Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 42


Opa
 Share

Recommended Posts

...Sairastelu- ja totaalilepoviikko, joten sen voi pistää pakettiin jo näin lauantaina.

  • Ma Lepo.
  • Ti Lepo.
  • Ke Lepo.
  • To Lepo.
  • Pe Lepo.
  • La Lepo.
  • Su Lepo.

Juoksua n. 0km, ei GPP-treeniä. Toissaviikko meni 75%:sti flunssasta parantuneeena, treenejä liian aikaisin aloitellen, sitä edellinen viikko sairastaen. Typeryyttäni lähdin vielä viime lauantaina kilpailuun palelemaan tuntikausiksi sateeseen. Kulunut viikko menikin sitten "sitä saa mitä tilaa"-henkisesti: keuhkoputken tulehdus ja toinen antibioottikuuri perään; johan tässä ehti reilun viikon ollakin antibiootteja popsimatta... Nyt lepään tarvittaessa vaikka kuukauden tai kaksi, ihan sama vaikka kuinka olisi henkisesti raskasta olla treenaamatta.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Krav Maga, parin kuukauden kurssi alkoi. Nyt tulee lihaskuntoakin tehtyä edes vähän.

Ti: lepoa

Ke: KM

To: salibandya

Pe: 6Km kiihtyvä + PK 5Km

La: iltalenkki PK 25,8Km klo 20:00 ->

Su: Paloheinämaraton klo 8:30 ->

Lauantaina pelkällä vedellä menty myöhänen lenkki vaikutti sunnuntaina aika reippaasti. Siitä johtuen tulikin huonoin maratonnoteeraus. Mutta eipä sillä väliä, mukavaa oli ja hyvässä seurassa sai hölkkäillä.

Link to comment
Share on other sites

Ma: lepo

Ti: kevyt voimaharjoitus + crosstrainer 25 min. Yht. 44.21/108

Ke: lepo

To: voima salilla + crosstrainer 30 min. Yht 1.09/115

Pe: kävelyä n. 2 h

La: kävelyä n. 1½ h

Su: crosstrainer 40.12/124 + vesijuoksu 50.12/-. Yht 1.30

Juoksua yhteensä 0 km, aikaan 0.00

Tiistaina vielä aivan voimat pois lentsun takia, ja muutaman kevyen kyykkysarjan jälkeen pisti huimaamaan hirveän kylmähien kera, mutta torstaina sain jo tehtyä ihan kotuullisen voimtreenin kevyillä painoilla. Tänään sunnuntaina pääsi jo kestävyyharjoituksen makuun. Flunssa tuntuu olevan ohi.

Link to comment
Share on other sites

Ma-to: Lepo

Pe: Sauvakävely 1.02, 9:49/km, 90 (50%) tosi kevyttä.

La: Lepo

Su: PP vaimon kanssa 1.06, 80 (44%) aivan tajuttoman kevyttä. Vaimon mielestä upea treeni.

Miksi kirjoitella ihan arkiliikuntasuoritteita tänne? No siksi, että päällä oli urheilukamppeet sekä sykemittaus ja kyseessä oli muilta osin ihan oikeaksi ajateltu treeni, paitsi tehot oli varmanpäälle palauttavia.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Lepo (8.7km:n kävelylenkki)

Ti: 12.3km - PK kevyt

Ke: Lepo

To: Aamupäivä: 7.7km - PK reipas

Ilta: 14.0km - PK kevyt juoksukoululaisten kanssa

Pe: 12.2km - PK kevyt

La: 12.0km - PK kevyt

Su: 10.6km - PK reipas

Juoksua yhteensä 68.8km + kävelyä + muuttoa ti - la = rojujen kantamista paikasta a paikkaan b:)

Link to comment
Share on other sites

Ma: 10km

Ti: U21-karsintamatsiin tuli mentyä, loppuillasta ei enää mitään muistikuvaa :party0002:

Ke: Eka "virallinen" futispeli varmaan neljään vuoteen. Huh-hah-huli turpaan mutta pelattiin koko peli avoimalla. 1½h.

To: 1½h sählyä. Harvinaisen huonot pelit, ei oikein kiinnostanut yhtään.

Pe: 14km

La: Futista 2h. Ihan hyvät ilmat ja huikean hyvät pelit, saatiin kerrankin kasaan lähemmäs 20 tyyppiä näihinkin höntsiin. Fillari rikki, joten pelipaikalle ja kotiin juosten; 2x3km.

Su: 20km. Vettä satoi ja jalat oli vähän muussina.. plaah

Yhteensä 50km juoksua.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy