ojaan aina kun jalat irtosi maasta. Mutta kivaa oli.

Ti: Core-kuntopiiri (45min), venyttelyä, verrat kuntopyörällä (10+10min)

Ke: Juoksu pk 1h. Hyvin kulki, alan jo tottua juoksemaan..?

To: Core-kuntopiiri (45min), venyttelyä, verrat kuntopyörällä (10+10min)

Pe: Juoksu 30min kevyt, 8x60m sprintit suht jyrkkään ylämäkeen n. 4min lähdöllä, 10min hieman alle 5min/km ja 15min jäähdyttelyä.

La: Uintia, epämääräistä tapailua ja kellumista (jee kohta pysyy kantapäätkin pinnalla).

Core-kuntopiiri (45min), venyttelyä, verrat kuntopyörällä (10+10min)

Su: pitkis 22km vauhti noin 5:50/km

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Edelleen ei-juoksupainotteinen treeniviikko:

  • Ma GPP-treeni: Soutu 1000m + 21x25kg pystypunnerrus, soutu 1000m + 21x25kg työntöpunnerrus, soutu 1000m + 21x25kg työntö. Aika: 23.07. Verenluovutus (Hb 155).
  • Ti Lepo!
  • Ke Juoksu: 7,7km PK. GPP-treeni: kolme rundia: soutu 500m + heilautus 21x24kg kahvakuulalla + 12 leukaa. (CrossFit-treeni "Helen") Aika: 20.09.
  • To GPP-treeni: Toistot: 21-15-9 (=kolme rundia), liikkeet: pystypunnerrus 30kg + dippi telineessä + etunojapunnerrus. Aika 34.35. Ojentajille todella murhaava treeni...
  • Pe Juoksu: 7,7km PK.
  • La GPP-treeni: joukkuetreeni, kolme henkeä ja 300 leukaa, aina ennen leukasettiä 10 punnerrusta + 15 boksihyppyä. Omalle kohdalle kertyi noista vain 60 leukaa ja 6 "settiä välijumppaa". Joukkuueen aika 31.34.
  • Su Juoksu: 10,8km PK.

Juoksua n. 26km, neljä GPP-treeniä. Vähemmän rankka viikko (n. 7h treeniä). PK-lönköttelyssä vihdoin sykkeetkin alkavat olla sairastelua edeltäneellä tasolla.

Link to comment
Share on other sites

Ma: SauvaKävely 8.2 km, 8:37/km, 111 (62%) pitkällä askeleella. Viikon avaintreeni.

Ti: Lepo

Ke: TV Kevyt 10.5 km, 5:58/km, 132 (73%), 169/min.

To: TV Kevyt 10.5 km, 5:52/km, 129 (72%), 174/min.

Pe: TV Kevyt 10.5 km, 5:57/km, 130 (72%), 176/min.

La: TV 14.8 km, 5:44/km, 135 (75%). Vierumäki.

Su: Kenialainen 18.2 km, meno: 6:02/km, 129 (72%) Jukin peesissä, ja paluu 5:07/km, 152 (84%), 195/min. Sisältää MK-osuuden 10 min, jonka kolleegatkin noteerasivat (4:20/km, Max 178) Vierumäellä.

Yht. Juoksua 74,9 km + 1h sauvakävelyä.

Muokattu
Maximisyke lisätty.
Link to comment
Share on other sites

Vaikeuksia, vaikeuksia. Vantaan maratonin jälkeen kärsittiin pari viikkoa flunssasta, joka tokeni ab-kuurilla. Nyt iski päälle uusi pöpö, taitaapi olla virusperäistä. No, samaa vaivaa potee puolet meidän perheestä. Sen lisäksi vasen pohje äityi kipuilemaan. Eli tämä viikko mentiin tooodella kevyesti.

Ma: lepo. Räkätauti. Päivä vietettiin kotona yhdessä kipeä pojan kanssa

Ti: sama kuin Ma

Ke: 10 km kevyttä peekoota töistä kotiin, räkää riittää ja pohjetta kolottaa

To: 14,2 km PK/VK (4:57min/km), pohje kipuili alkumatkasta. Voltaren Emulgelia pohkeeseen.

Pe: lepo. Räkää ja yskää. Voltarenia pohkeelle

La: sama kuin Pe, mutta rään määrä ja laatu "parempi"

Su: 23,1 km PK (5:16 min/km). Olo huomattavasti parempi, mutta pohje kiukuttelee yhä

Juoksuntapaista yhteensä n. 47 km.

Ens viikolla pitäis juosta hiukkasen enemmän kilsoja, jos pohje sallii...

Link to comment
Share on other sites

ma: spinning

ti: 13.4 km (4.45min/km) +spinning

ke: puoli tuntia soutua + spinning

to:8km (4.45 min/km) +spinning 30min +bodypump 55min

pe: 13.4 km (5 min/km) ja kuntosalin pikkujoulut

la: 4.8km (4.40 min/km)

su: 26km (6.20 min/km, puolet Puijolla hiekkatiellä ja puolet asvaltilla)

yht 65km +spinningx4

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: 10km juoksentelu + 1½h kuntosalilla

Ti: Laplace-muuntamista :022:

Ke: 21km

To: 10km + 1h sählyä

Pe: 14km

La: 1½h futsalia

Su: 1h15min jalkapalloa + 21km

Juoksua 76km. Hyvä viikko, palloilut meni vallan mainiosti ja siinä sivussa ehti salillakin käymään ja ihan kivan kilometrilukemankin hölköttelemään :highfive:

Link to comment
Share on other sites

Lepoviikko kolmen ja puolen hitusen rankemman viikon jälkeen. Tavoite oli 50 km mutta epäonnistuin surkeasti. Ongelmana on mitä tehdä määräviikolla jos kevyt on 75 km?

Aerk 150-155 anak 173-177 max 191

MA Lepo (kuntopiiriä hitusen)

TI AP 9.1 135 5:46

TI IP 7 135 5:22

KE AP 9.1 130 5:34

KE IP 7 130 5:24

TO AP 9.1 142 4:40

TO IP 7 155 4:20 VK

PE AP 7 134 5:18

PE IP 6.8 142 4:42

LA IP 7.5 134 5:14

SU IP 6.1 154 4:04 VK

Yhteensä 75.7 6h24m avg 138 5:05 min/km

Viikkon tekee kevyeksi lenkkien matalat sykkeet, pitkän lenkin puuttuminen ja rankempien VK lenkkien puuttuminen. Palautuminen oli alkuun aika hidasta, koska jalat jumissa reppu selässä juosten 15 km päivässä on minulle kaikkea muuta kuin palauttavaa, vaikka ne kyntäisi miten hitaasti. Viikonlopun yhden lenkin päivät lopulta sai tuntemaan olon aika palautuneeksi. Kaikki muut paitsi sunnuntain lenkki on juostu reppu selässä pääsääntöisesti myrskyssä ja sateeessa.

Sunnuntain iltalenkki karkasi VK lenkiksi, koska liian kylmät lenkkivaatteet päällä, mutta koska oli hyvä kulku annoin mennä reippaasti. Tuolta jos lenkkeily tuntuisi aina siihen jäisi lopullisesti koukkuun.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy