Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Humpuukia vaiko ei, eli oletko kokeillut jotain humpuukihoitoa tai lääkkeitä tms.

Skylihme
 Share

Recommended Posts

ja onko se tai ne tepsineet? Ja jos on olivatko ne sitten humpuukia vaiko ei? Kenties johonkin vaivaan jotain hömppähoitoa tms tai onko tullut tilattua hiustenkasvua kiihdyttävää tai kaljuuntumista estäviä tuotteita. Ja jos on niin mitä?

Itse voinkin tässä ensimmäiseksi tunnustaa, että vajaa kymmenen vuotta sitten tilasin ns. magneettirannekkeen. Silloisen kotikuntani liikuntatoimenjohtaja sitä innokkaasti minulle suositteli sitkeään nivusvaivani hoitoon. Taisi maksaa jotain 70 euroa. Pidin sitä ahkerasti mm. ranteessa, nilkassa ja tungin jopa housuihin - siis ihan siihen missä vaivani oli.

Oliko siitä sitten apua. En muista. Vaiva on kyllä edelleen ainakin tallella!

Toisaalta ostin kerran vuosia sitten senkin - pihkasalvaa - eli luontaistuotetta. Kun talvisin pakkas sormenpäät halkeilla eivätkä meinanneet mennä kiinni ollenkaan ja olivat tosi kipeitä. Tulitikunpään kokoinen klöntti salvaa ja laastari päälle niin pari päivää ja haava on kiinni. Tepsii myös mm. hyönteisenpistoihin ja palovammoihin jne. Tämä tuotehan on nyttemmin hyväksytty myös viralliseksi lääkkeiden raaka-aineeksi Suomessa.

Kallista tuokin oli, pieni purkki. Mutta eipä sitä tarvi laittaakaan kuin pienen pieni nokare. Se on minulla edelleen käytössä.

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Foliohattu tuntuu estävän aika tehokkaasti illuminatin yritykset skannata ajatuksia. Ja näyttääkin hyvältä.

Tunteeko ne skannausyritykset eli reagoiko foliohattu jotenkin?

Toisaalta en ehkä haluakaan tietää. Olisi varsin noloa havaita, ettei ehkä kukaan/mikaan ole edes kiinnostumut skannaamaan MINUN ajatuksiani. :undecided:

Kerran tuli testattua kuukauden satsi uutta laihdutuslääkettä Acompliaa. Maksoi reilut 100 euroa ja seurauksena ihan mieletön viinanhimo. En laihtunut yhtään, eikä vaikuttanut ruokahaluun mitenkään. Eilen taisinkin lukea, että on poistettu markkinoilta, pahentaa masennusoireita. Oli kyllä ihan virallinen valmiste, mutta ehkä kuitenkin humpuukia...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Laihdutusl%C3%A4%C3%A4ke+Acomplia+vedettiin+pois+markkinoilta/1135240475777

Kerran tuli testattua kuukauden satsi uutta laihdutuslääkettä Acompliaa. Maksoi reilut 100 euroa ja seurauksena ihan mieletön viinanhimo.

Toiseen asiaan humpuukkia, toiseen asiaan toimiva peli. Tälläkin lääkkeellä voitaisiin parantaa absolutismista kärsiviä. Kaiuksellekkin ku näitä pari pakettia syöttäisi, niin siitäkin SAATETTAISIIN saada ihminen.:lipsrsealed:

Homeopaattista huuhaahoitoa olen käyttänyt. Ja valitettavasti se on toiminut ainakin rintatulehdukseen todella monta kertaa, angiinaan, lasten korvatulehdukseen, sammakseen, silmätulehdukseen. Ja varmasti vähemmillä sivuoireilla kuin antibiootit. Tiä kuinka paljon plaseboa, mut kun lastenkin taudit sillä parantunut niin mulle ihan sama. Allergioihin ja semmoisiin ei kyllä tepsi, mut tommoset tulehdustaudit menee aika kivuttomasti.

Homeopaattista huuhaahoitoa olen käyttänyt. Ja valitettavasti se on toiminut ainakin rintatulehdukseen todella monta kertaa, angiinaan, lasten korvatulehdukseen, sammakseen, silmätulehdukseen. Ja varmasti vähemmillä sivuoireilla kuin antibiootit. Tiä kuinka paljon plaseboa, mut kun lastenkin taudit sillä parantunut niin mulle ihan sama. Allergioihin ja semmoisiin ei kyllä tepsi, mut tommoset tulehdustaudit menee aika kivuttomasti.

Tavanomaiset tulehdukset paranee itsestään. Ei siis ihme, että ne paranee myös homeopaattisia tuotteita käyttäen.