Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
jiivee

Luotettavia triathlon-verkkokauppoja?

Recommended Posts

Olettekos tilailleet tri-sälää tuolta ison veden tai pienempien vesien takaa?

Omat verkkokaupustelut rajoittuu lähinnä tuonne saksa-osastolle, mutta siellä ei kovin kattava tarjonta ole esim. kisapukuja tms. tri-tarvetta...

Jos oikein Jenkkilästä tilaa jotain pienempää (pukua, kypärää, pikkuosaa pyörään tms...) niin tuleekohan niihin jotain veroja tai tulleja päälle kuten isompiin tilauksiin (esim. pyörä)?

Muokattu

Olen tilaillut männävuosina jenkkilästä kamaa www.trisports.com. Erittäin hyvä ja luotettava kauppa.

Tilaukset vaan tuppaa jäämään täällä tulliin ja sitten napsahtaa alvit, tullit etc päälle.

Ei siis välttämättä enää erityisen edullista kun taalakin on vahvistunut.

Jotain trikamaa on myös ProbikeKitissä (asuja, märkäpukuja, laseja...) ja muissakin "normi" fillari nettikaupoissa.

Monesta paikasta olen erilaista pyörä ja trikamaa tilannut ja mistään ei ole tullut vielä erityisen negatiivisia kokemuksia. Ainoastaan Bike-discountin kanssa yksi tilaus meni totaalisen reisille, mutta meinaan kyl tilailla sieltä vielä uudelleenkin.

Tuolta Briteistä: http://www.probikekit.com/ olen tilannut renkaita ja yhdet housut. Hinnat sisälsivät toimituskulut.

Näyttäis siellä olevan tri-sälääkin.

Auton osaa jenkeistä olen tilannut muutaman kerran (kerran kokonaisen autonkin e-baystä),tullin+alvin on joutunut maksamaan aina,paitsi viimeksi, kun tilasin 13$:n vaijerin.Se tuli reilussa viikossa suoraan kotiovelle ilman veroja.

Yks tuttu jobbaa konteissa tavaraa sieltä.Kysyin häneltä että miten olis tuommosen: http://www.bikesdirect.com/products/kestrel/talon_tri.htm tuonti.

Ihme juttua heitti että: "oon kuullu että jos jossainkaan pyörän osassa lukee made in china,niin voi rätkähtää 200%:n suojatulli:shocked:,en suosittelis ottamaan riskiä"

Jostain syystä tyyppiä ei vaan keissi kiinostanut?? ajetaan sitten tuolla soralla ensi kesäkin:076:.

Meikäläisen kokemuksia verkkokaupasta...

http://www.thetristore.com/

Vastikään tilasin tuolta vanhan vuokramärkäpuvun. Tuli alta viikon ja loisto kunnossa. Olin tyytyväinen palveluun.

http://www.m-k-sport.de/

On huono kauppa. Sieltä tekemääni kauppaa sain selvitellä luottokunnan kanssa. Lupasivat tavaraa, mutta sitä ei tullut. Reilu kolmisen kuukautta meni kaupan perumiseen. Tärkeintä on ostaa luottokortilla, eikä tilisiirrolla.

Tuolla on juurta jaksaen tilaamisesta verkkokaupasta:

http://www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut/01_Asiakastiedotteet/04_Tulliselvitys_ja_tilastointi/ostaisinko_Internet_kaupasta.pdf

Tulli ottaa väistämättä omansa pois.

Itse laskeskelin tavaran hankkimista Jenkeistä, mutta tullien yms. jälkeen halvemmaksi/varmemmaksi tulee ostaa EU:n alueelta.

"hiukka" OT, mutta Vokantissa Helsingissä on joulumyyjäiset tänä torstaina ja perjantaina. Melko edullisesti lähtee juuri kisapukua (osa -70 %) ja märkäpukuja. Jälkimmäisten maahantuonnin liike aikoo kuulemma kokonaan lopettaa, joten kannattaa hakea nyt, kun vielä saa. Tiedä missä niitä ensi kesänä enää pääse hiplailemaan:022:

Niin, ja tämä ei ollut maksettu mainos, päinvastoin - minä se olen menossa maksamaan Vokantille..

Mutta jos Jiivee vielä kaipaa rojuja, niin kipaise tänne Tsadiin päin!

Voi jumpe.

Nyt tuli kallis sairaslomapäivä....:lipsrsealed:

Lentsussa maannut sängyn pohjalla läppärin kanssa ja virtuaali-visa on laulanut siihen malliin että täytyy varmaan peruuttaa joulupukki.

:fighting0056:

Tuolta wigglestä mm. tuli kamaa tilattua, että siitä voin laittaa käyttökokemuksia sitten aikanaan....

Voi harmi, toipumisennuste näyttää pahalta.. ties vaikka vielä kesänä tuntuisi vaikutukset..

Itselleni ei valitettavasti löytynyt kokoja enää Vokantilta, joten seurasin Mizzon jalanjälkiä.. eilen ilmoittivat Tristoresta kerran vuokratun puvun lähteneen kohti Pohjolaa.

Hintaa BlueSeventy Reactionille (uuden ovh 299 Suomessa, kun niitä vielä oli jäljellä) muuten tuli kuljetuksineen 130 eukkaa. Ainakin asiakaspalvelu siellä vastasi nopeasti neuroottisiin kysymyksiini, joten jos kuljetus on samaa luokkaa, saa multa arvosanaksi 10+

Voi jumpe.

Nyt tuli kallis sairaslomapäivä....:lipsrsealed:

Lentsussa maannut sängyn pohjalla läppärin kanssa ja virtuaali-visa on laulanut siihen malliin että täytyy varmaan peruuttaa joulupukki.

:fighting0056:

Tuolta wigglestä mm. tuli kamaa tilattua, että siitä voin laittaa käyttökokemuksia sitten aikanaan....

No kerro ny ees mitä tilasit, vai tartteeko meidän pidättää jännitystä kesään saakka. :WTF:

Rookie

Kai siihen kypärään kuuluu tuo aerodynaaminen kasvomaski että voi pelotella kanssakilpailijoita jo lentokentällä..?

Totta maar.

Viitta pitänee ottaa ajossa pois, no toisaalta se voi karkoittaa peesaajat.

Nyt täytyy hommata vielä semmoset kengät jotka saa kiinni Rellun kattotelineisiin, niin pääsee hakemaan tuohon motarille vähän aeroasentoo.