gnothi seauton Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Ei ainakaan hinnasta ole kiinni - 7 e koko sarja (juoksukortilla 5 e)... Tuolla voisi jonkun kerran käydä talvikuntoa testaamassa. - - - MIKKELIN TALVIJUOKSUSARJA 2008 - 2009 Talvijuoksusarjan päivät 18.10., 22.11., 20.12., 17.01.2009, 28.02., 28.03. Pakkasraja -15°C Paikka: Mikkelin Rantakylän Rantakeidas (uimahalli) Aika: Lauantaisin klo 14.00 Sarjat ja matkat: M 10 km M 6 km N 6 km M 17 6 km P 15 3 km P 13 3 km P alle 12 1 km N 17 6 km T 15 3 km T 13 3 km T alle 12 1 km Osanottomaksut: 7 € käsittää koko sarjan, juoksukortilla 5 €. Osanottomaksu maksetaan paikan päällä. Palkinnot määräytyvät pisteiden mukaan. Joka sarjassa lasketaan pisteitä osanottomäärän mukaan, ja sarjan voittaja saa osanottomäärän mukaisen pisteen. Reittiennätyksestä 25 € tavarapalkinto. Reittiennätykset ovat: Miehet 10 km 32.54 Lauri Friari MiKV Miehet 6 km 19.55 Lauri Friari MiKV Naiset 6 km 23.43 Minna-Mari Kangas Rovaniemen Lappi Lisätietoja: Veikko Myyryläinen, puh. 050 - 362 8315, (015) 212 029, veksu.myyrylainen@surfeu.fi, veikko.myyrylainen@luukku.com, veikko.myyrylainen@luukku.com Tervetuloa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilpikonna Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Minä oon myös ottanut talvijuoksusarjan päivämäärät kalenteriin ylös ja tarkotus ois käydä joku kerta talven aikana. Työvuorot paljolti määrää millonka pääsee. Jo kahtena aikasempana vuonna on ollut ajatuksena käydä talvijuoksusarjan juoksuissa, mut ... Sais ainakin varmaan sellasen hyvän vk-lenkin, kun minussa ei ole tarpeeksi naista niitä yksikseni tekemään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anitta Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Noi olisi hyviä ja varmasti mullekin tarpeellisia, mutta.... nolottaa lähteä noin lyhyttä matkaa juoksemaan, kun olen näin hidas. Katsotaan nyt sitten jos joku kerta sattuisi vapaata ja iskisi mahdottoman hyvän itsetunnon päivä, niin sitten, ehkä...:hali_knuffl_rein: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hietsu Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Mikkelissä on hyvä talvijuoksusarja, menkää ihmeessä jos lähellä asutte. Osallistumismaksukin näyttää olevan edullinen, kaukana esim. Aktia-cupin riistohinnoista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anitta Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Hyvänen aika sentään, mulla on kuin onkin 22.11. vapaapäivä. Pitäis ehkä yrittää. En tavoittele mitään huippuaikaa vaan juoksen pitkänä lenkkinä tuon 6km;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilpikonna Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Hyvänen aika sentään, mulla on kuin onkin 22.11. vapaapäivä. Pitäis ehkä yrittää. En tavoittele mitään huippuaikaa vaan juoksen pitkänä lenkkinä tuon 6km;) Mulla myös vp 22.11. Täähän on sit jo päätetty juttu, eiks joo;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
anitta Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Hyvä on. Kiinni veti!:highfive: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savotar Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Mullakin on 22.11 päivän kohdalla merkintä vp:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Hienoa tyttäret. Itse olen muutamana talvena juossut talvisarjoissa vitosen matkaa. Aivan ihanaa ja viimeisellä puolella kilometrillä itkettävän kauheaa ja maalissa huikea tunne kun kykkii ojan reunalla ja puuskuttaa keuhkojen riekaleita ulos. Hauska tapa juosta vauhtia talvella. Yksin en koskaan alle 5 minsan kilometrivauhteihin kykene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anitta Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 6. marraskuuta , 2008 Juu, ei muutaku Savotarkin sitten mukaan baanalle vaan. (Odotelkaa sitten mua maalissa;) Miä en Kurppa taida kyetä vaikka olis muitakin. Jostain syystä ihan pelottaa tuollaiset nopeat lyhyet juoksut. Pitää nyt vaan ottaa härkää sarvista ja lakata mamoilemasta meitsin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olga Lähetetty 7. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 7. marraskuuta , 2008 Onko noista juoksureiteistä tietoa? Keitaan takana oleva purkkari on varsin haastava. Ihan oikeasti yritin juosta ne mäet lastenvaunujen kanssa..:grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hietsu Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Onko noista juoksureiteistä tietoa? Huutelen vain ulkopikkakuntalaisena, mutta eikös vaan lähdetä Rantakeitaan läheltä kevyen liikenteen väylää Järvi-Suomen Portin suuntaan ja käännytään puolivälissä - kolmen, viiden jne. kilometrin jälkeen - takaisin? Kaikilla matkoilla siis edestakainen reitti. Mäkeäkin toki on, mutta asvaltoidulla pyörätiellä pysytään koko ajan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnothi seauton Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Author Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Huutelen vain ulkopikkakuntalaisena, mutta eikös vaan lähdetä Rantakeitaan läheltä kevyen liikenteen väylää Järvi-Suomen Portin suuntaan ja käännytään puolivälissä - kolmen, viiden jne. kilometrin jälkeen - takaisin? Kaikilla matkoilla siis edestakainen reitti. Mäkeäkin toki on, mutta asvaltoidulla pyörätiellä pysytään koko ajan. En ole osallistunut näihin kekkereihin, mutta tällainen käsitys reitistä minullakin on. Sauvarullaluistelua on tuolla suunnalla tullut tehtyä siihen malliin että voin allekirjoittaa arvion mäkisyydestä. Hyvinkin vaativia nousuja tarjolla. -gs Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeijoH Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2008 Huutelen vain ulkopikkakuntalaisena, mutta eikös vaan lähdetä Rantakeitaan läheltä kevyen liikenteen väylää Järvi-Suomen Portin suuntaan ja käännytään puolivälissä - kolmen, viiden jne. kilometrin jälkeen - takaisin? Kaikilla matkoilla siis edestakainen reitti. Mäkeäkin toki on, mutta asvaltoidulla pyörätiellä pysytään koko ajan. Kyllä tuo Hietsun selvitys reitistä pitää paikkansa. Jokainen kilometri on merkitty kyltein, joten omaa vauhtia voi seurata. Olemme joskus Hietsun kanssa juosseet tuota reittiä. Mukavan mäkistä se on. Olen itse tuossa tapahtumassa ottamassa aikoja ja varmasti odotan niin kauan, että kaikki ehtii maaliin. Tapahtuma on tarkoitettu ihan kaiken tasoisille juoksijoille. Näyttää siltä, että tapahtumaan on tulossa aika monta ekakertalaista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts