Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 43


Mara.S
 Share

Recommended Posts

Ma: Lepo

Ti: 19.6km - kevyt PK

Ke: 17.1km - kevyt PK (Anitta/ei jaksan kanssa kimppalenkki)

To: 14.6km - kevyt PK (juoksukoululaisten kanssa osa matkasta)

Pe: 10.4km - reipas PK

La: Lepo

Su: 14.3km - kevyt PK

Juoksua 76km. Kivaa on vaihteeksi juosta kevyttä juoksua ilman mitään ohjelmia:) Perjantain lenkkiä lukuunottamatta kaikki kilsat juostu n. 20 pykälää alle aerobisen kynnyksen. Perjantain lenkkikin noin 5 pykälää alle aerobisen kynnyksen.

Link to comment
Share on other sites

Edelleen totaalilepoviikko, alkaa vähitellen ahdistaa.

  • Ma Lepo.
  • Ti Lepo.
  • Ke Lepo.
  • To Lepo.
  • Pe Lepo.
  • La Lepo.
  • Su Lepo.

Juoksua n. 0km, ei GPP-treeniä. Antibioottikuuri loppui lauantaina, ja olo alkaa olla sellainen, että taidan huomenna aloittaa viikonn 44 GPP-treenillä jos huomenna-aamulla on edelleen terve olo.

Link to comment
Share on other sites

Melkein 3 viikkoa kesti lentsu, mutta nyt ei enää jäljellä muuta kun hiukan arka kurkunpää. Johan on sitkeetä laatua tämä virus, kun ei muutenkaan ole v. 2003 jälkeen ollut kunnon flunssaa. No jalat on saaneet olla rauhassa, mainittakoon negatiivisena puolena.

Ma: lepo (kävelyä)

Ti: 20 min crosstr, väliin 3*60 s kovaa + kevyt voima 57.30 (kyykyt 3*28*45 kg nopea rytmi) + 20 min crosstr. Yht. 1.27.26/119

Ke: vesijuoksu 1.20/-

To: lepo

Pe: 31 min crosstr, väliin 3*60s kovaa + voima 50 min (kyykkyjen raudat: 10*60 kg, 8*80, 8*90, 10*80, 13*70) + 20 min crosstr. Yht 1.21/117

La: vesijuoksu 60 min

Su: crosstr 1.03/121 + vesijuoksu 45/-. Yhteensä 1.48

Juoksua yhteensä 0 km, aikaan 0

vesijuoksua: 3.05.30

crosstr: 2.34

Voimaharj: 1.37.30

Yhteensä 7 h 16 min.

Link to comment
Share on other sites

MA AP 7 0h36m 143 5:09

MA IP 7 0h32m 156 4:33

TI AP 19.7 1h57m 140 5:56

TI IP 7 0h31m 162 4:22

KE 6.2 0h28m 143 4:30

TO 10.2 0h58m 137 5:41

PE AP 7 0h39m 134 5:32

PE IP 7 0h37m 134 5:21

LA 8.2 0h40m 139 4:56

SU 25.6 2h38m 132 6:11

105 km 9:36 avg 139 5:30 min/km

Sunnuntain pitkis aikamoisessa tuulessa ja kaatosateessa tai liukkailla metsäpoluilla suojassa keliltä. Suurin osa lenkeistä juostu kevyt kunnonsalausreppu selässä. En todellakaan treenaa tällätavoin normaalisti vaan kyseessä on eräänlainen testi mitä käy jos nostaa keskimääräisistä 25 km viikoista suoraan vähän isompiin määriin.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: Lepo.

Ti: 9,2 km, 5,47/km, TE 3,0, 146(75%)166. Pururata.

Ke: 8,0 km, 5,27/km, TE 2,8, 146(75%)161.

To: 12,8 km, 4,59/km, TE 3,7, 154(79%)180, sisälsi 6*4min vedot minuutin palautuksella (4,33-4,10/km, keskisykkeet 157-174).

Pe: 4,0 km, 7,01/km, TE 1,8, 128(66%)135.

La: 15,0 km, 6,08/km, TE 2,2, 132(68%)153.

Su: Sähly, 1 h.

Yht. 49,1 km, 4 h 42 min.

Link to comment
Share on other sites

MA AP 7 0h36m 143 5:09

MA IP 7 0h32m 156 4:33

TI AP 19.7 1h57m 140 5:56

TI IP 7 0h31m 162 4:22

KE 6.2 0h28m 143 4:30

TO 10.2 0h58m 137 5:41

PE AP 7 0h39m 134 5:32

PE IP 7 0h37m 134 5:21

LA 8.2 0h40m 139 4:56

SU 25.6 2h38m 132 6:11

105 km 9:36 avg 139 5:30 min/km

Sunnuntain pitkis aikamoisessa tuulessa ja kaatosateessa tai liukkailla metsäpoluilla suojassa keliltä. Suurin osa lenkeistä juostu kevyt kunnonsalausreppu selässä. En todellakaan treenaa tällätavoin normaalisti vaan kyseessä on eräänlainen testi mitä käy jos nostaa keskimääräisistä 25 km viikoista suoraan vähän isompiin määriin.

Jumalauta JH, yli sadan kilometrin viikko ja vielä kunnonsalausrepun (taas loistava uusi termi!) kera! Niin ne vaan on maailmankirjat sekaisin, että Vuosaaren Borza treenaa tällä hetkellä enemmän kuin eräs Mammutti. Ei näin vanhana veteraanina enää jaksa...

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Jumalauta JH, yli sadan kilometrin viikko ja vielä kunnonsalausrepun (taas loistava uusi termi!) kera! Niin ne vaan on maailmankirjat sekaisin, että Vuosaaren Borza treenaa tällä hetkellä enemmän kuin eräs Mammutti. Ei näin vanhana veteraanina enää jaksa...

Jos en väärin muista niin venyttelet suunnileen sen mitä minä harjoittelen. Tietenkin kävelet vähän enemmän kuin venyttelet. Lopun aikaa siten juokset.

Raportoimisen suhteen noudatetaan jotain ihan käsittämätöntä systeemiä, jossa kaikki harjoittelu jotekin unohtuu raportoida, kun on vain jotain kevyttä retkeilyä ja ulkoilua koko ajan. Niitä ei tarvii kirjata.

Hietsuilun taidossa olet täysin ylivoimaninen!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy