Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Voimatesti Virkkalassa

3.40
 Share

Recommended Posts

Laitan tämän tähän ketjuun, kun en parempaa paikkaa keksinyt. Tämä ei liene mainos. Ei ainakaan sellaiseksi tarkoitettu.

Ollaan menossa Jolkun kanssa ensi keskiviikkona 12.11. klo 18.30 Virkkalaan Järnefeltin koulun kuntosalille Kestävyysjuoksijan voimatasotestiin. Testissä mitataan maksimivoimatasot jaloista (kyykky), vatsasta ja yläkropasta (penkkipunnerrus + hauiskääntö.

Lisäksi mitataan maksimivoimakestävyys 40%max. painoilla, ja näiden testien perusteella testaaja lähettää testatuille henkilökohtaisten ominaisuuksien perusteella tehdyn 6-12 viikon harjoitusohjelman, jolla parannellan mahdollisia puutteita.

Testi + ohjelma analyyseineen maksoi keväällä 65 € ja oletan uuden hinnaan olevan samaa luokkaa.

Testin tekijä on tehnyt näitä vastaavia jo 2500+ kappaletta, ja on tehnyt voimaohjelmia ainakin palloilijoille, juoksijoille, hiihtäjille jne. Itse hän on juossut keskimatkoja.

Testiin mahtuu kerrallaan enintään 4 testattavaa, joten jos joku haluaa tulla mukaan, ehtii vielä mainiosti, kunhan vaan keskiviikkona on 18.30 paikan päällä.

Jos on kiinnostusta voi häneltä varata ajan yksin tai (mieluummin) pienessä 2-4 hengen ryhmässä.

Oman kokemuksen parusteella suosittelen lämpimästi. Samalla saa vertailutietoa omiin suoritusarvoihin vrt kovatasoisiin juoksijoihin, niin radalla kuin asphhaltilla.

Muokattu

• Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minuakin kiinnostaisi tämän tyypin / firman yhteystiedot, samoin kuin tietenkin tarkka kuvaus testistä (mitä liikkeitä, millaisia sarjoja / painoja, missä ajassa...). -Kuntotesteistä puhuttaessa porukka täällä varsin estottomasti kertoo käyneensä TesKun, Urheilulääkäriaseman, Vierumäen urheiluopiston jne. testeissä, ja vinkkaa että "ovat taas tässä kuussa tulossa testaamaan Helsinkiin" -tyyppisesti; tuossa valossa ei tuntuisi ihan törkeältä mainostamiselta jos tämänkin testin tekijän yhteystiedot saisi yleisesti näkyviin (jos asia testaajalle itselleen on OK), mutta lopulta tietenkin Seppo vetää rajat tässäkin kohtaa.

Minuakin kiinnostaisi tämän tyypin / firman yhteystiedot, samoin kuin tietenkin tarkka kuvaus testistä (mitä liikkeitä, millaisia sarjoja / painoja, missä ajassa...). -Kuntotesteistä puhuttaessa porukka täällä varsin estottomasti kertoo käyneensä TesKun, Urheilulääkäriaseman, Vierumäen urheiluopiston jne. testeissä, ja vinkkaa että "ovat taas tässä kuussa tulossa testaamaan Helsinkiin" -tyyppisesti; tuossa valossa ei tuntuisi ihan törkeältä mainostamiselta jos tämänkin testin tekijän yhteystiedot saisi yleisesti näkyviin (jos asia testaajalle itselleen on OK), mutta lopulta tietenkin Seppo vetää rajat tässäkin kohtaa.

Googlettamalla taitaa löytyä www.fysiosport-petakoski.com . Voimaominaisuuksien suorituskykytestit.

Muokattu

Eiköhän tuota voi mainostaa? Kuulostaa niin järkitestiltä kuin voi vaan olla, joten kaikki tieto siitä otetaan ilolla vastaan. Ethän sa 3.40 mitään provikoita tuosta saa itelles joten kait saat olla inoissa ja mainostaa?

Petäkoski tosin voisi hyvinkin ottaa tänne mainoksen ja tulla itse valistamaan meitä tuosta testistä, koska on se niin maan mielenkiintoinen. Ehdota tuota minun (ja monen muun palstalaisen) puolesta.

Eiköhän tuota voi mainostaa? Kuulostaa niin järkitestiltä kuin voi vaan olla, joten kaikki tieto siitä otetaan ilolla vastaan. Ethän sa 3.40 mitään provikoita tuosta saa itelles joten kait saat olla inoissa ja mainostaa?

Petäkoski tosin voisi hyvinkin ottaa tänne mainoksen ja tulla itse valistamaan meitä tuosta testistä, koska on se niin maan mielenkiintoinen. Ehdota tuota minun (ja monen muun palstalaisen) puolesta.

Teskun 6*1000 on saanut täällä oman viestiketjun, joten voi kai tämän Petäkoskenkin nimen tuoda juli. Voivat kiinnostuneet ottaa itse yhteyttä, eikä tarvii mun sählätä välissä.

En ole edes kysynyt häneltä itseltään tänne palstalle kirjoittelusta, eli omin päin laitoin yhteystiedot.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...