Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kipeimmät käännöshitit

jogger
 Share

Recommended Posts

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hyvä biisi- ja Nuoruusvuosien hyvä biisi -ketjuista kirposi tällainen alaketju. Eli tähän voi listata kaikkein karmeimpiä käännöshittejä (siis käännös hittejä, ei käännö shittejä).

Aloitanpa vaikka tällä: Rockabilly rebel Koivistolaisten kynsissä!

Pienemmästäkin on ihmisiä lynkattu.

Vai mitä sanoo esim. Country Hick?

:018:

Rainbow´n I surrender Markku Aron versiona. En ikävä kyllä muista suomenkielistä nimeä, eikä tätäkään löytynyt Juutuupista. Kuka tekisi kulttuuriteon, jotta me muutkin voisimme "nauttia" Markun tulkinnasta?

Klaus Flaming joskus soitti radiossa kyseisen biisin. Vaikea oli naamaa pitää peruslukemilla.

Muokattu

Rainbow´n I surrender Markku Aron versiona. En ikävä kyllä muista suomenkielistä nimeä, eikä tätäkään löytynyt Juutuupista. Kuka tekisi kulttuuriteon, jotta me muutkin voisimme "nauttia" Markun tulkinnasta?

Klaus Flaming joskus soitti radiossa kyseisen biisin. Vaikea oli naamaa pitää peruslukemilla.

Coverin nimihän on "Ensi kertaa", mutta ei tosiaan taida netistä vielä löytyä.

Coverin nimihän on "Ensi kertaa", mutta ei tosiaan taida netistä vielä löytyä.

Kiitos, niinpäs olikin.

Onneksi Mikko Alatalon versiota ei löytynytkään.

Siis "Anna Mulle Lovee"

Multapa löytyykin Mikon versio ihan kotilevystöstä, käykö kateeksi? Love Records -boxin nimeksikin on laitettu Anna mulle lovee.

Tuon boxin hulvattomin biisi on Manifestin Tulta kaminaan (tunnetaan myös nimellä Puita kaminaan), joka on tietenkin Jimi Hendrixin Fire. Hasse Wallin kitarointi on ihan siedettävää, mutta ne sanat: "Laita puita mun kaminaan, beibi, laita puita mun kaminaan..." jne.:-)

Muokattu