nedflanders Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Itse aika usein nukun yöni juoksushortseissa, t-paidan kanssa tai ilman, on- kohan muita samoin tekeviä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinuliinu Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Tee galluppi. Ne on kivoja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanttu Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Itse aika usein nukun yöni juoksushortseissa Minä nukun useimmiten sängyssä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForrestG Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Minäkin kuulemma joskus nukun, itse en ole huomannut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Itse aika usein nukun yöni juoksushortseissa, t-paidan kanssa tai ilman, on- kohan muita samoin tekeviä? Ei. Nukun niin sanotusti ilman rihman kiertämää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trader Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Ei. Nukun niin sanotusti ilman rihman kiertämää. Joo, mun äänet samalle varustukselle. Eipä ole tullut mieleen juoksushortseissa nukkua... Lienenkö sitten outo... Käytän myös lisänä tätä Lantun mainitsemaa sängyssä nukkumista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 En nuku, vaikka toi mun juoksu saattaa siltä näyttääkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Minä nukun useimmiten sängyssä! Veit shortsit suustani. Vaimitensenyoli. Yleensä nukun niissä alushousuissa, jotka iltapesun jälkeen jalkaani vedän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraIsabella Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 En. Liian kylmä. Pitää olla vähintään pitkälahkeiset housut ja paksut villasukat, yläosa ei ole niin tärkeä, mutta jalat palelee aina, säästä ja vuodenajasta riippumatta. Voin kertoa yhden ainoan tilaisuuden, kun jalat eivät palelleet ja se oli viime lauantaina Tallinnassa: Jalkahoidossa hoitaja valeli jalkoihin kuumaa hunajaa, jonka jälkeen kääri jalat tuorekelmuun, laittoi pyyhkeen ja paksun villapeiton jalkojen ympäri - se oli ensimmäinen kerta elämässä, kun oli juuri sopiva lämpötila jaloille! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satkus Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Itse aika usein nukun yöni juoksushortseissa, Mitähän se ukko-kulta tykkäisi kun jonain iltana eukolla olisi illalla nukkumaan mennessä shortsit jalassa tulis valkotakit varmaan hakemaan. --- ei kyllä mä tyydyn ihan naisten normi hepeneisiin ja joskus talvi pakkasella on ollut lämpimät pörrösukat jalassa. :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogger Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Tää on niinku oikeesti niin klassinen nedflanders-kysely. Mut en sortseja käytä valveillakaan, joten en sellaisissa nuku. En kyllä nukkuis trikoissakaan, tulis varmaan kuuma. Jotain nyt päällä on öisinkin, mutta jääköön se toiseen kertaan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppeli Lähetetty 9. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 9. marraskuuta , 2008 Miksi ihmeessä nukkuessa pitäisi olla päällä mitään? Hankaa, hiertää ja hirttää kiinni. Ainoa paikka, jossa käytän vaatteihia unen aikana on vaelluksella teltassa. Makuupussi likaantuu vähemmän ja tekninen aluskerros lisää lämpimyyttä. Jos yöllä on kylmä, hilaudun lähemmäksi unikaveria. Jos on kuuma, vetäydyn kauemmaksi. Orgaaninen kiertolämmitys. No jaa, täällä venäläisessä opiskelija-asuntolassa käytän yöllä shortseja, koska italialainen huonekaverini järkyttyisi kokonaan jos kekkuloisin kelteisilläni jakamassamme huoneessa iltaisin ja aamulla. Jo nyt hän sai hermoromahduksen, kun vaihdoin yöhousuihin hänen (17 vuotiaan) venäläisen tyttöystävän ollessa huoneessamme. :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogger Lähetetty 9. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 9. marraskuuta , 2008 Mietiskelin tässä vain, saammeko pian ketjun aiheesta "Oletko koskaan sammunut trikoisiin?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunshine Lähetetty 9. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 9. marraskuuta , 2008 Nukun kyllä shortseissa useimmiten joo, mutta juoksushortsit jätän ihan vaan juoksemista varten. Vaikka toisaalta nyt talvella lyhyet shortsit kyllä lojuu tuolla kaapissa käyttämättömänä, mutta eiköhän nuo yöshortsit kuiteski paremmin asiansa aja. Ei ihan ekana tulis mieleen juoksupöksyjä yöksi laittaa jalkaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts