Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Jos tapasin idolini...

Reino

Recommended Posts

Voiko idoli olla myös muu kuin musiikin alalla ansioitunut henkilö? Varmaan voi, vai mitä?

Jos ei voi, niin en voi vastata tähän, mutta jos voi, niin vastaan että mun oma äitini ja mun hyvän ystäväni äiti. Nämä ovat siis kaksi eri henkilöä, mainittakoon tässä vaiheessa. Kaikki muut 'idolit' on ns. nähty, eli periaate "mitä julkumpi, sitä mulkumpi" on ennemmin tai myöhemmin puskenut läpi.

Ai niin, piti sanoa, mitä sanoisin... no, jälkimmäiselle sanoisin, että sori, etten ole vähään aikaan käynyt.

Olen tavannut idolini pari kertaa sekä livenä että chatissa. Ja täytyy tunnustaa, että chatissa on tuhat kertaa helpompi kysyä jotain järkevää kuin kasvotusten, aina sitä häkeltyy melkein sanattomaksi.

Viimeinen kerta oli tosin vähän helpompi, kun tiesin etukäteen tapaavani hänet ja oli vähän aikaa valmistella etukäteen kysymyksiä. Harvoinhan näin onnellisesti käy.

Jopas 'Reino' myrkyn lykkäs.. et kuka tosiaan??? Jos lonkalta sanoo 'idolin' ni myöhemmin tulee paljon parempia mieleen... mitä kysyä? keneltä?

:conf::conf:

No, jos Steve McQueen kävelis tosta ohi (kesällä) ni veisin sen talliin, istuttaisin '65 Mustangiin (pelkääjän paikalle), kääntäisin avaimesta ja baanalle...ja sit sais kertoa kaiken Bullitt'in kuvauksista

Tero Vaaralta (vaik ei ny varsinaisesti idoli) kysyisin et miten hitossa se pysty keksii niin sanasta sanaan osuvan sanoituksen 'Saa koskettaa'-biisiin??

Ja sit ois tietty urheilupuolelta... ja tieteestä.. ja ja ..no noi vaikka aluks

Äh, nyt kusetatte tätä ketjua. Entä jos Herra menisi Neilin (Youngin) kanssa Kustavissa saunaan? Mistä puhuisitte?

Reino, epäreilua. Olet tavannut yhden idoleistani. Minä en. Neililtä kysyisin neljä asiaa: 1. mitä teet saunassamme (kohteliaasti)? 2. miksi sinua ei tarvita jenkkietelässä? 3. kuulitko kaksi edellistä kysymystäni? 4. vedätkö silti illan tilaamani keikan vaimon kekkereillä täällä?

Oli paha, laitan Neiliä biisiketjuun.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy