Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Esport Arena 11.11.

interosseous
 Share

Recommended Posts

Toisaalta tuo 10-kerran kortti ei ole henkilökohtainen eli jos käyn kaverin kanssa treenaamassa niin saa helpommin kulutettua sitä korttia.

Tylsä juttu kuitenkin tuo 3kk raja. Joskus aiemmin se oli jopa 6kk.

Tarjous oli 3 kk. Normihintainen yhä 6 kk.

Minä meinaan tehdä nopeussession sisäradalla, johon kulunee kymmenen käyntiä. Jonkun 3h+ pitkiksen voi kans käydä vetämässä, niin saa euroille kunnon katetta.

Ihan ideana voisi tehdä myös yhden 8h työpäivän radalla. Ainakin, jos joku toinen kahjo tulee mukaan.

• 2 months later...

Tarjous oli 3 kk. Normihintainen yhä 6 kk.

Minä meinaan tehdä nopeussession sisäradalla, johon kulunee kymmenen käyntiä. Jonkun 3h+ pitkiksen voi kans käydä vetämässä, niin saa euroille kunnon katetta.

Ihan ideana voisi tehdä myös yhden 8h työpäivän radalla. Ainakin, jos joku toinen kahjo tulee mukaan.

Me kysyimme tuota 10 kerran lipun voimassaoloaikaa tässä taannoin ja myyjä vastasi, että on voimassa 3 kk. Tiedä sitten eikö ollut tehtäviensä tasalla. Ja kyseessä oli ihan normaalihintainen kortti ei siis tämä tiistaitarjousjuttu, joten ostamatta jäi.

Me kysyimme tuota 10 kerran lipun voimassaoloaikaa tässä taannoin ja myyjä vastasi, että on voimassa 3 kk. Tiedä sitten eikö ollut tehtäviensä tasalla. Ja kyseessä oli ihan normaalihintainen kortti ei siis tämä tiistaitarjousjuttu, joten ostamatta jäi.

Noinhan se lukee tuolla Arenan sivuillakin, että 10 kerran lippu juoksuradoille on voimassa 3kk ostopäivästä. Kävin perjantaina arenalla ja maksoin yhden kerran lipun 10 euroa. Jos nyt meen tiistaina ja ostan sen 10 kerran lipun,(joka normaalisti on 60 euroa) saan siis viisi lisäkertaa, mutta tämä yksi käytetty kerta otetaan huomioon, niin että maksan 50 euroa, jos minulla on kuitti perjantain käynnistä mukana.