Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Triathlonin SM-kisakalenteri 2009

jiivee
 Share

Recommended Posts

SM-kilpailut 2009

Triathlon

- pikamatka, 7-8.8. TT AquaTerra Kuopio

- perusmatka, 11.7. Ykspihlajan Reima Kokkola

- puolimatka, 18.7. Joroisten Sporttiklubi Joroinen

- pitkä matka, 1-2.8. selvityksen alla

Duathlon

- pikamatka, 6.6. selvityksen alla

Maastotriathlon

- perusmatka, 14.6. TT AquaTerra Kuopio

Maastoduathlon

- perusmatka, syyskuussa Triathlonteam 226

Talvitriathlon

- perusmatka, huhtikuussa Triathlonteam 226

Tällaista oli liiton sivuilla. Eli Joroisilla sittenkin sm-kisa?

Vuorottelu Nokian täyden matkan kisan kanssa sm- arvosta kesti sitten sen yhden vuoden, kun Nokialla ei ollut sm- arvoa.:076:

No mutta näin sen pitää ollakin, ja olisi pitänyt olla 2008: kin...

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yleisenä pohdintana lajin kannalta on vähän harmi, kun Tampereen etelä-puolella ei ole kisoja. Autolla kyllä pääsee, mutta etenkin lyhyemmissä kisoissa vaikuttaa osanottajamääriin, jos kisareissuun on varattava kaksi päivää.

Jep, SM:t on vähän kaukana. Mutta ainahan voi mennä Kiskoon ja muihin loistaviin pikkukapinoihin + Helsinkiinkin kenties tulee jotain kisaa.

Yleisenä pohdintana lajin kannalta on vähän harmi, kun Tampereen etelä-puolella ei ole kisoja. Autolla kyllä pääsee, mutta etenkin lyhyemmissä kisoissa vaikuttaa osanottajamääriin, jos kisareissuun on varattava kaksi päivää.

Tampereen Eteläpuolella asuu (Etelä-Suomen läänissä) 41% väestöstä. Taitaapa olla suurin osa triathlonin harrastajista ko. alueella. Ihme ettei siellä järjestetä sitten enempää kisoja?

Toisaalta itse olen tyytyväinen, että kisoja on tasaisesti joka puolella Suomea jolloin lajin paikallisuus säilyy ja jokaisella on mahdollisuus kokea ja kokeilla lajia.

Itse kai osallistun perus- ja puolimatkalle.Mitens muut?

Täytyy vielä vähän pureskella, mutta luultavasti sama setti.

Häh, eikös jiivee ole enää kiinnostunut pitkästä matkasta? Vai onko juoksupainotteisempi vuosi?

Itse tuskin tulee osallistuttua mihinkään, mutta jos pyörän pystyy hankkimaan ja viitsii käydä uimassa (ja kurssilla), niin perusmatka Kokkolassa voisi olla mahdollinen. Eikä varmaan haittaisi maratonprojektia. Ei kyllä varmaan kannata mun tekniikalla.

Toinen vaihtoehto voisi olla maastoduathlon, jos on sopivana ajankohtana tai vaikka Vammalan/Ellivuoren triathlon, jos semmoinen järjestetään.

Mua alkoi vähän tuo Kuopion maastotriathlon kiinnostamaan. Muuten noista kisoista ei taida kalenteriin mahtua kuin Kokkolan geimit.. toinen juttu on sit jaksaako/pääseekö sinne saakka raahautumaan.

Niin ja Kuopion kisat elokuussa tietty, ellei edellisen viikonlopun karkelot paina pahasti jäsenissä.

Ens vuoden työvuorolista ei ole ihan varma vielä, joten täyttä varmuutta osallistumismahdollisuuksista ei ole. Mutta näin etukäteen näyttäisivät perus ja puolimatkaviikonloput olevan vapaata, joten eiköös niihin tähdätä. Elokuun alku on varattu maratonin juoksuun Lahdessa.

Ensi vuodesta tulee kuitenkin tavallaan välivuosi ajan puutteen vuoksi, mutta aion siitä huolimatta osallistua niin moneen kisaan kuin vain kerkiän. Joten, jos vain vapaata on, niin osallistun myös talvitriathloniin sekä maastoduathloniin.

Häh, eikös jiivee ole enää kiinnostunut pitkästä matkasta? Vai onko juoksupainotteisempi vuosi?

Ironmanista välivuosi juu. On kanssa nyt niiiiiiin paljon muuta että ajan parantaminen vaatisi sellaisia tuntimääriä joihin ei ole resursseja tässä elämänvaiheessa.

Mutta lyhempiä sitten.