Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mikkelin talvijuoksusarja

Recommended Posts

Ei ainakaan hinnasta ole kiinni - 7 e koko sarja (juoksukortilla 5 e)...

Tuolla voisi jonkun kerran käydä talvikuntoa testaamassa.

- - -

MIKKELIN TALVIJUOKSUSARJA 2008 - 2009

Talvijuoksusarjan päivät 18.10., 22.11., 20.12., 17.01.2009, 28.02., 28.03.

Pakkasraja -15°C

Paikka: Mikkelin Rantakylän Rantakeidas (uimahalli)

Aika: Lauantaisin klo 14.00

Sarjat ja matkat: M 10 km

M 6 km

N 6 km

M 17 6 km

P 15 3 km

P 13 3 km

P alle 12 1 km

N 17 6 km

T 15 3 km

T 13 3 km

T alle 12 1 km

Osanottomaksut: 7 € käsittää koko sarjan, juoksukortilla 5 €. Osanottomaksu maksetaan paikan päällä.

Palkinnot määräytyvät pisteiden mukaan. Joka sarjassa lasketaan pisteitä osanottomäärän mukaan, ja sarjan voittaja saa osanottomäärän mukaisen pisteen. Reittiennätyksestä 25 € tavarapalkinto.

Reittiennätykset ovat: Miehet 10 km 32.54 Lauri Friari MiKV

Miehet 6 km 19.55 Lauri Friari MiKV

Naiset 6 km 23.43 Minna-Mari Kangas Rovaniemen Lappi

Lisätietoja: Veikko Myyryläinen, puh. 050 - 362 8315, (015) 212 029, veksu.myyrylainen@surfeu.fi, veikko.myyrylainen@luukku.com, veikko.myyrylainen@luukku.com

Tervetuloa!

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minä oon myös ottanut talvijuoksusarjan päivämäärät kalenteriin ylös ja tarkotus ois käydä joku kerta talven aikana. Työvuorot paljolti määrää millonka pääsee.

Jo kahtena aikasempana vuonna on ollut ajatuksena käydä talvijuoksusarjan juoksuissa, mut ... Sais ainakin varmaan sellasen hyvän vk-lenkin, kun minussa ei ole tarpeeksi naista niitä yksikseni tekemään.

Hienoa tyttäret. Itse olen muutamana talvena juossut talvisarjoissa vitosen matkaa. Aivan ihanaa ja viimeisellä puolella kilometrillä itkettävän kauheaa ja maalissa huikea tunne kun kykkii ojan reunalla ja puuskuttaa keuhkojen riekaleita ulos.

Hauska tapa juosta vauhtia talvella. Yksin en koskaan alle 5 minsan kilometrivauhteihin kykene.

Onko noista juoksureiteistä tietoa?

Huutelen vain ulkopikkakuntalaisena, mutta eikös vaan lähdetä Rantakeitaan läheltä kevyen liikenteen väylää Järvi-Suomen Portin suuntaan ja käännytään puolivälissä - kolmen, viiden jne. kilometrin jälkeen - takaisin? Kaikilla matkoilla siis edestakainen reitti.

Mäkeäkin toki on, mutta asvaltoidulla pyörätiellä pysytään koko ajan.

Huutelen vain ulkopikkakuntalaisena, mutta eikös vaan lähdetä Rantakeitaan läheltä kevyen liikenteen väylää Järvi-Suomen Portin suuntaan ja käännytään puolivälissä - kolmen, viiden jne. kilometrin jälkeen - takaisin? Kaikilla matkoilla siis edestakainen reitti.

En ole osallistunut näihin kekkereihin, mutta tällainen käsitys reitistä minullakin on. Sauvarullaluistelua on tuolla suunnalla tullut tehtyä siihen malliin että voin allekirjoittaa arvion mäkisyydestä. Hyvinkin vaativia nousuja tarjolla.

-gs

Kyllä tuo Hietsun selvitys reitistä pitää paikkansa. Jokainen kilometri on merkitty kyltein, joten omaa vauhtia voi seurata. Olemme joskus Hietsun kanssa juosseet tuota reittiä. Mukavan mäkistä se on. Olen itse tuossa tapahtumassa ottamassa aikoja ja varmasti odotan niin kauan, että kaikki ehtii maaliin. Tapahtuma on tarkoitettu ihan kaiken tasoisille juoksijoille. Näyttää siltä, että tapahtumaan on tulossa aika monta ekakertalaista.